pondelok, 10. októbra 2016

FILM | #5

Ahojte :)
Opäť k nám prišla studená jeseň, kedy je najlepšie zaľahnúť pod deku s teplým čajom a pustiť si nejaký film. Aspoň tak nejak to robím ja a mám obzretých hneď niekoľko filmov. Pár z nich ma zaujalo alebo uchvátilo, tak vám ich predstavím a niečo o nich napíšem. 


KOLONIA
Jeden z najlepších filmov aké som kedy videla. Fenomenálne natočený, herecky obsadený a dej napínavý. Je natočený podľa skutočnej udalosti a vrelo ho odporúčam všetkými desiatimi.


THE CHOICE
Romantický film o dvoch susedoch, trošku klišé, ale napriek tomu odporúčam. Je tam určitá nepríjemná zápletka, ale nakoniec všetko dobre dopadne. Či?



MATKY REBELKY
Novinka tohto roka a hoci neviem či by som to ohodnotila tými 74%, film bol príjemný a nemala by som problém si ho pozrieť znova. Milu Kunis a Kristen Bell milujem, takže nebolo o čom :))



PÁN DOKONALÝ
Ďalšia skvelá herečka Anna Kendrick a docela dosť fešák Sam Rockwell si zahrali v skvelej akčnej komédii, kedy ona vôbec netuší, že on je zabiják. Tento film vrelo odporúčam. 



AKO PREŽIŤ LÚČENIE SO SLOBODOU
Španielska komédia, ktorá má síce málo percent, ale pekne som sa na nej zabavila. Partička kamarátov sa vydá na dovolenku osláviť posledné dni slobody kamarátky a stretne ich tam pár vtipných príhod. Uvariť čaj, niečo dobré k jedlu a pustiť si tento film :))

Poznáte niektorí z týchto filmov? Aký film by ste mi odporúčili? :))


6 komentárov:

  1. Ani jeden jsem ještě neviděla, takže díky za tip :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niet začo Miška :) snáď sa bude aspoň nejaký páčiť :))

      Odstrániť
  2. Nevidela som ani jeden, ale The Choice a Kolónia ma zaujali.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jeden z filmů neznám a nejvíc mě zaujala Kolonie :)
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks