piatok, 30. júna 2017

2SIS | LØVENDER telové maslo

Už dlhšiu dobu ma láka skúšanie bio kozmetiky našich slovenských, ale i českých výrobcov. Pred nejakým časom som zazrela na instagrame u Bašky z Biobeauty rozdávačku produktov, ktorým končila o nejaký čas expirácia. Urobila som si radosť k narodeninám, objednala produkty, ktoré ma dlhšiu dobu lákali a ako darček som dostala toto telové masielko, od slovenskej značky 2sis (prednedávnom som písala o ich tuhom šampóne TY KOKOS a onedlho bude článok o tuhom šampóne z tejto levanduľovej rady). Vzhľadom na blížiacu sa dobu spotrebovania som masielko ihneď začala a podrobila ho testovaniu.


Myslím si, že už nemusím ospevovať ich názvy a balenie, ktoré sú vymyslené na jedničku. Dokonalosť sama o sebe. Hneď po otvorení ma opantala vôňa krásnej, jemnej, čistej levandule a to verte, že nie som zrovna jej najväčší milovník, ale tu si ma získala. Tento maličké balenie obsahuje 100g telového masla a moje prvotné pocity boli, že to si nechám ako cestovné balenie, nakoľko viac ako na 3-4 použitia to nemám. Omyl. Konzistencia je veľmi tuhá, ktorá sa po nabraní vplyvom tepla mení na olej, takže na natretie stačí úplne minimum. Pokožka po natretí je krásne vláčna, hydratovaná a čo milujem, úžasne sa leskne. Do šiat či sukní ideál.

Zloženie vidíte na fotke, obsahuje prosím pekne iba 6 zložiek a z toho samé mňamky ako bambucké maslo, mandľový olej, vitamín E, levanduľový olej, prírodné farbivo - sľudu a íl. Nič viac k dokonalosti netreba.






Masielka nájdete na oficiálnom eshope tu, alebo napr. na biobeauty tu. Jednoznačne odporúčam všetkými desiatimi a určite mi rukami prejdú ešte ostatné varianty, pretože toto musí niekedy vyskúšať naozaj každý.

Vyskúšali ste niekedy telové maslá od 2sis? Láka Vás niečo od tejto značky?

8 komentárov:

  1. Registrujem túto značku už nejaký čas, no ešte som neskúšala nič. Toto maslo vyzerá fakt perfektne, ja vôňu levandule milujem a to zloženie hovorí za všetko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to zloženie nemá kúska chyby, úžasné :)

      Odstrániť
  2. No to bych ráda vyzkoušela, ale jinou vůni, moc mi levandule v kosmetice nevoní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú aj kokosové, medové a jahodu s malinou :)

      Odstrániť
  3. Neskúšala som zatiaľ nič, značka ma zaujala ale akosi ma odrádza dizajn obalov. No, ale možno sa prekonám :) telové maslo je taká stávka na istotu pri skúšaní, ale určite iná parfemácia ako levanduľa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved ten dizajn je úplne dokonalý :)) ale tak 100 ľudí 100 chutí :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá veľmi dobre, určite niekedy vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks