štvrtok, 17. novembra 2016

nákupy oblečenia

Ahojte :)

Už nejak od leta si postupne mením celý šatník, lebo ak mám byť úprimná, nikdy mi nezáležalo na oblečení a cca 3-4 roky mi nepribudlo extra veľa vecí. To sa na oblečení už podpísalo a hlavne po mojom rapídnom pribratí som obliekla JEDNY jediné nohavice, takže lov oblečenia mohol začať. Na answear som ulovila tento krásny bralet, ktorý bol z 20€ zľavnený na 5€ a poviem vám, je riadne sexi :)) Počas dní marianne som zablúdila do promodu, kde sa mi sem tam niečo zapáči a toto tielko stálo zrovna 8€ a bolo moje. Obyčajné, priliehavé a z veľmi príjemného materiálu.


Ako som už spomínala, musela som si zaobstarať nové nohavice a počas dní marianne mi padli do oka bledo modré rifle z Tesca, ktoré boli z 29€ na 8€!!! ... a úprimne, lepšie rifle som v živote nemala. Majú vysokú pás, obsahujú veľa % elastanu, takže sa krásne prispôsobia postave a robia ozaj krásny zadok :D ...obyčajné čierne sú z promodu za 20€, ale ako jediné sú mi dobré v páse ( nuž, celá som štíhla a brucho tlsté :D).  



Ach tie moje pásiky a výrazné farby ako čierna a biela. Vľavo hore je maxi sukňa z tesca, ktorá ma vyšla na krásne 4€, vpravo hore je pencil skirt z answear za 10€, len je zbytočne dlhá a to sa mi nepáči, tak si ju v páse ohŕňam. Dole sú šaty z H&M za cca 4€, ktoré aj stáli za tú kvalitu. Sú dosť priesvitné, krátke, stále sa vyhŕňajú a kvalita tiež nie je boh vie čo.


Haha opäť kúsky z výpredaju a tieto oba kúsky sú z C&A ( obyčajné tričká som nefotila, tie boli po 1€ :D ). Sveter je úžasne jemný, nie je hrubý, ale zahreje, na chrbte je trošku vystrihnutý so šnúrkou okolo krku, a bol z 15€ na 3,50€. Šedé tričko je dlhšie vzadu, siaha až pod zadok, opäť skvelý materiál, dobre sa kombinuje a za 2€ som ho tam nemohla nechať.


Pyžamkový overál na spanie je z Lidlu za 13€. Je neskutočne jemný ako plyšák, dostatočne dlhý, s vačkami,brmbolcami a kapucou. Úžasne zahreje a spí sa v ňom ako v obláčiku.


Mäkké huňaté papučky sú z Tesca ( opäť výpredaj) za 4€. Na zimu k tomu huňatému overalu s čajom v ruke, pri knižke a zapálenej sviečke ideál.


Posledným úlovkom, ktorý vám ukážem je koženková bunda z Gate. Nájsť tú "pravú", ktorú zapnem cez prsia, aby nebola xxl a nemala rukávy po kolená bol úlovok a táto mi padla do oka, sedela, zaplatila som 40€ a spokojne si odkráčala preč.


Takže toto je len pár kúskov, ktoré pribudli do môjho šatníka. Nejaké ebay veci som vám ukázala, obyčajné tričká nemá význam ukazovať a topánky som sem tiež nezaradila, ale to len štyri páry :))


Ako vás zasiahli tohtoročné výpredaje? Odniesli ste si niečo pekné?

18 komentárov:

  1. Rifle z F&F mám taky a jsou opravdu super. Kožíšek z Lidla je krásný :-) Ale v těch papučkách z Tesca bych umřela, nesnesu doma na nohou nic tak teplého :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže nohy treba mať v teplúčku :) a ďakujem krásne za komentár :)

      Odstrániť
  2. Jedny rifle právě z FandF mám a drží mi doteď a to už je mám několik roků :) Jinak super ulovky :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekne nákupy. Osobne sa mi veľmi páčia tie sivé rifle, nakoľko na nich nie je vidieť každý fliačik no na druhej strane krásne v nich vyzerá zadok. Zároveň si mi nimi pripomenula, že by som si aj ja nejaké mala kúpiť. Inak ta koženka je taktiež veľmi pekná, len ako je už zima, tak by som ju tento rok už veľmi nenosila. Na druhej strane si určite našla výpredaj a budúci rok ju určite výnosíš. Overal z brmbolcami vyzerá super určite je teplucky a bude sa ti v ňom dobre spať. A tie papučky sú taktiež rozkošné :) a samozrejme, aj ostatné kúsky ako tielko či iné veci sú super :) pekný úlovok

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten pyžamový overal je nádherný, věřím, že se Ti v něm musí spát jako v obláčku. Ulovila jsi krásné kousky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže áno, som taký huňatý zajko a je v ňom teplúčko :) a Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. ten bralet je nádherný :) ešte k tomu aj v netradičnej farbe :) páči sa mi aj bundička :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no bola jediná a aspoň mi ladí k inému spodnému prádlu :) :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Ja som svoju pravú koženku hľadala veeeľmi dlho a zohnala som ju uprostred leta vo Varšave :D Ale som s ňou veeeľmi spoko :)
    Z tvojich nákupov sa mi najviac páči bralet a šaty z HMka :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúú tak Varšava je trošku ďaleko na koženku :D

      Odstrániť
  7. Len štyri páry :D. Si sa rozšupla! :) Ten bralet je úplne top a sukňu z Tesca si vtedy mala u nás, či to tú druhú? :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks