nedeľa, 3. júla 2016

novinky za máj +jún | 2. časť

Keďže sa mi po dlhej dobe podarilo si kúpiť nejaké oblečenie, asi prvýkrát sa tu objavia aj novinky tejto oblasti. Podarilo sa mi na fb vyhrať plavky z Lindexu, takže hneď v ten deň som utekala a dáke si vybrala. Keďže mám problém s veľkosťami (veľké prsia a zvyšok malé) neostávalo mi veľa kombinácii a tak vyhrali tieto (vrch 15€ a spodok tiež 15€). Brazílskym strihom nohavičiek som sa veľmi nepotešila, ale o to viac musím na sebe makať :D 


Úspešne som dokončila školu, takže som potrebovala nejaké šaty na promócie. Potrebovala som slušné, ale zároveň aby boli hoc aj na leto a vybrala som si tieto z New Yorkera (20€)... Robia krásne prsia a spodok je do áčka, takže som nadšená a možno potom zverejním aj foto. V tescu sa mi zapáčil tento čipkovaný top, takže ho nosím skoro stále, nakoľko sa mi páčia takéto elegantné veci a krásne vynikne na opálenej postave (13,65€).


Počas menšej pauzy v Bratislave som si zašla do pár obchodov a upútali ma tieto skvostné kraťasy v terranove, ktoré boli zlacnené zo 16€ na 5€. No neber to. Sú trošku kratšie ako som si predstavovala, ale krásne mi obopínajú postavu a s tým čipkovaným topom je to eňo ňuňo.


Sukienka je taktiež z terranovy a práve takéto letné ľahké sukne sú najlepšie. Už len zohnať k tomu nejaké krásne obtiahnuté body a bude z toho ďalší krásny letný outfit. (v máji stála 5€ a teraz bola za 2,60€)


V júni som oslávila aj svoje narodeniny a od maminky som dostala túto krásnu kabelku z tesca (22€). Som z nej preveľmi nadšená a poslednú dobu ju ťahám non stop.



Čo pekného ste si kúpili vy za posledné dva mesiace? Páčia sa vám moje úlovky?
P.S. Nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej letnej súťaže ☺

17 komentárov:

  1. Moc se mi líbí bílý top, ten je moc hezkej a plavky také vypadají dobře.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj krásne kúsky:) a výhra v podobe plaviek by sa páčila aj mne;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koupila sis opravdu pěkné kousky, ta kabelka se mi moc líbí :))
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi ten topík, sukýnka a kabelka:-) Teď zrovna koukám po nějaké nové kabelce, ale zatím mi žádná nepadá do oka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. málokde majú pekné kabelky a keď majú, tak drahé :)

      Odstrániť
  5. Kabelka od maminky je super! :) Všetko sa mi páči, aj ten biely topík a s kraťaskami musí fakt super vyzerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Plavky sú perfektné! Ja som si naposledy (včera) kúpila suprové strieborné sandálky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty z NY sú super :3 aj keď tento obchod nemám rada :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks