streda, 30. augusta 2017

Indulona | novinky za posledné obdobie

Prajem krásny slnečný deň! :)

Neviem, či sa dajú tieto produkt nazvať novinkami, nakoľko u mňa sú zakotvené už približne dva mesiace a na pultoch v obchodoch sa už tiež vyhrievajú nejaký ten piatok. Produkty som za ten čas aspoň poriadne vyskúšala, niektoré už minula a nadišiel ich čas Vám o nich niečo napísať. 

Nepoznám človeka, ktorý by aspoň raz nemal doma krém na ruky od Indulony. Či klasickú modrú, nechtíkovú, antibakteriálnu, ... Indulona však rozšírila sortiment a okrem krémov na ruky ponúka aj krémy na nohy, telové mlieka, telové maslá a univerzálne krémy, ktoré som si najviac zamilovala.



Začnem prvým produktom, ktorý som si zo všetkých obľúbila asi najmenej. Ide o nechtíkový telový krém vo väčšom balení. Vôňa je nádherná, jemná a kvetinová, konzistencia ľahká, ale žiaľ na moje extra suché nohy mi hydratácia nestačí a dlho sa mi vpíja do pokožky, ostávajú mi biele pásiky. Avšak ak nie ste extrémne vysušená, netrpíte ekzémom ako ja a nevadí Vám ani dlhšie vstrebávanie do pokožky, za vyskúšanie stojí.




Druhým produktom je univerzálny nechtíkový krém, ktorý by mal zabezpečovať hĺbkovú regeneráciu. Konzistencia mi príde hutnejšia ako pri vyššie spomínanom produkte, takže mi viac vyhovuje, ale opäť je tu horšie vstrebávanie. Avšak to už viem odpustiť, pretože moje nohy sú po použití vláčne a nesvrbia ma. Na cestovanie vhodný produkt, už ide iba o to, či Vám viac vyhovuje univerzálna vôňa alebo práve táto nechtíková.



Tretím a posledným produktom na telo je tu univerzálny krém na telo Original, ktorý sa stal okamžite mojím miláčikom. Tú vôňu jednoducho zbožňujem, jemná, čistá, no nádherná. Krém je extrémne hutný, takže ideál pre moju pokožku a beriem ho so sebou kade tade. Jednoznačne odporúčam.



Moja práca vyžaduje neustále prehrabovanie sa v starých, zaprášených priestoroch a tak som schytala na rukách nepekný ekzém. Suchá popraskaná pokožka do krvi, šúpala sa a nič mi na to nepomáhalo. Jedinou mojou záchranou bol tento rakytníkový krém na ruky, ktorý som nanášala poctivo pravidelne a ekzém bol zo dňa na deň v lepšom stave. Teraz mám už pokožku na rukách zahojenú a po ekzéme ani stopy. Jednoznačne najlepšia novinka na trhu tejto značky. Krém je extrémne hutný, vôňa opäť jemná, taká kvetinovo-bylinková a balenie akurát do kabelky. 


Druhý krém na vyskúšanie som dostala kamilkový, ktorý má jemnejšiu konzistenciu ako rakytníkový. Opäť musím vyzdvihnúť vôňu, ktorá je nádherne jemná, sladká kvetinová, skvostná. Krém je rozhodne vhodnejší na leto, na zimu by som skôr odporúčala ten rakytníkový. Ruky dostatočne hydratuje, ale zanechá mi mastnejší povlak, takže na aplikáciu v práci by som ho neodporúčala, najmä ak robíte s papiermi.


nažltlý krém dole je rakytníkový a vyššie biely kamilkový
 
Ďakujem za možnosť otestovať novinky, Indulona sa v mojej rodine nikdy nestratí a jednoznačne odporúčam sa pozrieť na ich univerzálne krémy a krémy na ruky, ktoré sa naozaj vydarili.

Čo vy a Indulona? Používate alebo Vás značka a ich výrobky nechávajú chladnými?

6 komentárov:

  1. Jasné používam a odkedy majú tieto krásne obaly, stáva sa mojou obľúbenou. Špeciálne ten krém Original v novom menšom balení má podľa mňa úplne inú vôňu ako ostatné produkty z tohto radu a páči sa mi najviac. Dá sa použiť na všetko, dokonca som sa ním už skúšala aj odličovať. Ešte mi veľmi vyhovuje ich ochranný krém na nohy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odličovať som veru ešte neskúšala, ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. Indulonu máme doma, několik druhů a používá jí spíše taťka, než já. Ale i já si s ní občas ruce namažu, ale to už je opravdu musím mít hodně vysušené :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Indulona je stará dobrá klasika, líbí se mi jejích produkty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka za komentár, naozaj je to stará dobrá klasika :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks