pondelok, 30. januára 2017

top 2016 | dekoratívna kozmetika

Ahojte :),Trošku dosť neskôr, ale predsa sa mi podarilo dať dokopy tento článok s najlepšou dekoratívnou kozmetikou za minulý rok, ktorý mám rozpracovaný už dva týždne. Vybrala som naozaj tie veci, ktoré používam takmer pri každom líčení a niektoré u mňa dominujú dlhšie ako rok.


Make up od Rimmelu je najlepší v mojej zbierke a bohužiaľ, už je na samom dne. Je krásne hydratačný, krycí, sú k dispozícii aj veľmi svetlé odtiene a stojí pár €.

Kontúrovacie trio od MUR som si zamilovala vďaka lícenke, ktorá je taká staroružová so shimmerom. Dodá pleti zdravý vzhľad a je prirodzená. Taktiež odtiaľ používam aj rozjasňovač, ale nie tak často a kontúrovací púder takmer vôbec, hoci je taktiež skvelý.

Kontúrovacie duo od W7 s bronzerom a rozjasňovačom milujem na plnej čiare. Bronzer dodá pleti úplne šťavu, je prirodzený, krásne drží a takmer neubúda. Rozjasňovač je taktiež nádherný, nie je výrazný, ale pleť spraví tak prirodzene rozžiarenú, že ten efekt som si zamilovala.

Púder creme puff od max factor je v podstate jediný v mojej zbierke, iný nepoužívam a už som takmer na dne. Používam extra huňatý štetec a len poprášim s ním pleť, pretože inak je vysoko krycí.



Nikdy som moc nepoužívala linky na oči, pretože s mojimi padnutými viečkami mi všetko zmizlo behom pár sekúnd a bolo otlačené tam, kde som nechcela. Tieto gélové maybelline držia tam kde majú, sú hnedé a nie sú také výrazné ako čierne.

Ceruzka na obočie od Catrice je veľká klasika, ktorú asi často vidíte na rôznych blogoch. Je akurát mäkká, krásny studený podtón a ľahko sa s ňou vykreslí obočie.

Najväčším objavom tohto roka je pre mňa riasenka Devilash, ktorá možno trošku predčila aj moju milovanú lash sensational od maybelline. Krásne oddelí, zahustí, predĺží, je čierno čierna, nedrolí sa a ľahko sa odličuje.




Astor korektor som uprednostnila pred Catrice z toho dôvodu, že nemíňa sa tak rýchlo, je bledý, pekne splynie s pokožkou, nestojí veľa a je dostupný. Nie je tak moc krycí, ale momentálne mi naplno vyhovuje a už nejaký ten čas mi supluje make up.

Hubka od Ebelin je so mnou už nejaký ten mesiac a neviem sa jej vzdať. Ak nemáte rady veľký nános na pleti, zaobstarajte si hubku a vaše líčenie bude vyzerať prirodzene a dokonalo. 

Biely lak od essence je moja srdcovka, je dokonalý cez leto na opálenú pokožku a vynikajúco vyzerá aj cez zimu. Behom pár mesiacov som už vypotrebovala 1/2 balenia a rozhodne odporúčam aspoň vyskúšať.

Parfém ( resp. parfémovanú vodu) Olympea od Paco Rabanne som dostala na Vianoce, no poznám ju už nejaký čas a naprosto som sa do nej zamilovala. Flakón, výdrž, samotná vôňa je DOKONALOSŤ, som to proste ja vo flaštičke, len tá cena no :))




Produktov na pery tu mám asi najväčší zástup, balzám na pery od NUXE je to najlepšie za tento rok a čoskoro ( snáď :D ) bude článok o troch výrobkoch od Nuxe.

Čabinka od GS je moja srdcovka už vyše roka a dokonalosť na jeseň a zimu. Krásny odtieň 06 zahalí vaše pery do mauve/hnedej/bordovej, nádherne pery hydratuje a ak ste nevyskúšali, smelo do toho.

Jordana rúže na pery dominovali u mňa v roku 2016 a keďže som z klasických nenašla druhý odtieň, vybrala som tento natural. Sú akurát matné, lacné, čo to vydržia, na výber veľa odtieňov, len ten obal odpovedá tej cene a behom chvíľky je otrasný.

Matný rúž Jordana v odtieni rose macaron kraľoval asi najviac v minulom roku, nosila som ho veľmi často, je nádherný, vydrží, extrémne nevysušuje, je lacný, krásne odtiene, úžasná vôňa, rozhodne odporúčam vyskúšať aspoň jeden.


Máte taktiež nejakého obľúbenca z týchto mojich? :))

22 komentárov:

  1. Makeup Rimmel jsem měla také hodně ráda, ale spíše tu starší verzi. Je fajn, že ta novější je u nás i v hodně světlých odstínech, ale nepřijde mi tak dobrý jako dříve.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tej novej verzii sa popravde bojím a radšej ma láka ten nový od Catrice s pipetkou, ten je veľmi chválený :)

      Odstrániť
  2. Hezké produkty. Konturovací duo od w7 jsem měla ale absolutně nic pro mě ikdyž jsem se na něj tak těšila :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Makeup Rimmel je také můj oblíbenec a ten balzám od Nuxe chci moc vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako vidím, rimmel makeup má veľký zástup žien :)

      Odstrániť
  4. Rimmel je i můj oblíbenec :) Řasenku od dermacol bych si ráda taky pořídila :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. počkaj na akciu, dá sa vychytať za veľmi dobrú cenu :)

      Odstrániť
  5. súhlasím, že ten Astor korektor je momentálne aj pre mňa lepší ako Catrice :) a kúpila som si práve aj tú Ebelin hubku na makeup,tak som zvedavá, či budem tiež tak spokojná ako ty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bílý lak na nehty je i můj oblíbenec. Na nehtech vypadá moc hezky a taky ho ráda nosím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten makeup od Rimmelu bych chtěla zkusit, ale bohužel mi nevyhovuje žádný odstín
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tam je to všelijak s podtónmi a odtieňmi, skús sa pozrieť po catrice, tie sú tiež chválené :)

      Odstrániť
  8. Tiež som už prešla na ceruzky na obočie od Catrice, našla som si úplne vyhovujú odtieň a výsledným efektom som maximálne spokojná. Ten balzam od Nuxe by som rada vyskúšala, čítam naň len samú chválu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je naozaj skvelý a už som takmer na dne, čo sa stáva málokedy :)

      Odstrániť
  9. Make-up od Rimmelu a jordana rúže sú topka aj u mňa :) mám ich strašne rada :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú naozaj skvelé a som rada že aj tebe to všetko vyhovuje :)

      Odstrániť
  10. Miluji Olympeu, nejpovedenější vůně kterou znám. Celkově mi vůně od Paco Robane voní nejvíce. Nechci ti radit ale možná by bylo fajn, kdyby jsi trošku zvětšila písmo, dost špatně se mi text čte a to brýle nenosím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, paco má aj mužské nádherné vône :) o tom písme viem, preskakuje mi a stále sa hrám s nastavením a aj keď dám najväčšie je stále prťavé, neviem čo tomu blbne :(

      Odstrániť
  11. Dekoratívna kozmetika ma u teba určite zástup. Mne sa paci najmä lak na nechty, no čoskoro si plánujem kúpiť LED lampu a k nej špeciálne laky

    Pozývam ťa na valentinsku súťaž.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. až tak veľa jej nemám a toto je len o dekoratívnej kozmetike článok :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks