štvrtok, 20. júla 2017

EBAY | BIOAQUA panda mask

Krásny slnečný štvrtok prajem! :)

Ešte v nákupoch si vypýtala Veronička recenziu na túto pandiu masku z Ebay , ktorú som sa bála aj použiť. Predsa len neviem čo v nej je, keďže samé haky baky čítať nedokážem. Preštudovala som recenzie na internete, či niektorá nemala alergickú reakciu, ale nič také sa nekonalo. Práve naopak, každá blogerka si pochvaľovala, tak som sa dala do skúšania aj ja. Masku som kupovala na ebay za necelé 1€, takže je to prijateľná suma a na výber je z viacero zvieratiek ( ovca, pes, tiger a moja panda). 



Keď som otvorila obal, zacítila som príjemnú, jemnú, sladkú vôňu, ktorú som si užívala celých 40 minút (na obale je napísané 15-20 minút, ale nechala som dlhšie). Maska bola dobre nasiaknutá tekutinou, ale nevytekala z nej, na tvári dobre držala a aj tvar sa dal ľahko upraviť. Tá maska je naozaj vtipná, zasmiali sa na nej (či na mne? :D) viacerí. Maska nedráždila, neštípala, žiadna alergická reakcia a pleť po použití bola že wau. Extra hydratovaná, rozjasnená, póry stiahnuté a nemusela som vôbec použiť môj makový olej a pleť aj na druhý deň je krásne rozjasnená a hydratovaná. Určite to nie je moja posledná pandia maska a už viem, prečo sú tak v obľube kórejské masky. 



Fotka na zasmiatie s maskou na tváári je v insta stories u mňa (monaaa__np), pretože sem som sa ju naozaj neodvážila dať :D

Ako ste na tom Vy a textilné masky? Používate, či odolávate tomuto boomu? Máte rešpekt pred kozmetikou z ebay? 

9 komentárov:

  1. Bavlnené masky používam veľmi často, ale zatiaľ som si z ebay žiadnu neobjednávala.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Bioaqua jsem také jednu masku měla a byla skvělá, kupovala jsem ji na ali :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O téhle masce jsem už někde četla a její nápad se mi hrozně líbí :) Ale já osobně moc tyto plátýnkové masky nemusím. Na obličeji mi vadí :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zvířátkové masky chci také vyzkoušet, už pro tu fotku s maskou na obličeji :) jen zvolím jinou značku.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som rada, že si o nej napísala a videla som aj fotku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na ebay nakupuji celkem často a ráda. Na blogu mám pár clánků s tipy co tam koupit. Škoda, že si nevložila odkaz, já ji za tak dobrou cenu nenašla.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Asi něco na té korejské kosmetice bude. Četla jsem už dost pozitivních recenzí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. paaandaaaa! to by mal môj milý radosť, keby ma s tým videla na tvári :D.

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Textilnú masku som skúšala od Garnieru, ale nenadchla ma :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks