streda, 12. októbra 2016

EBAY | #1

Ahojte :)

Poznáte to, peniaze na účte a jednoducho si musíte niečo kúpiť. Najviac som teda vyčíňala v kamenných obchodoch, no nejaké drobnosti som si objednala z ebay a dnes vám o nich niečo napíšem. Oblečenie nezvyknem objednávať z ebay a bol to risk, no vyplatil sa. Na prvý pohľad šaty nevyzerajú vábne, ale na tele sú fakt perfektné. Mojej postave sa prispôsobia, nikde netrčí žiadna nitka a zips sa dá prispôsobiť ako každá potrebuje ( či chcete byť odvážne a trošku odhaliť prsia alebo naopak). Materiál nie je zrovna najlepší, nejaká umelotina, ale nesvrbí ani nič nežiadúce nerobí. 


Hubky na make-up nie sú veľmi populárne z ebay. Objednala som si dve a hoci nenasajú žiadnu vodu a nezväčšia svoj objem, ako také sa dajú použiť a lepšie sa mi pracuje s tou menšou modrou. Ak si nechcete kupovať okolo 4€ hubku ebelin, pokojne vyskúšajte aj tieto za cca 1€.


Čipkové podprsenky a bralety obľubujem čoraz viac a nedalo mi nevyskúšať aké budu práve tieto z ebay. Podľa obrázka čo bol tam, tak táto podprsenka nemala byť taká prisvitná, ale podšitá ešte čiernou látkou, no nestalo sa. Šnúrky "pod" mali krásne lemovať telo, no opäť sa nestalo, tak som si ich ostrihla. No ja šikovná som si odstrihla aj ramienko, takže to si budem musieť zašiť :D ... No ale k samotnej podprsenke, tak tá je fajn, prsia pekne drží a hoci mohla byť o niečo väčšia (zakryje to čo má, len nie celé prsia) unosím ju a za tú cenu odporúčam :))



Čo najviac objednávate z ebay? Trúfate si aj na oblečenie? ☺

12 komentárov:

  1. Houbičky z Ebay jsou zkoušela, ale přijdou mi moc tvrdé a málo sají.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tieto nesajú vôbec, ale na nejaké to zapracovanie sú fajn :) nie najlepšie, ale sú použiteľné

      Odstrániť
  2. spomínam si, že som si raz z ebay objednala plavky, ktoré prišli nielenže úplne iné ako na obrázku, ale aj zle ušité a nedali sa vôbec obliecť :D odvtedy už oblečenie neriskujem, ale nejaké iné pomôcky a produkty by som si kľudne objednala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no plavky mám tiež odtiaľ :D spodok je super, len vrch je mi malý :D

      Odstrániť
  3. Z ebay jsem většinou objednávala jen vosky Yankee candle :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já objednávám hlavně na Aliexpress a všechno možné i oblečení :).
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já zase hodně objednávám na Aliexpressu. Na podprsenku bych asi odvahu neměla. :-D Z oblečení jsem si tam maximálně objednala jen čepici a teď mám objednané i rukavice. :-) Jinak si tam objednávám všechno možné.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tá podprsenka nie je nejaký extra veľká položka, aby som sa ju bála objednať :)

      Odstrániť
  6. Já z Ebay neobjednávám nic, nějak k tomu pořád nemám důvěru ;) Ale tvoje kousky se mi celkem líbí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako to? :) dá sa tam zohnať kopa super vecí :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks