sobota, 30. júla 2016

lookfantastic box july

Po dvoch týždňoch konečne normálny článok. Rozchod s priateľom a skolabovanie organizmu mi na nálade nepridalo, ale konečne je všetko ako má byť. Tento týždeň mi konečne prišiel môj prvý lookfantastic box, o ktorom som vám písala taktiež na facebookovej stránke. Objednávala som na istotu a som viac ako nadšená. Multifunkčný olej od Nuxe som chcela už dlho vyskúšať a k tomu nová ceruzka goof proof od benefitu na obočie ma nenechali chladnou. Objednávka prebehla bez problémov a navyše poštovné zadarmo.





Samotný box prišiel zabalený ešte vo veľkej krabici spolu s anglickou verziou Elle. Krabička je krásne letná, takže sa určite využije. 





Takže už k samotným produktom. Najväčším favoritom je u mňa goof proof, hoci po prvotnom zoznámení som bola zhrozená. Takmer žiadna pigmentácia, ani z toho obalu nie som nadšená ako ostatné a hlavne je to mini verzia, takže úplne málo produktu a bohužiaľ aj bez kefky na rozčesanie. No láska prebehla po prvom vyskúšaní, kedy odtieň mi sedí naprosto perfektne, obočie vykreslí naozaj precízne, rýchlo a vydrží celý deň. Po prejdení mám ako keby "voskové" obočie, takže ho netreba ani fixovať gélom. Ako som už spomínala, dlho som túžila práve po oleji od nuxe. V boxe bol s triblietkami, ale netreba sa ich báť. Po rozotretí nie sú takmer vidno a ostane len naozaj jemný shimmer, ktorý si všimnete asi len vy. Väčšina vychvaľuje dokonalú vôňu oleja, ale bohužiaľ v tomto nie som ovečka. Príde mi to trošku ako "zatuchnutá" vôňa skrine po našich babičkách a prababičkách, avšak olej krásne premastí a určite nie je môj posledný. Cheek + lip stain od bellapierre mi prišiel otvorený a všetok čierny prach z tých vypchávok sa usadili práve tam, takže bohužiaľ vrchnú vrstvu musím zoškrabnúť. Ostatné produkty som neskúšala, takže na ne bude časom samostatná recenzia. Gumičky na vlasy sa isto nestratia a ani krém na vlasy proti elektrizovaniu. Biela tuba obsahuje hydratačný primer, takže na leto ako stvorené.



Z boxu som nadšená a určite nebol môj posledný. Ostáva sledovať obsah a keď niečo zaujme, treba si ho uchmatnúť. Za cenu 18,95€ takmer najlepšia kúpa roka.



Mali ste už niekedy lookfantastic box? Objednali ste si tento? Zaujal vás? ☺

11 komentárov:

  1. Drž se, kočko, ať je brzy líp. A k obsahu, prostě paráda, využila bych asi všechno, včetně úžasné krabice:-) Lookfantastic box mně láká čím dál, určitě si chci taky udělat radost:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale už je fajn :))

      treba sledovať na instagrame pod hashtagmi čo sa tam ukrýva a potom objednať :)

      Odstrániť
  2. čítam o tomto boxíku prvýkrát a určite si idem o ňom niečo naštudovať a možno aj objednať lebo sú tam naozaj dobré produkty :) vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale nie vždy, niekedy sú to všetko neznáme značky :) treba sledovať na instagrame čo sa tam ukrýva :) a niet za čo :)

      Odstrániť
  3. Ten obsah je opravdu povedeny, budu ho muset taky nekdy zkusit objednat :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba po vydaní boxu pár dní počkať, kým sa zverejnia produkty a potom keď tak objednať :)

      Odstrániť
  4. Ten obsah je opravdu povedeny, budu ho muset taky nekdy zkusit objednat :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už jsem měla dva, ale mám to lehčí, protože jsem v Anglii. Tento boxík jsem si neobjednávala a škoda, protože samé božské veci co bych vyuzila :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak o boxu slyším poprvé a byly v něm super produkty!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý mesiac obsahuje super produkty a to je jeden z mála boxov :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks