nedeľa, 23. apríla 2017

SLEEK | 775 LIQUEUR

Krásnu nedeľu vám prajem! :)

Keď som od mojej najlepšej Džulietky dostala pred mesiacom okrem iných skvelých darčekov aj tento rúž, veľmi ma to potešilo. Rúže od sleeku sú dosť chválené a preberané, takže som bola zvedavá, ako dopadne tento krásavec u mňa. Dostala som nádherne prirodzenú farbičku 775 Liqueur so shimmerom, ktorá je tak prirodzená na perách, že niekto by si ani nevšimol, že dáky rúž mám. 

Balenie je minimalistické a lahodiace môjmu oku. Rúž je naozaj maličký, takže nezabere takmer žiadne miesto v kabelke, ani na poličke. Balenie je matné, ale dosť nepraktické, pretože zanecháva na sebe otlačky ( tak ako paletky ) a dosť sa aj zachytáva prach. Tým, že rúž nie je matný, ale sheen, je veľmi krémový. Pigmentácia mi vyhovuje, ale výdrž už tak moc nie. Na perách žiaľ absolútne nedrží, takže po nejakom pití alebo jedle ani neviete, že ste mali dáky rúž. Avšak u mňa sa stal skvelým adeptom na rannú cestu do práce, kedy mi v týchto mrazoch chránil pery.      





Ak hľadáte rúž s celodenným efektom, tak budete musieť hľadať v iných vodách, ale ak máte rady krémové prirodzené rúže, smelo do toho.

Vyskúšali ste niekedy tieto rúže? Aký rúž je váš obľúbený? :))

9 komentárov:

  1. Väčšinou sú krémové rúže síce hydratačné, ale nevydržia toho veľa. Ja mám hydratačný od Rimmelu a tiež nedrží, akonáhle niečo zjem tak je takmer celý fuč.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď jasné že nemožno čakať zázraky, ale musela som to spomenúť :)

      Odstrániť
  2. Sleek rtěnky na ně jsem četla samou chválu :) Odstín vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám naopak dobrou zkušenost se rtěnkami od Sleeku, možná asi záleží na kolekci a třeba i na barvě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on je skvelý, len výdrž no na úkor krémovej hydratačnej konzistencie :)

      Odstrániť
  4. Ešte som od Sleeku rúž nemala, ale veľmi sa mi pozdáva farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rtěnka přesně pro mě. Mám velmi ráda krémové rtěnky a nevadí mi opakované nanášení. I odstín vypadá hezky. Od Sleeku jsem ještě nic neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks