štvrtok, 9. marca 2017

Weleda | tónujúce balzamy na pery

Ahojte :)

Síce o deň neskôr, ale predsa - krásne MDŽ vám všetkým prajem. Možno idem tento článok trošku neskôr von, ale nechcela som, aby ste mali nástenku zahltenú len týmito balzamami, hoci za to naozaj stoja. Keď oficiálne Weleda prišla s týmito tromi tónovanými balzamami, veľmi som sa potešila. Do práce si nesmiem dovoliť výrazné farby na pery, ale tieto sú tak decentné a napriek tomu vidno, že na nich niečo máte. Ak by ste ich chceli vyskúšať, ešte beží súťaž o 33 balíčkov.




Balzamy sú veganské, obsahujú samé mňamky ako bambucké maslo (ošetruje a zmäkčuje pokožku, zachováva vlhkosť), vosk z semien slnečnice (zvyšuje viskozitu, ošetruje, zmäkčuje), olivový olej ( pokožku maceruje a zjemňuje), ricínový olej (preniká hlboko do pokožky) a jojobový olej (vyhladzuje pokožku)

Balzamy majú skosený plastový aplikátor, takže nanášanie ide jedna radosť. Jedinú vec však musím trošku vytknúť a tou je vôňa. Neviem čo cítim konkrétne, ale mohla by byť príjemnejšia. Pri nanášaní ju je cítiť, ale na perách už nie. Nie je to nič nepríjemné a odpudzujúce, takže sa toho nemusíte prípadne báť.

Môj najobľúbenejší odtieň si vždy namiešam s použitím odtieňa berry red a trošku rose. Vznikne mi farba alá moje pery, ale krajšie. Nude na perách ani neuvidíte, len im dodá jemný lesk a samozrejme hydratáciu. Odtieň rose je už rozpoznateľný, dodá ružový nádych, ale stále v miere nositeľnosti a najvýraznejší, ale stále jemný, je odtieň berry red. Výhodou je, že odtiene môžete kombinovať, a tak si môžete namiešať práve svoj odtieň ( ak práve netúžite po fialovom a pod. :D)

Balzamy si neviem vynachváliť, v práci mi nahradili mnou milované výrazné odtiene a zároveň mám o pery postarané.



Lákajú vás tieto balzamy? Holdujete akýmkoľvek tónovaným balzamom?

10 komentárov:

  1. Mě se nejvíce líbí právě Rose odstín :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som si asi trúfla na ten najtmavší, nude farby sa mi nepáčia a ružová mi na perách nepristane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ten najtmavší nie je extra výrazný, takže sa ho nemusí báť použiť nikto :)

      Odstrániť
  3. Taky mám balzámky doma a kupodivu mě ještě nenapadlo jejich odstíny mezi sebou smíchat! Dobrý tip! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono je to tam tuším aj písané niekde, že sa dajú medzi sebou kombinovať :)

      Odstrániť
  4. Líbí se mi, že se dají zkombinovat. Mě se nejvíce líbí odstín berry red. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks