pondelok, 1. mája 2017

GARNIER | textilná maska aqua bomb

Ahojte :))

Krásny prvý máj všetkým prajem. Aj Vám sa zdá, že ten čas akosi rýchlo ubieha? Ešte len teraz bol Nový rok a už je máj, neuveriteľné. 

Túto masku mám nafotenú prosím pekne od začiatku februára a stále som sa nemohla dokopať k recenzii, aby zrovna v ten deň nevyšli tri články ohľadom nich. Podľa recenzií som do tejto masky vkladala veľké nádeje a ak ste zvedavé, ako u mňa obstála, prečítajte si pár nasledujúcich riadkov.


 Masku môžete zakúpiť prevažne už v každej drogérii, niečo málo cez 2€ bez akcie. Prvú som si kupovala ja sama a druhú som vyhrala na facebooku, takže som ju mohla dôkladne otestovať. Moja pleť je po zime extrémne suchá, niektoré dni je na ňu krátky aj arganový olej a tak som potrebovala mega dávku hydratácie. Niektoré dievčat písali, že táto maska im dá pocit 7 dňovej hydratácie a nemusia sa takmer vôbec natierať. No u mňa to neplatí. Maska mi nahradí na jeden večer iba krém/olej a na druhý deň je už suchá, klasika. Na pleti mi taktiež extra dobre nepadne dobre. Mám asi malú tvár alebo ja neviem, no mám ju pokrčenú kade tade, aby som ju tam dala celú. Výhodu vidím, že toho gélu je tam veľmi veľa, takže ho môžete použiť pokojne aj na natretie rúk, krku a podobne. Maska by sa mala nechať pôsobiť 15 minút, no ja som ju nechala vyše hodiny a príjemne relaxovala.



Po vytiahnutí masky z balíčku by ste si ju mali naniesť na pleť a následne odstrániť modrú fóliu, vďaka ktorej by sa mala maska pohodlnejšie nanášať.


Ak by som mala zhrnúť, za mňa masky áno pre normálnu pleť a možno trošku suchú. Pre extrémne sušienky skôr nie, pretože mi to nahradilo iba na jeden večer olej a za 2€ to veru nepotrebujem. No na leto, keď moja pleť nebude taká suchá a budem chcieť jej dopriať trošku ochladenia a hydratácie, možno po nej siahnem.


Vyskúšali ste tieto masky Garnier? Aký je Váš názor na ne? Ktorú z nich máte najradšej?

6 komentárov:

  1. Ja na ňu ešte nemám spravený žiadny názor, ale ani ma nejako extra neláka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja na ňu ešte nemám spravený žiadny názor, ale ani ma nejako extra neláka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já zkoušela zelenou a za mě je to propadák nevyhovovala mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já tyto masky ještě nezkoušela a ani mě nijak nelákají. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ja ju musím konečne vyskúšať, ale myslím, že hocijaký, aj kokosový olej, odvedie lepšiu prácu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks