utorok, 27. decembra 2016

sagrada natura | arganový olej

Ahojte :)

V prvom rade vám chcem všetkým zaželať nádherné Vianoce, dúfam že ich prežívate v kruhu svojich milovaných a snáď ste si našli pod stromčekom všetko, po čom ste túžili. 

Teraz už mimo Vianočnej témy sa pozrieme na zúbok arganovému oleju, ktorý mi zaslala firma/eshop Sagrada natura, ktorý sa zaoberá tým najkvalitnejším arganovým olejom a výrobkom z neho, priamo z miestnej ženskej manufaktúry v Maroku. Na eshope nájdete okrem kozmetického arganového oleja taktiež tuhé mydlo, tuhý šampón a olej určený do kuchyne.


Na vyskúšanie som dostala 50ml oleja, takže nejaký čas mi isto vydrží. Po troch týždňoch pravidelného používania mi ubudlo úplne minimum, takže investícia sa rozhodne vyplatí a viem, že s účinkami by ste boli maximálne spokojné ako ja.

Pri prvom použití ma prekvapila jeho veľmi príjemná vôňa, ktorá mi pripomínala oriešky a veru nemýlila som sa, má to uvedené aj v popise. Nič výrazné a po nanesení ju už necítiť. Olej je svetlý a vraj najkvalitnejšie arganové oleje majú byť svetlé, nakoľko nie sú tam žiadne prímesy a nečistoty. 

Olej nanášam na mokrú pleť ihneď po vyjdení zo sprchy, takže sa okamžite vstrebe a ostane na dotyk hebká, taká mäkká pokožka, čo si naozaj užívam. 

Čo sa týka olej a akné, už po používaní marulového oleja sa mi rapídne zlepšila pleť a teraz naďalej sa mi zlepšuje a dovolím si už chodiť bez make-upu, čo som si x rokov nemohla dovoliť. Zmiernili sa mi hlboké vrásky na čele, už sú ledva viditeľné (to som fakt zírala) a pleť je rozžiarená, zjednotená, hydratovaná.

Tento olej má však všestranné využitie, takže ho môžete použiť i na vlasy, nechty, telo,... U mňa si našiel veľké využitie práve na vlasy, kde do vlhkých vlasov votriem 3 kvapky (prvý pokus som trošku prehnala a dopadla som s mastnými pramienkami, takže menej je viac). Vlasy sú opäť také "mäkké", lesklé a vyživené.

OFICIÁLNY POPIS
100% čistý a prírodný rastlinný olej v BIO kvalite (ECOCERT, CPK-bio) určený na kozmetické účely. Lisované za studena v Maroku v ženskej manufaktúre fungujúcej na princípoch FAIR TRADE.

CHARAKTERISTIKA:
- Príjemná vôňa s ľahkým orieškovým tónom
- Rýchla vstrebateľnosť bez zanechania mastného filmu
- Nedráždi citlivú pokožku

AKÉ SÚ JEHO ÚČINKY?
- Silný antioxidačný (anti-aging) efekt - vysoký obsah vitamínu E a skvalénu
- Hĺbková hydratácia a výživa - zamatovo hebká pokožka ihneď po aplikácii
- Vyhladzovanie vrások - podpora tvorby kolagénu a elastínu v pokožke
- Vrátenie prirodzenej vitality a lesku vlasov - výživa vlasov od korienkov až po končeky
- Znižovanie tvorby kožného mazu - výrazne nižšia tvorba kožného mazu už po 14 dňoch
- Bráni vzniku strapkavých nechtov - poskytuje nechtom a nechtovému lôžku prír
odnú výživu

- Liečebné účinky - ekzémy, akné, psoriáza, popáleniny, podráždenie a zápaly




Jedine čo mi trošku nevyhovuje je práve pipetka, z ktorej ten olej vyteká a nezadrží olej vo vnútri. Takže pri nanášaní musím byť obzvlášť rýchla, aby mi olej nestekal zbytočne do umývadla.




Pri zaslaní oleja mi boli poskytnutá aj brožúrka s velice zaujímavými informáciami, takže niečo som nafotila a môžete si prečítať.








Oleju dávam plný počet bodov a právom je chválený a nazývaný " marocké alebo tekuté zlato". Cena je trošku vyššia, ale keď si vezmete, že za 50ml úžasného všestranného oleja, ktorý vám vydrží minimálne pol roka dáte 16€, tak je to bagateľ.


Používate oleje na pleť? Vyskúšali ste niekedy arganový olej?


P.S. Ďakujem za poskytnutie oleja eshopu Sagrada natura

12 komentárov:

  1. Arganove výrobky si každý chválí 😉


    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Argánový olej som ešte nemala, ale veľmi ma to ťahá skúsiť ho :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam všetkými desiatimi :) na každý typ pleti

      Odstrániť
  3. Kvalitní oleje na pleť jsou zázrak. Arganový mě čeká na poličce, teď používám od Weledy s granátovým jablkem. Pleť mám jako miminko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aspoň vieme čo si na pleť dávame a žiadne silikóny, sulfáty a parabény :)

      Odstrániť
  4. Já mám arganový olej ve vzorečku od jiné značky, taky ho teď používám a jsem velmi spokojená. Vrásky jsou opravdu méně viditelné a za mě velká spokojenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od akej značky ak smiem vedieť? :) .. ale čo sa týka vrások, naozaj som bola prekvapená, nečakala som to :)

      Odstrániť
  5. Také mám přímo tento a je opravdu skvělý

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Olej jsem také testovala a musím říct, že byl super, normálně si Arganový olej kupujeme od Saloosu, ale i tento byl moc fajn.
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ak by si mohla zrovnať, ktorý ti pripadá lepší? :)

      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks