utorok, 4. júla 2017

COLOURPOP | Lippie stix

Áno, aj mňa už zasiahla mánia Colour pop. Začalo to nevinne jedným očným tieňom od mojej milovanej Džuls a medzinárodné poštovné na každú objednávku to dokleplo. Chcela som vyskúšať veľmi veľa vecí, ale zrovna vybavovanie cla a DPH sa mi riešiť veru nechcelo, a tak som objednala len dva lippie stixy v matnom prevedení, odtieň Brink a Lumiere. Každý stál 5$, takže pri tom výbere odtieňov a kvalite takmer zadarmo.


Objednávka prišla pomerne rýchlo, do dvoch týždňov a celú dobu máte k dispozícii číslo na sledovanie zásielky. Mne sa moja na chvíľu zapatrošila v Turecku, ale nakoniec si našla cestu ku mne. Samotné rúže boli zabalené naozaj dôkladne a milé kartičky s nápismi potešili. Všetko farebné, ružovo-fialovo-biele, no lahodiace oku. Pri výbere odtieňov som bola nerozhodná, najprv som nevedela či tmavé, bledé, výrazné, menej výrazné, no žena :D ... vybrala som podľa swatchov na internete odtieň Brink, čo je taká tmavšia ružovo-hnedá a legendárny odtieň Lumiere, je hnedo-fialovo-šedá (nedávajte na môj opis farieb). Oba rúže sú zabalené v krabičke, na ktorej je praktická nálepka s odtieňom. Vôňa rúžov je krásna, jemná, sladká, vanilkovo-karamelová. 

Výdrž nie je najdlhšia, ale pár hodín bez jedla dajú. Po jedle sa postupne vytrácajú a ostane len jemný náznak niečoho na perách. Ak chcete veľmi dlhú výdrž, tak radšej siahnite po ich klasických tekutých matných rúžoch. Tieto nevysušujú, sú nádherne krémové, nerozpíjajú sa a na perách ich necítim.






BRINK


LUMIERE

Za mňa áno, určite odporúčam a už sa teším opäť na akciu medzinárodné poštovné zdarma.

Ako ste na tom Vy a colourpop? Láka Vás alebo už niečo máte od tejto značky? Lákajú Vás viac očné tiene či výrobky na pery?

7 komentárov:

  1. Já bych od této značky vyzkoušela spíše stíny. Každopádně odstíny jsou moc hezké.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj očné tiene sú úžasné, už len vybrať treba :)

      Odstrániť
  2. Tak tie odtiene sú naozaj nádherné! Od tejto značky nemám ešte nič, vidím to však tak, že sa to čoskoro zmení:)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú naozaj nádherné, reálne možno trošku ešte výraznejšie ako na fotke, ale krásne a pohodlné na nosenie :)

      Odstrániť
  3. Tieto odtiene sú maximálne dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím říct, že produkty na rty vypadají teda dost lákavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A já zatím stále odolávám. Co bych ale chtěla hodně vyzkoušet jsou jejich oční stíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks