pondelok, 19. septembra 2016

Dove | derma spa summer revived


Ahojte :)

Už pár mesiacov u mňa leží toto tónovacie mlieko od Dove na svetlú a stredne tmavú pokožku (je aj tmavšia varianta). Bolo leto, čiže opálenie tohto mliečka by na mne nevyniklo, tak som sa pustila do testovania až koncom augusta a dnes vám prinášam moje dojmy. Nedá sa nevyzdvihnúť krásne balenie, ktoré pôsobí naozaj luxusným dojmom a rovnako aj vôňa. Jemná, nevtieravá, príjemná. Samotné mliečko má svetlú ružovkastú farbu a pekne sa rozotrie na pokožke, čím nevytvára fľaky. Pochváliť musím aj efekt, ktorý sa vytvorí na pokožke. Jemné decentné zhnednutie, žiadna oranžáda. Mliečko aj hydratuje, takže je vhodné na každodenné použitie, kedy sa efekt zmnohonásobí a budete mať pokožku ako od slnka. 

Prvá fotka je tesne pred nanesením a na druhej fotke mám natretú len pravú nohu ( nevšímať moje krivé futbalistické nohy :D). Na prvý pohľad možno moc nevidno, ale ja som si efekt všimla a moc sa mi páči. Nekričí to na 100m, že aha, mám samoopalovák. Ak sa budete chcieť zbaviť opálenia, jednoducho v sprche pomocou pílingu a bude to :))





Nesmrdí, nefarbí oblečenie, je príjemný, decentný a rozhodne ho odporúčam. Budem rada, ak mi napíšete do komentára, či ste niekedy toto tónovacie mlieko vyskúšali alebo či vás láka. Poprípade akú máte skúsenosť so samoopalovákmi.

Prajem krásny zvyšok týždňa ♥

8 komentárov:

  1. Zatím bych to nevyužila, ale až mi bude blednout opálení, tak bych si je chtěla pořídit. Mám hodně ráda to Baleácké, tak bych je chtěla porovnat, jestli je tohle třeba lepší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to baleácke som ešte neskúšala, ale čítala som veľa pozitívnych recenzií :)

      Odstrániť
  2. Mám toto telové mlieko, ale zatiaľ som ho používala málo. Mala som aj jeho predošlé balenia, rovnaká vôňa ako to dnešné, no spomínam si, že mi trochu farbilo svetlé oblečenie, čo mi napr. Balea Summer Magic nerobí, takže vyskúšam a zistím, či sa na tom niečo zmenilo. Inak ale vonia skvelo, páči sa mi tá vôňa a ako píšeš aj hydratuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si hneď dala svetlé legíny a ani stopa po farbení, takže u mňa obstál :)

      Odstrániť
  3. Mám doma světlejší i tmavší variantu a obě jsou super!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú tmavšiu som dala do súťaže, takže snáď je super ako píšeš :)

      Odstrániť
  4. Žádný podobný krém doma nemám, ale na prodloužení opálení by se určitě hodil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak si moc opálená tak asi radšej tmavšiu variantu, ja som bledá ako stena a táto svetlá je fajn :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks