sobota, 29. októbra 2016

moja starostlivosť o vlasy

Ahojte :)
Moje vlasy si prešli už hocičím a tak si už dávam záležať, čo na ne dám. Snažím sa používať bezsilikónové šampóny, no občas zhreším. Vlasy nezaťažujem žiadnymi tužidlami, voskami ani gélmi, no sem tam použijem lak na zafixovanie účesu.


Na toto kombo Pantene aqua light ma zlákali reklamy a recenzie na blogoch. Už po prvotnom vyskúšaní som podľahla a pripojila sa k ich milovníkom. Cena nie je závratná, takže si aspoň šampón môže dovoliť naozaj každý a verím, že nebude ľutovať. Gélová konzistencia, jemná sladká vôňa a úžasný výsledok. Vlasy sú jemné, nadýchané, vyčistené až vŕzgajú a voňavé. Kondicionér im dodá tú hebkosť na skvelé rozčesávanie. 




Túto dvojku od Dove pure care DRY OIL som dostala z Vivantisu a veľmi som sa tomu potešila. Možno niektoré viete, už minulý rok som používala túto dvojku a boli to najlepšie výrobky na vlasy, čo som dovtedy vyskúšala. Šampón je tekutejší s gélovou konzistenciou, vďaka čomu skvelo pení. Táto rada obsahuje suché oleje, ktoré dodávajú suchým vlasom stratený lesk a napriek tomu ich nezanechávajú mastné. Plus je určite nádherná orientálno sladká vôňa a dokonalé luxusné balenie. Kondicionér je už tuhší, nesteká na vlasoch a krásne ich zjemní, takže s rozčesávaním nemám problém. Opäť nádherná vôňa a luxusné balenie, ktoré rozpoznáte od šampónu úbytkom zlatej farby z balenia. Ako aj Pantene, tak aj túto dvojicu na vlasy odporúčam všetkými desiatimi.


Po umytí a následnom jemnom vysušení vlasov uterákom použijem sem tam masku ( ale naozaj len sem tam). Táto od Dove z rady oxygen moisture ma ničím neohúrila a skôr mi sedí vyššie spomínaná zlatá rada. Čo mi naopak sedí je wonder balm, ktorý som si našla v look fantastic boxe. Je to taký tuhý gélik, ktorý tiež krásne vonia a po použití vydržia moje vlasy dlhšie upravené. Čiže ak sa vyžehlím, nevrtia sa mi vlasy. Ak nepoužijem gélik, ide na rad olej Garnier fructis. Milujem jeho vôňu a vraj má ochrániť vlasy pred teplom až do 220°C, čo mi vyhovuje, ak vlasy niekedy fénujem alebo často žehlím. Olej však použijem iba po Pantene dvojke, nakoľko po Dove vôbec nie je potreba.



Poslednými adeptami na vlasy je určite tangle teezer, bez ktorého si už neviem predstaviť ani jedno rozčesávanie vlasov. Suchý šampón batiste u mňa už rok kraľuje a zatiaľ som ho nepodviedla. Novinkou opäť vďaka Vivantisu sú u mňa lak na vlasy a sprej na ochranu pred teplom od Tony&Guy, na ktoré bude recenzia po dôkladnom odskúšaní. Prezradím však, že sprej som si zamilovala a lak na vlasy u mňa asi neprejde na 100%.



Ďakujem eshopu Vivantis za možnosť opätovného skúšania Dove šampónu a kondicionéru + produktom Tony&Guy, na ktoré ešte len vyjde článok.


Čo používate na vlasy vy? Vyskúšali ste nejaký produkt k mojich? ☺

11 komentárov:

  1. Skvelé fotky! Vyskúšala som tiež ten šampón od Dove a bol super :). Teraz používam ten prírodný a chcem vyskúšať potom aj nejaké ďalšie, napríklad od Soaphorie alebo Navie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ď ♥ videla som zrovna recenziu a veruže teším sa na článok na ten budúci nový tuháč :D

      Odstrániť
  2. Dove řadu jsem zkoušela, ale modrou a bylo to celkem fajn. :) Batiste suchý šampon velice ráda používám :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článek, Tangle Teezer bych už taky nevyměnila, jinak mám zkušenost jenom s Pantene šamponem a kondicionérem a byla jsem s nimi celkem spokojená, ale nic extra s mými vlasy bohužel nesvedli :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zlatou řadu od Dove mám doma a byla jsem na to dost zvědavá. Ovšem moje vlasy se poté rychle mastily, takže teď jsem to používat přestala.Ale balení i vůně? To byla nádhera. Jinak ten sprej na ochranu před teplem od Toni&Guy chci už strašně dlouho vyzkoušet :)

    Můj blog - DE LA VIE EST BELLE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mala som ten kondicionér Dove, voňal fakt pekne a aktuálne mám ešte aj masku, vonia totožne, ale nezdá sa mi, že by s vlasmi niečo robila.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super článok, fotky sa ti veľmi vydarili ja používam od Elseve ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šampony a kondicionéry střídám, ale Pantene kupuji často, mým vlasům sedí. A masky ráda používám od Gliss Kur, teď jsem si pořídila i jednu od Elseve, občas to chce změnu. Suché šampony jsou klasika od Batiste a oleje střídám, mám tam od Avonu, Gliss Kur a chci si koupit i ten Baleácký:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi pekný článok :) ja mám tiež rada ten Garnier Fructis olej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pantene, řadu Aqua light taky používám a jsem velmi spokojená. Dove celkově v drogerce nějak obcházím a vlastně ani nevím proč. Docela mě zaujal olej od Fructis. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Videla som už aj Panetene dvojku aj Dove produkty či na blogu alebo youtube. Musím priznať, že z tých recenzií zaujali aj mňa, ale snažím sa vyhýbať šamponom s obsahom silikónov, tak možno keď ma to raz prejde, tak vyskúšam tieto šampony. :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks