nedeľa, 26. marca 2017

nákupy a novinky | marec

Ahojte, už takmer tri týždne som sa neozvala, čo je naozaj hanba! Času mám pomerne dosť, chuť blogovať by aj bola, len nápady nie sú a vlastne ani žiadne novinky. Nakupovať sa snažím minimálne, nič sa mi nedarí vyhrávať / asi preto, že sa takmer nikde nezapájam :D / ,a tak nemám o čom písať. No predsa sa mi tu zišlo pár nových vecí a neostáva mi nič iné, ako vám ich ukázať.


Neobišli ma ani veľké výpredaje v Tescu, kde sa mi podarilo uloviť tieto dva skvelé šampóny TONI&GUY na hnedé vlasy. Za 1€ tam bol obyčajný sprchový gél od Radox s bambuckým maslom a zázvorom, ktorý bude isto skvelý na leto a oceňujem praktický obal na zavesenie.



Klasické nákupy v DMke potrebných vecí, ktoré už nedisponujú v žiadnej zásobe. Dvojfázový odličovač, ktorý neštípe, ľahko odlíči aj maybelline riasenku a navyše krásne vonia. Náhradné hlavice na môj holiaci strojček boli v dopredaji za 5€, takže som ich tam nemohla nechať a intímny gél je samozrejmosť pre ženy.


Včera ma poctila svojou návštevou moja najlepšia Džulietka / Ľúbezná / a priviezla mi nejaké moje objednané veci od yankee candle a samozrejme, od nej som dostala úplne najlepšie darčeky, za ktoré by som ju najradšej zbila, ale tak ĎAKUJEM TI !! ♥ ... Honey glow som si chcela objednať a presne trafila klinček po hlavičke a levanduľa bude ideálna na nejaký večerný oddych pri filme :)) 


Fixku na obočie od catrice som si kúpila sama, ale paradox je, že na obočie nie je vôbec dobrá. Nie je prirodzená a dosť "kričí", ale za to ako očná linka je perfektná. Jediná vec, ktorá sa mi udrží aj na mojich sem tam suchých a sem tam extrémne mastných viečkach celý deň a len tak ľahko nejde dole / s nejakým olejovým odličovačom ide ľahko /. Zvyšné veci sú darom od Džulietky a skoro som odpadla, keď som zbadala sleek rúž, očný tieň od colour pop a lak od Pupy... čo vám poviem, včera som mala moje druhé Vianoce :))


Dostala som aj penu do kúpeľa, ktorá vonia naozaj božsky a vlasové kombo na vlasy od Dove, ktoré doma mám a je skvelé! Takže do zásoby sa hodí vždy :))

Čo pekného ste si kúpili vy v marci? Zaujalo vás niečo z mojich noviniek?

P.S. Ďakujem ešte raz Džuls :))

6 komentárov:

  1. Teším sa už na recenziu šampónov pre hnedé vlasy od Toni and Guy. Pozerala som už po nich, no nejako zatiaľ kvôli vyššej cene váham, či kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo vosky jsem také podlehla! :) Levandule voní nádherně! :) Radox sprcháče si opravdu velmi chválím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teraz si mi pripomenula časy, kedy som fičala na Radox sprcháčoch aj soli do kúpeľa :) asi sa k nim vrátim, aspoň jedným kusom :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten lak od Puppy mám i já, akorát v jiném odstínu a je nádherný. Určitě budeš spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ďakujem! :) To srdco si niekde doma zaves! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks