piatok, 15. júla 2016

Letná manikúra / pedikúra + obľúbené laky na leto

Ahojte ☺

Leto je v plnom prúde a hoci to tak posledné dni vonku nevyzerá, dúfam, že najbližšie dni sa zase slniečko ukáže. V lete vystavujeme svoje nohy a ruky verejnosti, takže treba mať upravené nechty. Či upravené nenalakované alebo nalakované, je len na Vás. No kedy inokedy než cez leto nosiť rôzne neónky, výrazné odtiene ružovej, červenej či fialovej? 


Svoju manikúru vždy začínam podkladovým lakom. U mňa najlepším je už nejakú dobu spevňujúci eveline s diamantami. Krásne stvrdnú nechty, lesknú sa a sú vyhladené. Lakovanie zakončujem top coatom. Poslednú dobu som si obľúbila práve tento gélový od gabrielly salvete alebo od manhattan matný. 


Občas mám chuť len na prírodné jemné nechty a k tomu mi dopomôže tento od avonu, ktorý dodá trošku lesku.

zľava odtiene green tea, B girl a 4234
Tu už prichádzame k mojím najobľúbenejším lakom na leto a jednoznačne sú to odtiene modrej/ mint/ zelenej, červenej a trošku nude. Najviac zbožňujem laky sally hansen (výnimka miracle gel) a miss sporty. Jednoducho tieto firmy vedia robiť svoje laky. Veľa odtieňov, super výdrž a aj super cena (pri SH odporúčam eshop Elnino).

zľava frutti petutie, 4 ever young a 5034

Červená a ružová jednoznačne patria k mojím milovaným farbičkám a nesmeli tu chýbať. Sally hanson je taká tmavá ružová, essence vyslovene krvavá červená a miss sporty trošku krikľavá výrazná ružovo-červená.
zľava 5189, caffe latte a wild white ways
Neónky mi zdobia nechty sem tam, ale tento lak od miss sporty je peckový a nie je moc vodový. Matný gabriella salvete je nádherný aj matný, ale väčší šmrnc má prerytý lesklým top coatom. Biely lak klasika, na opálenej pokožke vyzerá božsky.


Ku krásnej manikúre patri aj starostlivosť a už nejaký ten čas sa nezaobídem bez weleda pomocníkov, ktorých som recenzovala tu. Netuším, čo znamená suchá koža okolo nechtov. Krémy na ruky sú samozrejmosť a bohužiaľ už domíňavam tento voňavý skvost.

Riešite manikúru pedikúru viac cez leto? Ktoré laky sú vašimi obľúbenými na leto? ☺

12 komentárov:

  1. Taktiež si cez leto dosť časti lakujem nechty, teda asi najviac ako cez iné obdobie:D a laky od SH ma už dlho lákajú;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já miluji barvičky a nenalakované nehty mám jen pár dní v měsíci, kdy jim dávám odpočinek. To samé i přes zimu. Nejvíce se mi líbí odstíny růžové, fialové nebo i světle modré. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si v poslednom čase takmer vôbec nechty nelakujem, na nohách ešte áno, ale na rukách sa mi stále moje nechty zlomia a kým sú krátke tak si ich proste nelakujem, ale našla som jeden super lak v púdrovo-ružovej farbe od Rimmel, ten používam najčastejšie, je to síce skôr jarná a jemnejšia farba, ale vytvára dokonalý elegantný vzhľad nechtov a na rozdiel od mojej obľúbenej červenej nie sú konečne všetky pracovné dokumenty farbené.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já kupodivu moc barevné nehty nenosím, jsem spíše na tlumené odstíny :) Jinak hezký článek :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Červenou raději nosím na podzim a v zimě, ale jinak s barvičkami naprosto souhlasím.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to vyzerá super, sally hansen už musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já si dříve lakovala nehty hodně, ale teď už moc ne, kvůli práci. Ale na léto jsem milovala zářivé korálové a zelené odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem si přes léto zamilovala neonové laky, teď je nosím v jednom kuse:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. v lete preferujem skôr také výrazné laky , ale zvykne ma to rýchlo omrzieť, preto potom siahnem aj po menej výrazných a nápadných farbách :)
    Momentálne mám dosť netradičnú farbu, niečo medzi modrou a fialovou :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Och, viem, že tento článok je o lakoch, ale tá jabĺčková miska...!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja moc laky na nechty neriešim :) ideálne sú pre mňa také tie ošetrujúce čo dodajú aj troška zdravej farby a potom priehľadný topcoat a to mi stačí :) ale uvažujem dlho o GS tom bielom ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks