pondelok, 19. júna 2017

Spotrebované produkty #3

Poslednú dobu enormne spotrebovávam produkty, čo ma veľmi teší. Chytím sprchový gel - prázdny, chytím šampón - prázdny,.. Tiež Vás baví sledovať, ako úspešne vyhadzujete prázdne obaly? Pred nejakým časom sa mi podarilo minúť už 400ml šampón Aqua Light od Pantene, ktorý bol skvelý. Vlasy krásne umyl, prevoňal, boli vzdušné a ľahké. V zásobe mám ešte jedno balenie, ale napriek tomu, že je skvelý, už sa k nemu nabudúce nevrátim. Prechádzam na prírodnejšie alternatívy. Kondicionér na vlasy s ílom bol úplne priemerný, vlasy obalil silikónmi, vďaka čomu boli jemnejšie a ľahšie sa rozčesávali. Tuším som aj pozerala zloženie a v tomto kondicionéri ani žiaden íl nebol ... Už nabudúce nekúpim.  Sprej na vlasy pred teplom od Toni&Guy bol skvelý. Nádherne voňal, vlasy nezlepil, skvelý rozstrekovač. Určite kúpim znova, aj keď nie je najlacnejší.


Balea sprchový gél s olejmi bol priemerný. Nevysušoval pokožku, umyl, vôňa úplne slabá a jemná. Nepotrebujem zase. Ziaja krém na ruky, no. Na začiatku som z neho bola nadšená, ale postupom času ma omrzela jeho výrazná parfemácia a musela som sa nútiť k jeho dopoužívaniu, ktoré trvalo vyše roka. Takže už tiež nekúpim. Cien pena na nohy bola fajn, päty dokázala zmäkčiť a pravidelným používaním boli chodidlá krásne. Tú odporúčam, ak ju uvidíte, skúste jedno balenie zobrať, stála 1€ :))


Konjac hubka moja milovaná, tú odporúčam všetkými desiatimi. Používam ďalšiu a v zásobe mám ešte ďalšiu. Článok o nej tu. Makeup od dermacolu s kaviárom, no ja vám neviem. Odtieň ako dobre, ale miestami mi zvýrazňoval šupinky, miestami bol skvelý. Korektor v hodnej časti naprd, ako aj naberanie špachtlou. Ale už nekúpim. Hento maličké je osviežujúci a hydratačný sprej na tvár, ktorý nič nerobil. Dopoužívala som ho na navlhčenie tváre pred použitím oleja. Mala som ho v lookfantastic boxe, takže by ste sa k nemu dostali iba cez tú stránku, ale zbytočne, je naprd. 


Odličovacie tampónky z Tesca až tak strašné neboli, vlastne na pleti boli jemné, takže možno niekedy ešte kúpim. Textilná hydratačná maska od Balei mi prišla lepšia ako tá 2x drahšia od Garnier, takže sa k nej ešte niekedy vrátim a zubná pasta klasika. Ani neviem prečo som ju sem dala :))



Darí sa Vám úspešne spotrebovávať? Vyskúšali ste niečo z mojich minutých produktov? :))

10 komentárov:

  1. Balea sprcháče mám hodně ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú konjacovú hubku chcem vyskúšať. A možno aj tú penu na nohy Cien. Inak som neskúšala asi nič. Vlastne áno šampón Aqualight, no po krátkom čase mi nejako prestal vyhovovať a mala som po ňom dosť mastné vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja šampóny striedam, niekedy aj 4-5ks aby si vlasy nezvykli, takže zatiaľ mi nerobil neplechu

      Odstrániť
  3. Tu konjac houbičku taky doma používám. Mám ještě dvě v zásobě, jsou parádní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, za tú cenu nemajú konkurenciu :)

      Odstrániť
  4. v tom extraordinary clay kondicionéri nie je íl? :D tak dúfam, že aspoň v šampóne bude, keďže ich používam s tým že tomu verím :D mala by som si začať čítať zloženia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tom šampóne asi bude, keďže to ma za úlohu "vyťahovať" ten maz :D ale kondicionér je na hydratáciu so silikónmi a tam by boli asi tie íly zbytočné, len by vysúšali :D

      Odstrániť
  5. Dúfam že aj mne sa konečne podarí spotrebovať toľko produktov :D Len Balea peny na ruky sa zbavujem už pol roka.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. penové mydlá sú najlepšie :)) a tie sa aj rýchlo míňajú, do mesiaca fuč :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks