štvrtok, 27. októbra 2016

FILM | #6

Ahojte :)

Opäť tu máme pokračovanie série filmov, ktoré som za poslednú dobu vzhliadla a obľúbila si ich. Snáď vás niektorý zaujme a pozriete si ho, keďže je vonku pochmúrne studené počasie. 

Zelená míľa
Hanbím sa, že tento film som si pozrela až zhruba pred dvoma mesiacmi. Milujem Toma Hanksa i Michaela Clarke Duncana a zahrali to famózne, že ma vtiahli do deja a prežívala som to s nimi. Vyronila som aj pár sĺz za nespravodlivosť a rozhodne si musíte tento film pozrieť, ak ste ho ešte nevideli.



Deň matiek
Opäť famózne herecké obsadenie, zaujímavé dejové línie a vznikla z toho nakoniec pekná veselá komédia, pri ktorej by som nemala problém si ju znova pozrieť.



Labyrint : Útek
Ak sa vám páčia filmy typu divergencia alebo hry o život, tak tento film by sa vám mal tiež páčiťť. Ja moc sci-fi a takéto podobné žánre neobľubujem, ale tento film ma tak opantal, že už sa chystám na druhú časť. Znova sa budem opakovať, ale aj tu sa mi veľmi páčilo herecké obsadenie.



Falošní poliši
Už môj velice obľúbený žáner a to komédia, pri ktorej som sa zasmiala dostatočne. Dvaja blázni, ktorí sa rozhodli stať len tak policajtmi z vlastnej vôle pomocou kostýmov. Niektoré scénky mi prišli dosť trápne, ale niektoré stáli fakt za to :)



Zootropolis
Tu sa asi nemusím moc rozpisovať, pretože táto rozprávka zasiahla hádam celý svet. Úžasná pohodová rozprávka nielen pre deti, ale aj pre dospelých. Mám ju pozretú už niekoľkokrát a rozhodne som ju nevidela naposledy. 


Videli ste niektorý z týchto filmov? Aký film by ste mi odporúčili? ☺

8 komentárov:

  1. U Zeleného míl brečím snad pokaždé a to ji znám už zpaměti, je to úžasný film. Zootropolis mě také okouzlil a na Den matek se chystám mrknout.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zelená míľa je super tiež som pri tom plakala :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Den matek jsem se dívala a byl to super film, bavilo mě to :) Zbytek jsem neviděla.
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viděla jsem jen Den matek a Zootropolis, oba dva filmy jsem si úplně zamilovala! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na Den matiek som chcela ist do kina a teraz si mi pripomenula, ze som nebola 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Deň matiek som videla, ako píšeš herecky skvelé a najviac sa mi páčil príbeh v ktorom vystupovala Kate Hudson, aj tak si však myslím, že mala dosť zhovievavých rodičov, v realite takýto šok rodičia nebrávajú tak ľahko, ale tak no americké komédie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zootropolis je krásna rozprávka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zelená Míľa je už taká klasika. Ja chystám niekedy prečítať si aj jej knižnú predlohu. A Zootropolis bol tiež fantastický :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks