nedeľa, 14. mája 2017

CIEN | peeling a sprej na nohy

Ahojte :))

Ako si užívate túto krásnu slnečnú nedeľu? Spomenuli ste si a obdarovali ste svoju maminku? Ja som moju riadne vystískala, dala darčeky, spravila raňajočky do postele, navarila nedeľný obed, upratala a konečne som si našla čas aj na blogovanie. Vonku je nádherne teplo, čo značí postupné odhaľovanie nôh, takže ak máte suché tvrdé päty, je na čase s nimi niečo spraviť. Od začiatku mája sa v Lidloch objavila nová kolekcia produktov Tropical Summer, ktorá okrem môjho spreju a peelingu obsahovala aj telové maslo, sprchové gély, mydlá na ruky, penu na chodidlá a možno ešte niečo, ale už neviem čo :))



Krémov mám doma dosť, takže som si len zobrala voňavý sprej. Myslela som si, že je primárne určený ako dezodorant na nohy, ale vraj sa stará o suché nohy, obsahuje pravý hodváb a znižuje trenie nôh v topánkach. S ničím v podstate problém nemám, takže ho používam len na osvieženie nôh a na to je fajn. Ak bude fungovať na to trenie, tak v lete v sandálkoch alebo balerínkach bude nepostrádateľný. Za cenu 1,49€ fajn, ale nie je to zatiaľ "must have" produkt.



Za to tento peeling je rozhodne must have produkt. Obsahuje kryštálový cukor, takže nohy (u mňa aj ruky) nádherne obrúsi a ako veľké plus, zanecháva taký olejový povlak na pokožke, čiže okrem nádherne hladkej pokožky je aj hydratovaná. O vôni sa baviť nebudeme, tá je dokonalá, sladká a drží sa na pokožke pomerne dlho. Jediné mínus vidím v konzistencii, ktorá je extrémne hutná, takže treba vynaložiť väčšie úsilie na vytlačenie produktu z tuby. Keby bola redšia, tak dostane za mňa 100%, takto asi len 95%, tá hutnosť to znížila. Za cenu 1,49€ je to jeden z najúžasnejších produktov na nohy (spolu s krémom od Balei s ureou). 



Ak nájdete ešte niekde zapatrošené tieto produkty v Lidli, aspoň ten peeling určite berte a neoľutujete! :))

Zaobstarali ste si niečo z tejto letnej kolekcie z Lidlu? Láka, príp. lákalo vás niečo vyskúšať? 

8 komentárov:

  1. Musim sa aj ja na lidl novinky kuknúť, ak ich ešte budú mať :) Z lidla som mala len krém na pleť a ten bol super :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všichni tuto kosmetiku z Lidlu velmi chválí, budu muset i já něco vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam sprchové gély, detské obrúsky a túto limitku :)

      Odstrániť
  3. No také jsem to tam zahlédla a musím říct, že ty obaly jsou roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som vzala telové maslo a penu na chodidlá :)
    tento peeling som nebrala, lebo načo... ale mamina ho má, asi jej ho ukradnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aké sú tie dva tvoje produkty?? :)

      no veru vyskúšaj a keď sa zapáči, potom ukradni :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks