pondelok, 24. októbra 2016

nákupy a novinky za august - október

Ahojte :)

Postupne si všetko zrovnávam v hlave a hoci kozmetiku milujem a aj budem milovať, už ju tak bezhlavo nenakupujem. Míňam zásoby a nakupujem fakt len to nutné. Ešte hádam nikdy za existenciu blogu som neuverejnila novinky za tri mesiace, len čo keď som nemala čo ukázať a niečo sa mi nakopilo až teraz v októbri. Za to novinky z oblečenia budú prekypovať a moja peňaženka zíva prázdnotou.


Skvelé zastúpenie Weledy ( ďakujem ♥ ) mi poslalo novinku a to parfém. Luxusné balenie, nádherná vôňa a dokonalé zloženie. V balíčku mi zaslali aj vzorky ostatných vôní a z tých ma najviac opantala ružová varianta, hoci ružové vône nemusím. Ak budete mať niekde šancu, určite ovoňajte.


Od Barborky a Vivantisu som dostala na vyskúšanie produkty od Tony&Guy ( lak na vlasy, 50ml šampónu na poškodené vlasy a sprej na ochranu pred teplom) a moju milovanú dvojku na vlasy od Dove, ktorú som už minulý rok chválila do nebies.


Dochádzal mi šampón a zrovna v drogérii bolo toto kombo Pantene aqua light spolu v akcii za cca 4€, kde len samotný šampón toľko stojí. Už po prvom vyskúšaní som si tieto produkty zamilovala a moje vlasy sú po nich nádherne vzdušné, prevoňané, jemné, no proste krásne ;))


Do schránky mi pristál letáčik od Yves Rocher, kde pri nákupe nad 1,99€ dostanem zadarmo sprchový gél. Keďže ich sprchové gély milujem, kúpila som si ho s krásnou výraznou vôňou kávy a zadarmo som si vybrala s vôňou bourbonská vanilka (stala som sa závislá na bourbonskej vanilke).


Toto boli moje jediné augustové nákupy, teda jediné kozmetické pre mňa. Ziaja píling mi pomaly dochádza, tak vyskúšam tento od Farmony, kde vôňa je síce sladká letná, ale teším sa veruže už na používanie. Lidl prišiel s novou radou sprchových gélov pure aroma (kto v tom vidí dermacol sprcháče? ☺) a tie vône, to je mňamka. Rexona maximum protection active shield je účinkom taktiež skvelá, ale vôňa mi viac sedí pri tej zelenej stress control.


Zelený íl od saloos je DOKONALOSŤ a moja záchrana na pleť. Prvý mesiac používaný približne každý 2-3 deň a teraz mi postačuje použitie raz za 2-3 týždne. Vždy keď cítim a vidím, že sa mi pleť zhoršuje, nasadím zelený íl a vyrážky nie sú také strašné. "Beauty hubka" je od ebelin z DMky a odkedy ju mám, štetce som použila asi len 2x.  


Asi odlajkujem všetky stránky na facebooku, pretože na mňa vyskakujú samé ponuky a akcie, ktorým samozrejme neodolám. Neodolala som ani výpredaju u yankee candle, kde som nič nepotrebovala, no aj tak nakúpila. Moja prvá sviečka cassis ( vôňa čiernych ríbezlí) je mierne trpká a kyslastá, no na toto obdobie bude určite skvelá. Moja závislosť na bourbonskej vanilke sa prejavila aj tu a ten vosk je asi najsilnejší, aký som mala. Je uložený v skrini s návliečkami a stačí prejsť okolo zatvorenej skrine a cítite ho. Sweet apple je nenápadná vôňa jabĺčok a na jeseň ako stvorená. Už len jablkový závin a mňam :))


V septembri boli k časopisu Harper´s bazaar pribalené vzorky výrobkov od L´OCCITANE a tá vôňa ma dostala. Mydielko je uložené v skrini, kde mi prevoniava všetko a sprchový gél si šetrím niekde na cesty.


A najviac si vážim tohto krásavca, ktorý za sebou už čo to má, ale má pre mňa veľmi veľkú citovú hodnotu. Musím už len kúpiť film, zopakovať si poznatky zo školy o fotení na manuál a potom fotiť a fotiť :))


Čo pekného ste si kúpili vy za poslednú dobu? Čo vám urobilo radosť? ☺

17 komentárov:

  1. Já jsem si udělala radost novou nadílkou vosků a jednou svíčkou od YC a pak už to byla klasicky kosmetika, tu prostě nakupuji pořád:-) Máš krásné nákupy, hlavně YC a Yves Rocher:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) a aké vône si si pokúpila voskov a sviečky? :)

      Odstrániť
  2. Dove vlasová řada je úžasná, a tuhle zlatou miluji :-) A krasavec, je vážně krasavec :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Weledy bych chtěla také něco už konecne vyzkoušet a Yves Rocher doslova mam velice ráda! :)

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samé lákavé produkty tu máš dnes ☺ Po Tony&Guy už dlho pozrerám, budem vďačná za recenziu ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S tou Weledou sa musíš navoňať, keď pôjdeme von! :D Skvelé novinky a pozadie je topkové! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé novinky. Ten šampon s kondicionérem jsi koupila za super cenu. Od Loccitane tu mám doma taky pár vzorečků, jen tehdy byly tuším u nějakého českého časopisu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj toto bol český časopis, slovenské nič moc darčeky :D

      Odstrániť
  7. Veľmi ma zaujali produkty od YR, Dove a Weledy. YC vyzerajú božsky, tiež po nejakej pokukujem:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stačí si už len vybrať, krásne sú ovocné vône a tie čisté "prádelné" :)

      Odstrániť
  8. tak tá YR vanilka musí mať krásnu vôňu :) je super, že tam majú občas takéto akcie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to krásna vôňa, ale silná, výrazná :) nič jemné

      Odstrániť
  9. Nejaké produkty do YR by som rada vyskúšala aj ja. :) Rexona je skvelá, peeling od Farmony som mala nejaký ríbezlový a bol super, ešte v ňom mám trošičku na spodku obalu. Vonia nádherne. A minule som si tiež vzala v Lidli sprcháč, ale ten piňakolada sa mi zdá že sa volá. :-D A Yankee Candle som si tiež objednala, ale iné vône a len tie malé votívne sviečočky, voňali celkom dobre a myslím, že budú aj dobrým darčekom pre kamošku k narodkám. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks