pondelok, 27. februára 2017

nákupy a novinky november-február

Krásny začiatok týždňa prajem! :)

Verili by ste, že moje posledné nákupy a novinky boli v októbri? Jednoducho som prestala bezhlavo nakupovať veci do zásoby a skôr som sa sústredila na ich míňanie, no predsa som neodolala novinkám, či zľavám.



Cez zimu ma extrémne trápi vysušená pokožka, tak som siahla po olejovom sprchovom géli od Balei. Aká irónia je, že som ho ešte ani nevyskúšala a už tri mesiace stojí v poličke. Na svoju premiéru čaká až do ďalšej zimy. Telové olejové cuvéé som vyhrala v adventnom kalendári a taktiež som ho ešte neskúšala, ale vonia božsky a to vôňu ruží nevyhľadávam. Najnovším prírastkom je dvojica sprchového gélu a telové mlieka od Yves Rocher s vôňou manga a koriandra, čo je fakt úžasné spojenie sladkého a trošku korenistého štipľavého a dokopy za 2,49€ .. fakt smiešna suma :))



Na vlasy tu toho veľa nemám, ale o farbe na vlasy som vám písala v tomto článku  a zastúpenie značky mi poslalo ďalšiu. Či si ju nechám, podarujem alebo dám do súťaže, ešte uvidím. Dvojica šampón kondicionér od Dove je fakt účinná na moje vlasy, krásne hebké, voňavé, jemné. Posledným adeptom na vlasy je kondicionér na vlasy z novej rady extraordinary CLAY, ktorý som ešte neskúšala a taktiež čaká na svoju premiéru. 



Na pleť sa mi zišlo niekoľko nových vecí a niektoré "novinky" som už aj spotrebovala, takže niekedy najbližšie budú už v spotrebovaných produktoch. Momentálne používam gél na pleť od La roche posay, ktorý je docela fajn a na pleť arganový olej a extrahutný hydratačný krém od Mixy s obsahom 25% pupalkového oleja ( rozhodne odporúčam! :))



Môj foťák očividne nevie zachytiť poriadne biele farby, no tie tri svetlé krabičky sú nové tónujúce balzamy na pery od Weledy, na ktoré recenzia už čoskoro! Neodolala som ani novej kontúrke na pery od essence v krásnom odtieni satin mauve, ktorá sa stala momentálne číslom jedna v používaní. Pan stik od max factor je v najbledšom odtieni a hoci nie som úplna bledulka, je na mňa tmavý a ešte navyše oxiduje nechutne do oranžova. Višňový balzam na pery som ešte neskúšala, ale snáď bude skvelý, nakoľko to je prírodná kozmetika. 


Neodolala som ani nákupom u yankee candle a okrem veľkej sviečky som si kúpila pár voskov a najlepšiu vôňu vo votivke - sugared apple, ktorú som už vypálila na Vianoce. Nejaké vosky a vône do auta na mňa ešte čakajú a nesmierne sa na ne teším :))





Plus dva bonusy, ktoré som zabudla vyfotiť s ostatnými produktami. Detské vlhčené utierky používam na prvotné odstránenie make-upu miesto micelárnej vody a mojej pleti len prospievajú. Druhým bonusom je asi najviac voňajúca sviečka u mňa v zbierke, ktorú som si zamilovala a pálim non stop. Zapálim ju v obývačke a nádherne mi prevoní celý dom. Rozhodne odporúčam.




Čo pekného ste si kúpili vy za poslednú dobu? :))

10 komentárov:

  1. Pěkné nákupy:-) Já se od Vánoc snažím moc neutrácet za kosmetiku, mám veliké zásoby, tak to chce pořádný detox:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné novinky, YR voní naprosto božsky a na tuhle vlasovku Dove se chystám. Těším se na recenzi Weleda balzámů.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou perfektní novinky. YR produkty ty jsou skvělé, protože nádherně voní. Budu muset si něco pořídit. :) Weleda jejich novinky se mi hodně líbí hlavně balzám v odstínu rose :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám Pan Stick od kamarátky, teším sa z neho, no zatiaľ som ho veľmi nepoužívala. Mám tiež nejaký odtieň čo nie je na mňa, ale ako korektor sa dá použiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé novinky a pěkné fotky. Těším se na recenze a ty vosky a svíčka od YC vypadají velmi lákavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Najviac ma zaujalo to telové cuvéé a vosky od YC sú tak isto super :)
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne nákupy, s Max factor pan stik som velmi spokojná už asi 5 rokov, La roche je ďalšia taká láska, tú Mixu musím skúsiť , tiež ma trápy suchá pleť

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkné kousky.. já teď pálím YC vosk Raspberry a ta vůně je dokonalá. A balzámky Weleda jsou hodně povedené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zaujímavé produkty :) strašne by som chcela vyskúšať vonné vosky. Hádam sa k nim raz dostanem, videla som ich na každom blogu :D

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks