sobota, 18. februára 2017

milujem ťa nuxe

Ahojte :)

Už dva mesiace ma čakajú nafotené tieto tri produkty od NUXE a konečne nastal čas, aby som vám o nich niečo napísala. Značka má už viac ako päťdesiat rokov a pochádza z Francúzska. Jej názov pochádza zo slov NATURE a LUXURY. Zloženie produktov by malo obsahovať viac ako 80% prírodných produktov a na druhej strane, produkty by nemali obsahovať žiadne parabény, minerálne oleje a podobne ( krém obsahuje silikóny, zloženie nájdete nižšie na fotke). 



 K balzamu na pery som sa dostala cez recenziu na tomto blogu, kde som ihneď musela spraviť objednávku. Cena bola úplne smiešna, niečo okolo 3€, keďže sa jednalo o tester. Balenie samo o sebe je nádherné, matné sklo a jednoduchý dizajn. Niekoho môže balenie trošku hnevať kvôli aplikácii prstom, ale ak dodržujete hygienu a aplikujete ho na pery až po umytých rukách, všetko je v poriadku. Balzam vám nejakú dobu vydrží, pretože obsahuje až 15g. Ja ho používam pravidelne od júla a až teraz vo februári som takmer na dne, takže investícia sa určite vyplatí.

Okrem iného tento balzám patrí k bestsellerom tejto značky, nakoľko každých 28 sekúnd sa predá jeden kus. Zloženie obsahuje až 79,5% prírodných zložiek, čo sa dostatočne prejavuje na jeho vlastnostiach. Moje pery excelentne hydratuje, na perách vydrží večnosť, jemne vonia po citrusoch. Má takú zvláštnu konzistenciu, ktorá je na perách príjemná a neleskne sa moc a navyše, ak ho nanesiem na noc, ráno ho ešte cítim a moje pery sú jemné, vláčne, bez šupiniek. 



K oleju som sa dostala cez lookfantastic box, kde prvotne som moc nadšená veru nebola. Vôňa mi pripomínala zatuchnutú skriňu a tak som olej na nejaký čas odložila. Tú vôňu buď milujete alebo nenávidíte. Po nejakom čase som si k tej vôni našla cestu a teraz sa jej neviem nabažiť, taká sladká, orientálna, no už mi príde naozaj dokonalá. Trblietky vôbec nie sú výrazné, takže sa ich báť nemusíte, ale i tak nabudúce radšej siahnem po klasickej verzii. Používam ho predovšetkým na vlasy, na ruky alebo na premastenie okolia nechtov.





Tu sa dostávame k poslednému produktu a to krému na ruky, ktorý som dostala v decembri zadarmo k objednávke na eshope lekárne Dr. Max. Krém na identickú vôňu ako olej, čiže som nadšená a môžem neustále privoniavať. Tu je prírodných ingrediencií v zložení až 89% a nesmú chýbať mňamky ako med, kokosový olej, slnečnicový olej, vitamín E, bambucké maslo a podobne. Jediné, čo sa mi nepáči je, že obsahuje hneď na začiatku silikóny, čo sa prejaví aj na rukách, takým mazlavým pocitom. No neuberá mu to na účinkoch a tento krém mi skvelo pomáha bojovať proti vysušeným hánkam teraz v zime a veľké plus je, že vôňa sa udrží neskutočne dlho. 




Takže keď to zhrniem, pobláznila som sa do značky NUXE a najbližšie ma láka ich telový krém, šampón, očný krém gél na pleť,.. no asi celý sortiment :))


Ako ste na tom vy so značkou NUXE? Vyskúšali ste niečo? Láka vás niečo vyskúšať? 

11 komentárov:

  1. Souhlasím s vůní oleje - buď ji člověk nenávidí, nebo miluje :-D naštěstí patřím do druhé skupiny a olejík jsem používala skoro jak parfém! Zvlášť do vlasů byl úžasný. Zkoušela jsem ale zatím jen tu verzi bez třpytek.
    Celkově je mi Nuxe dost sympatická značka, i když jinak dávám přednost spíš čistě přírodní kosmetice :-)

    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak samozrejme, prírodná má samozrejme navrch :)

      Odstrániť
  2. Já mám doma akorát ten olejíček, dostala jsem ho od Lucinky a už se na něj moc těším. Mě teda hezky voní, takže jsem ráda, že nepatřím do skupiny těch, kteří tuto vůni nenávidí. Jinak tato značka vypadá dokonale a snad se mi podaří taky něco vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší že ti voní, užívaj si olejček aj vôňu :))

      Odstrániť
  3. Tuhle značku znám jen od zahraničních blogerů a teda musím říct i já jsme měla pár věcí v lookfantastic boxu. Nějaký noční krém či co to je tak si ho i šetřím a čeká až přijde na řadu :D Jo ten trpytkatý olej by mě zajímal, já četla na něj dost chvály. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Nuxe som mala doma len telový peeling ale bol úplne perfektný. Teraz idem testovať pleťový krém, presne tento krém na ruky a tyčinkový balzam na pery :) no a rovnako ma dosť láka aj telový olej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru ten peeling a pleťový krém by som rada vyskúšala aj ja :)

      Odstrániť
  5. Ja som si ten balzam na pery poriadne obľúbila :) A olej mám klasický a tiež nie je o čom, je skvelý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konečne si ho začala už aj ty používať? :) veď je úplne skvelý :))

      Odstrániť
  6. Nuxe sa teraz objavuje takmer všade, no aj mňa už veľmi láka niečo skúsiť. Balzam na pery je veľmi legendárny, no najviac by som chcela skúsiť čistiaci pleťové gél s olejom, dá sa ním vraj aj odličovať a pleť nevysušuje.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks