piatok 16. júna 2017

MAX FACTOR | Pan Stik

Ahojte :))


Konečne tu máme piatok, záver týždňa a pred sebou dúfajme že krásny víkend. Už pár týždňov sa tu neobjavil článok, dni letia neuveriteľne rýchlo až človek nevníma, ako dlho sa neozval. No ale dnes Vám napíšem niečo o tomto tuhom makeupe Pan Stik od Max Factor, ktorý je ospevovaný v recenziách, či už na blogoch alebo v eshopoch. Tento tuhý makeup/korektor sa dá zohnať už za pomerne super cenu, okolo 4€ ( tento je kupovaný na Notine). Zaobstarala som si najsvetlejší odtieň čo mali v ponuke a to 12 true beige, ktorým som sa docela trafila, ale....


...kde začať. Balenie je malé a skladné, takže nezaberie veľa miesta a mám pocit, že sa makeup pomaly míňa, takže určite to nie je na pár použití. Dávkovanie je už trošku obtiažnejšie, nakoľko musíme priamo naniesť na pleť a štetcom rozmazať, čo nie je zrovna hygienické, ale tak môžete aj štetcom priamo naberať z obalu. Konzistencia je taká mastnejšia, takže mohlo by sa zdať, že je vhodnejší na suchšiu pleť. No ja počas skúšania som mala suchú pleť a nesadli sme si. Zvýrazňoval mi šupinky, trošku oxidoval, otieral sa kade tade a ani sľubovaná krycia schopnosť nie je bohvie aká.




Neviem kde sa stala chyba, že toľko ľudí ho miluje, ospevuje, neustále pochvaľuje a u mňa neprešiel vôbec. Sem tam ho použijem, keď chcem na rýchlo niekam odskočiť a nepotrebujem celodennú výdrž, ale bohužiaľ nemôžem ho doporučiť. 

Vyskúšali ste niekedy tento makeup? Vyhovuje Vám? 

11 komentárov:

  1. ja ho používa už veľa rokov a som sním spokojná, používam ho skôr ako korektor ako makeup, presne ako píšeš je dosť hustý a nerozotiera sa to dobre. Ale mne zakrýva vyborne kruhy :) 100ľudí, každému sadne niečo iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby mi nezvýrazňoval šupinky, tak ok používam ho, ale to sa takto nedá :(

      Odstrániť
  2. Ja ho mám tiež, mám mastnú pleť a tiež mi robí šupinky. Neviem vôbec s ním nie som spokojná, tiež nechápem to ospevovanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A já ho vidím poprvé. :-D Je škoda, že ti nesedl.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už jsem ho viděla a popravdě by mě nikdy nenapadlo si ho koupit. Celkově Max Factor jde mimo mě, mám od této značky snad jen dva produkty, takže ani moc zkušeností nemám. Celkově mi přijde že o Max faktoru je málo slyšet a ceny v drogeriích nejsou zrovna příznivé vzhledem k tomu že je kosmetika srovnatelná s jinými levnějšími.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie ceny sú drahé. Od tejto značky mám ešte púder a ten mi vyhovuje, ale toto bol prešľap.

      Odstrániť
  5. Nedokážem si predstaviť aby som niekedy používala tuhý make-up.. to mi ani ako make-up nepríde :D A popravde ma absolútne nezaujal, a po prečítaní tvojej recenzie som rada že tomu tak bolo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak on je mastný, čiže v tom by problém nebol, ale je strašný no :D

      Odstrániť
  6. Akurát dnes som na neho písala svoju recenziu aby som mala v konceptoch na blogu, neviem kedy zverejním a presne ten istý odtieň vlastním už 3 mesiace a ja sa pridávam k tým ktorí ho vychvaľujú do neba :D Bola som prekvapená, že sa ti nezdá krycia schopnosť lebo ja sa ozaj nemôžem sťažovať. Lepšie je možno zapracovávať hubičkou lebo rozotretím štetcom na krytí mierne stráca ale tak či onak, krytie u mňa je a jednoznačne pre mňa najlepší korektor :) Ako make-up si ho však neviem predstaviť používať...
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks