štvrtok, 5. januára 2017

Zhrnutie nákupov a spotrebovaných produktov za rok 2016

Takže rok 2016 je za nami a pokúsim sa ho trošku zhrnúť. V blogovaní som sa moc vopred neposunula, na blogu pribudlo cca 20 čitateľov ( ĎAKUJEM :)), napísala som 90 článkov, viac aktívna som bola prvú polku roka a na vašich blogoch bohužiaľ moc aktívna nie som, ale pokúsim sa to napraviť! :)




Celý rok som si písala akúsi štatistiku noviniek a spotrebovaných produktov a poviem vám, pekne ma tie čísla zarazili, hlavne minuté peniaze. Tie tu písať nebudem, predsa len je kozmetika moja láska a až tak moc nebanujem ( iba niekedy :D)

Takže za rok 2016 sa mi podarilo nakúpiť+vyhrať+dostať k spolupráci viac ako 160 kozmetických produktov. Pre niekoho malé číslo, pre mňa osobne je to dosť veľké číslo, pretože dekoratívky bolo minimum a skôr prevažovala telová kozmetika, ktorá nejaké to miesto aj zaberie.

Čo sa týka spotrebovaných produktov, ich bolo o niečo menej a to presne 157 (nerátam vyhodené omylom, ale poctivo zapísané). Teší ma toto číslo, ale verím, že tento rok miniem toho ešte viac, pretože sa to dá a nebudem si nič škrečkovať. 

No k spotrebovaným produktom sa pozrieme trošku bližšie:

šampóny: 2450ml
kondicionéry: 1625ml
sprchové gély: 3060ml
pleť ( oleje + krémy): 325ml
Dermálna voda: 300ml
masky na pleť: 10ks
pena do kúpeľa: 1000ml
odličovacie tampóniky: 528ks
balzámy na pery: 7ks
dekoratívka ( riasenky, rúže, make up, tiene, linky, korektory): 22ks
ústna voda: 1000ml
zubné pasty: 10ks
micelárky: 1550ml
pleťové gély: 800ml
pleťové toniká + mlieka: 400ml
mydlo na ruky: 2370ml
deoranty + antiperspiranty: 7ks
telové mlieka + oleje + maslá: 825ml
očné krémy: 45ml
suché šampóny: 3ks
maska na vlasy: 250ml
farba na vlasy: 1ks
odlakovače na nechty: 2ks
krémy na nohy: 2ks
krémy na ruky: 3ks


Takže toto je menšie zhrnutie, čo sa mi podarilo všetko minúť. Robili ste si niektorá tiež nejaký takýto rozpis? Zdá sa vám to veľa spotrebovanej kozmetiky, málo, či akurát? :))

13 komentárov:

  1. Máš to skoro hezky vyrovnané:-) Já jsem žádné takovéto shrnutí raději nedělala, popravdě pokud bych je dělala, tak by mně asi hodně vyděsilo to číslo, které by bylo na straně nákupu:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem raději shrnutí nedělala, určitě bych se lekla :D.

    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je super! Nikdy mě takové shrnutí nenapadlo. Rozhodně ho letos vyzkouším. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si potom rada prečítam a pozriem na konci roku :D

      Odstrániť
  4. Ja som tento rok nejako to čo som spotrebovala neriešila, ale asi začnem :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak je to také vtipné sa spätne pozrieť koľko toho človek minie za rok :)

      Odstrániť
  5. Možná letos asi také začnu s nějakou statistikou, potřebovala bych více spotřebovávat než nakupovat :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé shrnutí. Vůbec mě nenapadlo nějaké takové udělat, ale podle mě jsou to pěkná čísla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já si teda takovéhle seznamy nevytvářím a ani bych ti zpaměti neřekla kolik jsem toho všeho vypotřebovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja si vôbec nerobím takéto štatistiky :D ale kupujem oveľa viac ako som schopná spotrebovať :D mám doma kvantum nespotrebovanej kozmetiky :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks