streda, 17. mája 2017

Spotrebované produkty #2

Ahojte :))

Poslednú dobu sa mi darí toho dosť spotrebovávať, tak som opäť vytiahla pár produktov z tej kôpky a pozrieme sa na ne, ako na mňa účinkovali. Snažila som sa vyberať z každého rožka troška, aby bola zastúpená každá kategória.


Šampón od Balei nebol u mňa prvý raz a ani posledný. Nepatrí medzi najlepšie šampóny na našom trhu, ale pri občasnom používaní vie pekne odmastiť a predĺžiť dobu umytia. Určite po ňom ešte niekedy siahnem a za cenu 1,19€ nie je čo váhať.

Šampón Garnier fructis Densify by mal pridávať objem a vlasy by mali vyzerať hustejšie. To žiaľ posúdiť neviem, nakoľko vlasy mám objemné aj bez tohto šampónu a po žehlení mi vždy splihnú aj s týmto šampónom. No pekne vonia, odmastí a nemám mu čo vytknúť.

Batiste suchý šampón je u mňa stálicou a najradšej skúšam neustále nové varianty. Zatiaľ v nich nevidím žiaden rozdiel a všetky mi vyhovujú. Určite odporúčam.

Toni&Guy šampón na poškodené vlasy som dopoužívala na cestách a hoci milujem na ňom tú vôňu, tento konkrétny si už nekúpim, nakoľko mi veľmi zaťažoval vlasy a boli rýchlejšie mastné. Ak máte extra suché vlasy môžete ho skúsiť, ale na jemné neodporúčam.


Sprchový gél od Dove klasika, krásne voňal, nevysušoval a v akcii aj za 1,50€. Pokojne odporúčam.

Kokosový olej klasika, na vlasy, telo, na všetko. Áno áno áno.

Peeling od Ziaji z rady cupuacu u mňa trónil takmer dva roky a konečne sa naňho dostala rada. Na zimu nepoužívam, pretože som extrémne suchá podráždená sušienka a peeling by mi to len zhoršil, takže používala som ho len v priebehu jari a leta. Vôňa je krásna, je nádherne olejový, takže sa nemusíte natierať po ňom, ale tej vône som sa už prepapala, takže najbližšie sa pozriem po inom pílingu,

Sprchový gél od Yves Rocher s vôňou manga a koriandru bol skvelý. Tá vôňa je niečo neskutočné, krásne penil, nevysušoval a pomaly ubúdal. Vždy mám doma nejaký sprchový gél od tejto značky a jednoznačne odporúčam.


O maske garnier som písala prednedávnom recenziu (klik) takže tu sa rozkecávať nebudem.

Maska od Balei s bahnom z Mŕtveho mora za mňa prepadák, na druhý deň sa mi vyhodili také pupence, že dovidenia. Neviem či to malo za následok "čistenie" pleti, ale taká vyhádzaná už nechcem chodiť. Ostáva mi ešte druhá polovica a som v rozpakoch, či mám chuť ju ešte skúsiť.

Riasenka od Maybelline je jedna z mojich najlepších, ale už sa k nej asi nevrátim. Začalo mi vadiť to zdĺhavé odličovanie, kedy musím šmrdlať tampónom po oku a teraz mám oči také červené, citlivé, šúpu sa mi a vrások mám asi o 200% viac. Dopoužívam posledné balenie a dovidenia, vrhnem sa na nejaké, čo sa ľahšie odličujú. 


Ako sa darí spotrebovávať produkty vám? Vyskúšali ste niečo z mojich spotrebovaných produktov? Zhodujú sa nám názory?

10 komentárov:

  1. Šampony Balea jsem si velice oblíbila, ale za to masku od Garnier už si nikdy nepořídím, za mě teda dost propadák. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šampóny Balea majú výhodu v tom, že sú všetky bez silikónov, no za tak nízku cenu ako sa predávajú nebudú plné prospešných látok, ale žiaľ lacnej chémie :(

      a maska Garnier, no to je kapitola sama o sebe :) každý ma inú pleť, ale tiež nevidím v tom extra boom

      Odstrániť
  2. Zaujal ma šampón Garnier, ja sa ich však trochu bojím nakoľko moje vlasy sa so silikónmi nekamarátia. Ešte dávnejšie mi práve Fructis mastili vlasy asi najviac zo všetkých šampónov, no možno sa po tvojej rade prekonám a vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenže mne sedia všetky šampóny Garnier fructis, takže neviem či tento by nemastil tiež

      Odstrániť
  3. Kokosák mi taky právě došel a tu řasenku od Maybelline bych už taky měla vyhodit. Akorát já se k ní asi vrátím, jsem s ní spokojená. Odlíčit jde sice hůře, ale co jsem měla naposled micelární vodu s olivovým olejem, tak s ní šla odlíčit úplně v pohodě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ne nejde na ňu poriadne ani dvojfázový odličovač a ani ten nový, čo bol v biobeauty krabičke

      Odstrániť
  4. ja si musím poriadiť ten kokosák, taký beauty základný kúsok :)) Ja som sa konečne dostala k Ziaje a som nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kokosák je klasika asi takmer u každejj :)) a čo si konkrétne vyskúšala? :)

      Odstrániť
  5. Kokosák u nás doma také nesmí chybět, masky Garnier mám celkem ráda , celkově tyhle plátýnkové , hlavně když se to nemusí oplachovat :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to jednoduchšie, len cenovo to až tak suprovo nevychádza :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks