nedeľa, 1. januára 2017

SPOTREBOVANÉ | december

Ahojte, krásny Nový a nový rok 2017 želám 

Dúfam, že ste začali tento rok s tými, s ktorými ste chceli a želám čo najviac zdravia, šťastia, lásky a všetkého, po čom túžite :))

Dnes nebude žiaden spomienkový článok, ani top produkty za minulý rok, na to si ešte chvíľku počkáme, ale ukončím spotrebované produkty za december, nech môžem naplno zbierať obaly aj v tomto roku. Podarilo sa mi ich minúť 11, čo je nič moc, ale na fotkách je len 9 produktov (plus farba z minulého článku a Dove kondicionér).


(zdroj)





November a december boli mesiace, kedy sa mi minuli všetky produkty z mojej starostlivosti o pleť. Toto balenie gélu sébium od Biodermy je asi moje piate a tentokrát ho vystriedal trošku iný gél, ale niekedy sa k nemu určite vrátim. Skvelo odlíčil, vyčistil, neštípal v očiach ani v otvorených rankách, nevysušoval. Určite odporúčam. O marulovom oleji som už písala v tomto článku. Bol skvelý, vynikajúci, famózny a napriek tomu, že teraz používam arganový olej, určite som nemala marulový naposledy. Krásne hydratoval (aj keď arganový o trošičku viac), pleť bola zo dňa na deň krajšia pri pravidelnom používaní, akné sa zmiernilo asi o 90%, odporúčam všetkými desiatimi. Ak chcete očný krém, ktorý nestojí milióny, ale vydrží vám milión rokov, bežte do tohto od dermacolu. Keď už som si myslela, že sa blížim k prázdnemu obalu, vnútri bolo krému na ďalšie dva mesiace používania. Bol dosť hutný, takže ho stačila trošička a okolie očí zhydratoval, no nečakajte žiadne zázraky. Ak máte do 30, pokojne odporúčam.



Arnikový masážny olej bol skvelý. Používala som ho ako na natieranie, tak aj vždy pár kvapiek do vane. Nemusela som sa po sprche natierať, pokožka bola dostatočne mastná. Určite odporúčam. Čo taktiež odporúčam je môj najobľúbenejší sprchový gél za tento rok a to tento od Yves rocher s vôňou brazílskej kávy. Bol jednoducho najlepší, krásne voňal, penil, no som unesená a čoskoro doplním zásoby. Hento okrúhle čudo je pleťový krém z oriflamu, konkrétne na suchú pleť. Dopoužívali sme ho na ruky, pretože bol nič moc a určite nájdete za rovnakú cenu niečo lepšie.



Bohužiaľ sa so mnou lúči aj skvelý make up od maybelline Affinitone. Bol ľahučký, no napriek tomu mal skvelé krytie, pleť zmatnil a odtieň 09 opal rose mi prekvapilo veľmi sedel. Určite odporúčam a na Elnine ho mali okolo 4€, čo je dosť smiešna suma za tak skvelý make up.  Z avonu vyhadzujem púdrové očné tiene, ktoré boli sypké, nedržali vôbec, katastrofa. Nikdy viac a neodporúčam. Minutá je aj vzorka zubnej pasty od Mediblanc, ktorú dával Parfums/ Notino zadarmo k objednávke. Ja jej nemám čo vytknúť, chutila fajn a zuby umyla. 



Čo sa podarilo spotrebovať vám? Vyskúšali ste nejaký produkt z mnou minutých? :)

18 komentárov:

  1. Měla jsem kávový sprchový gel YR a byl moc fajn. A vzorků zubních past Mediblanc se mi sešlo víc, jak je bývalý Parfums dával k nákupu, teď je postupně spotřebovávám.
    Vše nejlepší do nového roku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne tá pasta Medi Blanc pripadá dosť ostrá a neviem, je mi nejako zle ako po všetkých mentolových pastách a žuvačkách, takže pre mňa asi nie. Zaujal ma očný krém od Dermacolu, pozriem sa naň bližšie, nejaký by sa mi zišiel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ostrá? Neviem táto zelená sa mi zdá veľmi príjemná a pravda, zanecháva taký mentolový dych :)

      Odstrániť
  3. Yves Rocher sprcháče já mám velice ráda a i jejich šampony :) Ten makeup od Maybelinne jsem několikrát měla a musím si ho koupit znovu, protože se mi hodně líbil a pleť po němm byla dokonalá :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ktorý šampón a sprchový gél je pre teba od nich ten najlepší? :)

      Odstrániť
  4. Ten pleťový krém z Oriflamu jsem také měla, ale na obličej mi vůbec nesedl, takže jsem taky mazala na ruce a na nohy.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte že ruky a nohy znesú, keď už pleť nie :)

      Odstrániť
  5. Nemám zkušenost se žádným výrobkem, ale nejvíce mě zaujal marulový olej. Taky jsem si v poslední době tyto oleje velmi oblíbila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je skvelý, ale ak máš ten arganový, tak tento ti asi ani netreba :)

      Odstrániť
  6. Nic z toho jsem neměla ale sprchové gely od Yves Rochera jsou super, měla jsem jinou vůni granátové jablko a potom levanduli, no, budu muset zase nakoupit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na granátové jabĺčko sa chystám v lete :)

      Odstrániť
  7. Mne sa v decembri tiež podarilo spotrebovať Sébium Gél, ale teda som ho mala v tom veľkom 500ml balení :D
    A Affinitone ti fakt sedel? Za mňa to bol snáď jeden z najhorších makeupov, aké som mala :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ono to chvíľku potrvá, kým sa ten gél minie, nakoľko ho stačí len troška vždy :D .. a hej vyhovoval mi veľmi :)

      Odstrániť
  8. Momentálne zháňam nejaký očný krém, pretože mám strašné oči :D ale väčšinou sú tieto krémy strašne drahé a absolútne netuším, do čoho mám investovať. Nad týmto od Dermacolu som zatiaľ nepozerala, ale obzriem sa po ňom :) V škole ma čakajú ťažké chvíle, takže sa určite zíde.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús sa pozrieť po očných krémoch od Ziaje, sú lacné a veeeľmi chválené :) a držím prsty v škole! :)

      Odstrániť
  9. Sprchové gély od Yves Rocher mám veľmi rada

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks