piatok, 3. februára 2017

crazy rumors | banana split

Ahojte :)
Možno ma už niektoré poznáte natoľko, že som blázon do balzamov na pery a donedávna moja zbierka prekračovala číslo 40. Preto mi nedalo nezapojiť sa do výzvy pre blogerov na fb stránke crazy rumors o vyskúšanie týchto balzamov a podaril sa mi ukoristiť banánový.



Americká značka Crazy rumors, ktorá ma pobočku v Anglicku sa zaoberá iba veganskými výrobkami na pery (balzamy a tónované balzamy), ktoré navyše nie sú testované na zvieratkách. Vyberať si môžete z neskutočne veľa vôní, takže určite by si vybrala každá a cena sa pohybuje okolo 4€, čo vôbec nie je veľa. Balenie je klasické, skladné a hygienické, nakoľko nenaberáte prstami.





Moja vôňa pripomína už na prvé ovoňanie banán ( aké nečakané :D), ale skôr taký sladší a nie klasický z obchodu. Vôňa je veľmi príjemná a ešte sa mi nezunovala ani po vyše mesiaci pravidelného používania. Tu sa dostávame k podstate, že pri pravidelnom používaní mi ubudla ešte len polovica balzamu, takže predpokladám že približne dva mesiace vydrží. Chuť po oblíznutí nie je žiadna, ale aspoň nemám tendenciu ho hneď zlízať .



Zloženie je ako inak skvelé a obsahuje samé oleje a vosky, čím hydratujú pery. Takže áno, balzám hydratuje, je fajn, ale za mňa to vôbec nie je najlepšie hydratujúci balzam na pery. Ak si ho nanesiem večer, ráno už nemám na perách žiaden pozostatok, čo s niektorými inými balzamami mám a mrzí ma to. Na denné premazanie je super ho mať niekde vo vrecku alebo v kabelke a určite uľaví perám v tejto zime.



Za mňa príjemný balzám, za tú cenu stojí, zloženie a výber z mnoha vôní super, ale nespoliehajte sa na zázrak.

Vyskúšali ste niekedy balzamy Crazy rumors? :)

2 komentáre:

  1. Já jsem ještě nezkoušela a vypadají dobře. :) I to složení vypadá dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já už mám doma druhý a jsem s ním velmi spokojená. Mě naprosto vyhovuje a i po dlouhé noci ho ráno cítím na rtech. Měla jsem ho se žvýkačkovou vůní a teď mám bergamot. Za mě velká spokojenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks