utorok, 9. augusta 2016

novinky za júl

Opäť meškám s článkom, no novinky si odpustiť nemôžem. Zišlo sa mi tu pár produktov či už mnou kúpených, zo spolupráce alebo výhra. Koncom júla mi prišiel objednaný lookfantastic box (článok tu). Zatiaľ som so všetkým nadšená a postupne všetko bude v recenziách.


Podarilo sa mi vyhrať točením kolesa na fb u dekorativky.cz a nechala som si iba tieto dve veci. Lak je krásny a vydržal nalakovaný 5 dní, čo nie je zlé. Čestné miesto si u mňa našla aj hmla na opaľovanie s SPF 50 od LA ROCHE-POSAY. Rýchla manipulácia a dá sa streknúť aj cez makeup.


Došli mi zásoby kondicionérov, takže nálet do drogérky ma nenechal chladnou. Akcia 1+1 na elseve sa vyplatila a garnier fructis bol pri pokladni v extra zľave za asi 1,30€.


Z vivantisu som dostala v rámci spolupráce na vyskúšanie dva voňavé skvosty a úžasný marulový olej. Recenzia bude viac než pozitívna.


Začiatkom júla nás obklopovali horúčavy a konečne som mala šancu si vyskúšať rexonu maximum protection. Samozrejme som ju kupovala v tete drogérii, kde je najdrahšia :D.. ale moje podpazušie po nej ostáva úplne suché a hlavne nádherne vonia. Po pozitívnych recenziách na balzam na pery od nuxe som si ho kúpila aj ja. Je super, ale ten boom okolo neho až tak nechápem.



Čo pekného ste si kúpili vy? Chceli by ste aj novinky z oblečenia, obuvi a doplnkov?

15 komentárov:

  1. och, na recenziu marhuľového oleja ,sprchového mlieka a telového krému som veľmi zvedavá! to sú pecky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je marulový olej, nie je ešte celkom známy :))

      Odstrániť
  2. Značka Sefiros je mi sympatická, také jsem dostala pár produktů a jsem nadšená :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konečne sa začína dostávať do povedomia, naozaj super výrobky :)

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa veľmi páčia obaly značky Sefiros :)

    Blog by Lusyliana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie obaly sú vymakané :) font písma sa mi páči :)

      Odstrániť
  5. La Roche-Posay hmlu na tvár mám tiež a nemôžem si ju vynachváliť. Obsah boxu z lookfantastic vyzerá parádne, zatiaľ asi najvydarenejší, čo som doposiaľ videla. Produkty z vivantisu vyzerajú veľmi lákavo. Teším sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár :) z vecí som nadšená aj ja :)

      Odstrániť
  6. Sefiros značku neznám, ale už ted se těším na recenze :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Miška :) produkty sú naozaj super a konečne sa dostávajú dopovedomia ľudí :)

      Odstrániť
  7. Rexona MP je super, bez ní bych léto nepřežila v suchu a svěží:-) Ale naučila jsem se ji kupovat zásadně v akcích, chce to číhat a pak si udělat zásobu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hej, len keď som narýchlo potrebovala tak hold :D ale dá sa zohnať za naozaj super cenu v dobrej akcii :)

      Odstrániť
  8. Značka Sefiros mě v poslední době moc zajímá. Určitě musím něco vyzkoušet.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks