pondelok, 17. apríla 2017

Spotrebované produkty #1

Je tu polka apríla a na mojom blogu vychádzajú prvé tohtoročné spotrebované produkty, hoci ich už mám peknú kôpku. Rozdelíme to na viac článkov a ďalšie uverejním zase o nejaký čas. Veľmi ma teší fakt, že v zásobe mám už len DVA sprchové gély, z pleťovej kozmetiky takmer nič, šampónov asi 5, kondicionérov asi 7 a telové mlieka žiaľ akosi neubúdajú. 



Prvým spotrebovaným kúskom je kondicionér od Dove na suché a poškodené vlasy, ktorý bol celkom fajn. Nečakajte zázraky, ale silikóny spravia svoje. Vlasy obalia a následne sú veľmi jemné a dobre sa rozčesávajú. Šampón na farbené vlasy Gliss Kur som používala po farbení vlasov na začiatku roka a nevšimla som si intenzívnejšiu farbu, ani dlhšiu výdrž farby. 


Sprchový gél bourbonská vanilka od YR bol úžasný, skvelo penil, nádherne silno sladko voňal, veľmi pomaly ubúdal a za tú cenu jednoznačne odporúčam. Druhým spotrebovaným sprchovým gélom je medový od Palmolive, ktorý som najviac používala v čase Vianoc, takže sa prenášam vôňou späť o pár mesiacov. Nevysušuje, krásne vonia, za mňa taktiež áno. Telové mlieko sefiros s vôňou bourbonskej vanilky bolo skvelé. Dobre dávkovanie, dlho vydržalo, krásne hydratovalo, len na konci sa naprd dostávalo z obalu a už som na to nemala nervy. Rexona maximum protection je skvelá, ale túto variantu active shield rozhodne neodporúčam kvôli vôni. Smrdelo to ako fixinela alebo savo, takže som sa vrátila opäť k zelenej variante.


Zo zastúpenia dekoratívnej kozmetiky tu máme moju milovanú riasenku lash sensational, ktorej sa neviem nabažiť ani po dvoch rokoch neustáleho používania. Nádherné dlhé, husté a vytočené riasy mi spraví len táto a devilash od Dermacolu, takže ju odporúčam a mám doma ďalšie dve. Bohužiaľ mi došiel môj milovaný makeup od Rimmel ešte v tej pôvodnej variante. Ten nový sa bojím skúšať a radšej siahnem po novom HD od Catrice. Každopádne keby ste ešte niekde natrafili na túto pôvodnú variantu, určite berte. Vyhovoval aj stavu suchej aj mastnej pleti, krásne kryl. Už teraz mi chýba :))


Zubná pasta elmex klasika, nemám k nej čo dodať, iba že odporúčam. Dvojfázový odličovač od YR za mňa nee, riasenku mi odlíčil až po drhnutí a moje viečka sa po ňom doteraz spamätávajú. Posledným spotrebovaným produktom sú veľké odličovacie tampóniky z Lidlu, ktoré sú zo 100% bavlny, neoddeľujú sa a sú veľmi príjemné na odličovanie.

Čo ste v poslednej dobe spotrebovali vy? :)

7 komentárov:

  1. Ja síce tieto články na mojom blogu nevediem, ale za to ma bavia čítať :) Musím sa priznať, že som nepoužila ešte ani jeden produkt z tvojej zbierky ale tá riasenka vyzerá super určite o nej porozmýšľam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento měsíc jsem taky dopoužívala Gliss Kur pro barvené vlasy a moc se mi líbila jeho vůně. Vyhovoval mi. Tamponky z Lidlu jsou moje stálice :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dva sprchové gely do zásoby? Obdivuji:-) Řasenku Maybelline a pudr Rimmel miluji:-) A určitě zkus i ten HD make-up od Catrice, je naprosto bezvadný:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě hrozně dlouho trvá spotřebovávat. HD makeup od Catrice bych také chtěla zkusit. Drogerkové šampony už delší dobu nekupuji, prostě mi většina z nich nevyhovuje, zrovna Gliss Kur u mě moc ne. Elmex pasty jsou nej, to samé sprcháče od Yves Rocher, prostě miluji jejich krásné vůně.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to vždy tak zabolí, keď nejaký obľúbený produkt prestanú vyrábať...ja už potom tie nové verzie tiež neskúšam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Makeup Rimmel se objeví také v mém spotrebovanu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie odličovacie tampóny Cien sú vynikajúce. Z času na čas kúpim inú značku pre zmenu a porovnanie, ale k týmto sa skrátka stále vraciam. Pre istotu si už robím zásoby a vždy v Lidli hodím jedno balenie do košíka.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks