nedeľa 28. mája 2017

2SIS | tuhý šampón TY KOKOS

Ahojte, krásny záver týždňa prajem! :)

Dúfam, že ste si užili nádherne slnečný víkend a nesedeli ste zbytočne za počítačmi. 

Milujem skúšať nové produkty na vlasy a najmä keď sa jedná o netradičné produkty, čím určite tuhé šampóny sú. Jeden som mala už od Soaphorie, malú vzorku, ktorá ma nepresvedčila ku kúpe veľkého balenia. Do tohto malinkého TY KOKOS šampónu som vkladala nádej, hoci je určený pre suché vlasy a ja mám dosť mastiace sa. Nesmiem zabudnúť vyzdvihnúť vôňu, ktorá je naozaj mňam a prevonia mi celú kúpeľňu a veľmi pomalé ubúdanie. Po niekoľkých umytiach mám pocit, že sa vôbec nezmenšil, takže vydrží naozaj dlho!! :))

Šampón obsahuje samé mňamky (z oficiálnej stránky 2sis) : Sodium cocoyl isethionate (tenzid z kokosového oleja), Aqua (voda), Olea europaea (olivový olej) , Chondrus crispus extrakt (extrakt z morskej riasy), Cocos Nucifera Fruit Extract (kokosový extrakt), Symphytum officinale (kostihoj), Urtica dioica (žihľava), Kaolin (íl)


Vlasy po umytí sú prirodzene zbavené všetkých nečistôt a keďže šampón neobsahuje žiadne silikóny, medzi rukami až "vŕzgajú". Na končeky klasický kondicionér na ľahšie rozčesanie a po uschnutí už len sledovať stav vlasov a pokožky... a potom nastal problém. Obvykle si vlasy zmývam každý 2-3 deň a po tomto šampóne bez použitia suchého šampónu, by som si musela každý deň a to ma fakt že nebaví. Takže ak máte normálne až rýchlo mastiace sa vlasy, toto nebude pre vás.

Značka ponúka viac druhov tuhých šampónov, aj levanduľový na mastné vlasy, ale za cenu 9,50€ neviem či mám odvahu ho skúsiť, či mi bude sedieť alebo nie.



Som rada, že som ho mohla skúsiť, ale žiaľ za mňa nie. Určite ho miniem, už len kvôli tej vôni, ale nerozluční parťáci z nás žiaľ nebudú.

Vyskúšali ste niekedy tuhé šampóny? Lákajú Vás, či uprednostňujete klasické tekuté? 

6 komentárov:

  1. Tuhé šampony se mi moc líbí, já mám doma nějaký tuhý kozí šampon a to je katastrofa. Nicméně mě láká vyzkoušet jiné, třeba tento 2sis by mohl být lepší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som od Navie takýto tuhý šampón a tiež som mala pocit, že sa mi vlasy mastia rýchlejšie. Navyše nemali vôbec žiaden objem, nejako nestáli ako treba, nevedela som si ich upraviť. Mala som santalové drevo na hnedé vlasy, takže možno tie tuhé šampóny nie sú úplne najlepšie pre mastné vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám teď ten levandulový, ale tento bych určitě chtěla taky vyzkoušet.
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak já jsem vyzkoušela ty tuhé šampony od Lush a moc mi nevyhovovaly, protože mi cuchaly vlasy, ale voněly taky krásně. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Joj, mne všetky prírodné rýchlejšie mastili vlasy :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já už vyzkoušela docela dost přírodních šamponů a s ani jedním jsem nebyla spokojená, tak jsem se vrátila zpět k chemii. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks