sobota 20. mája 2017

nákupy a novinky | apríl a máj

Ahojte, 

poslednú dobu som začala míňať viac peňazí, ako je u mňa bežné. Ďalšie mesiace sa musím začať krotiť, pretože zásoby čo som mala malé sa začínajú znova napĺňať. Avšak radosť si treba spraviť, no nie? :) Biobeauty krabičku som Vám ukazovala už v tomto článku a zatiaľ som z neho vyskúšala len dva produkty, ale časom budú samostatné recenzie na tie väčšie produkty. 


O týchto dvoch krásavcoch bol samostatný článok, takže ak ich niekde ešte v Lidli uvidíte, aspoň ten peeling určite zoberte.


Okrem krabičky som si do košíka prihodila aj mydielko Musk - zrnko kávy, ktoré vonia naozaj ako káva a nie sladko ako dermacol írska káva, yves rocher brazílska káva a podobne. Tu je pomletá 100% káva arabica a esenciálny olej, takže som bola prekvapená, nakoľko toto nie je vôňa úplne pre mňa, ale samozrejme miniem ho. Pomletá káva slúži ako peeling a poviem Vám, to je drsnejšie ako akýkoľvek peeling, aký som doteraz mala. Makový olej som ešte neskúšala, ale onedlho sa mi minie arganový a nahradí ho tento krásavec.


Vonný olej z pantha rhei Lesná jahoda vonia naozaj, ale naozaj nádherne, ale žiaľ v aromalampe ho vôbec necítim, takže sklamanie. Za to vosk cherry blossom bola láska na prvé ovoňanie, taká sladko kvetinovo svieža vôňa a nechcem si ho ani zapáliť, čo chodím stále k nemu voňať a šetrím si ho. Veľký adept sviecu.


Nedalo sa nekúpiť toľko vychvaľovaný make up od Catrice. Odtieň 010 svetlý, 020 do ružova, takže v košíku skončil 030. Musím pobudnúť zopár minút na slnku, kým bude úplne sedieť, ale zatiaľ sa marí ako fajn aj na moju suchšiu pleť. Nová konjac hubka klasika u mňa, milujem ju.


Na apríl mi prišiel dosť lákavý kupón do Yves rocher, kde pri nákupe nad 1,99€ dostanem šampón. Vyhral to tentokrát veľký černicovo-levanduľový sprchový gél a k nákupu som si vybrala šampón na mastné vlasy, čo bola zlá voľba podľa doterajšieho skúšania. Po zaregistrovaní nového člena (maminka) bola k nákupu zadarmo sada vzoriek micelárnej vody a krému proti vráskam. Micelárka je fajn, neštípe a odlíči.


Batiste a ich varianta cherry. Taká som nas*atá, že by som ho najradšej vyhodila von balkónom. Najhoršia varianta zatiaľ z mnou skúšaných. Zanecháva šedivé vlasy (iné varianty mi to nerobili), neskutočne je prachový, po každom použití musím utierať všetky poličky v kúpeľni od toho nánosu. Radšej si privstanem a umyjem si vlasy, ako toto používať pravidelne. Keby mi nebolo ľúto tých peňazí, vyšmarím ho okamžite do koša. Takže varianta cherry NIKDY!!! Maska balea kapitola sama o sebe, o druhej polovičke som už písala v spotrebovancoch. Rexona klasika a hneď ako som ho zbadala v DMke ako dopredaj za 2,49€ zobrala som všetky 4 posledné kusy. Balea textilná maska čaká na svoje využitie, tá klasická modrá bola fajn, ale žiadne wau a peelingová maska od Balei, taktiež čaká na vyskúšanie.


Čo pekného ste si kúpili v poslednej dobe? Vyskúšali ste už niečo z mojich noviniek?

18 komentárov:

  1. Zaujalo mě snad všechno, kromě těch masek od Baley, nějak mě tyhle věci už moc nelákají. Rexona Maximum je proti pocení fakt svatý grál ale já jsem se rozhodla používat přírodní deodoranty a těmto se vyhýbám. Catrice HD makeup je teď hodně opěvovaný ale věřím že je dobrý a taky bych si ho ráda koupila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tie masky len na vyskúšanie, moc od nich neočakávam :) možno budem milo prekvapená ( snáď ) :D ... no ten catrice makeup áno, ale uvidíme po dlhšom čase ako bude reagovať na rôzne zmeny typy pleti :)

      Odstrániť
  2. I já jsem si objednala konjakovou houbičku a rovnou dvě, taky jsem velmi spokojená. Jinak ten cherry šampon od Batiste je můj nejoblíbenější. Měla jsem i original, ale tam mi nesedla vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten original som ja ešte nemala :) a nemáš zaprášené všetko navôkol? ... ja som z toho už zúfalá, neviem či teda nemám vadný kus, ale katastrofa

      Odstrániť
  3. Makový olej jsem ještě nezkoušela , ale nevypadá vůbec špatně ,asi na něj mrknu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Make-up od Catrice som si kúpila tiež a zdá sa mi vcelku dobrý, aj odtieň sedí, len jeho výdrž sa mi zdá horšia ako u iných make-upov a v priebehu dňa už to zmatnenie nevydrží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s výdržou problém nemám, ako ho nanesiem, tak ho odlíčim :)

      Odstrániť
  5. Produkty z Lidlu vyzerajú zaujímavo, určite ich vyskúšam, minimálne ten peeling :) Na voskoch od Yankee Candle som závislá, jeden (Dreamy summer night) mi práve rozvoniava izbu a v šuflíku ma čakajú ešte zvyšné dva (Pink Grapefruit, Midsummer's night) a nesmierne sa na ne teším. Skúšala som aj Cherry Blossom, a musím uznať že bol krásny, aj priateľovej mame sa nesmierne páčil :) A taktiež som skúšala aj ten make-up od Catrice, ale mne vôbec nesadol.. inak skvelý a zaujímavý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Monika :) cherry blossom je veľmi obľúbená vôňa ako vidím, takmer každej veľmi vonia :)

      Odstrániť
  6. Ty produkty z Lídlu se mi moc líbí, ale nic jsem si nekoupila. Jinak zrovna ten Batiste jsem zkoušela a byl to můj oblíbenec, takže divné, možná jen vadný kus no.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no asi bude vadný, lebo veľa dievčat si ho chváli :/

      Odstrániť
  7. Tú bahennú masku od Balea mám aj ja a je skvelá :) Presne tieto produkty v Lidli som pozerala aj ja, strašne sa mi páčilo to balenie a na konjacovú hubku mám strašný zálusk, akurát ju naposledy v DM nemali :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sedí ti? za mňa žiaľ nie a ten druhý typ som ešte neskúšala

      Odstrániť
  8. Skvelý článok a veľmi sa mi páči opis všetkého. Čo sa týka suchého šampóna ešte som žiaden neskúsala, no tieto som mala vo vyhľade. No cherry si určite nevezmem . :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skvelý je oriental, blush a taký kokosový tropical :)

      Odstrániť
  9. :D je mile vidiet, ako niekomu nieco sadne a iny to neznasa, pretoze ja tu variantu Cherry mam velmi rada :D, prave preto, ze zanechava vlasy do biela :), len no je dost drahy, na to kolko vydrzi.
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja ako bruneta to teda nevyhľadávam, ale zase vy blond ženy máte v tom výhodu :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks