utorok, 28. júna 2016

Ziaja | mydlo + osviežujúci telový sprej

Dnes si dáme takú sviežejšiu recenziu na dva vyložene letné výrobky, resp. ich parfumácia je letná a svieža. Pred nejakým časom som si mohla vybrať ďalšie výrobky na testovanie a veľmi ma zaujalo mydlo na ruky s vôňou grepu a mäty i osviežujúci telový sprej s mentolom a vitamínom C. 

MYDLO NA RUKY ( 270ml, 2,84€)
O mydle nebudem moc rozpisovať, lebo to ani nejde. Musím veľmi pochváliť balenie, je jednoducho skvostné a krásne sa vyníma momentálne na umývadle. Vôňa je svieža letná, grep šmrncnutý mätou, ale veľmi mi pripomína vôňou cukríky bon pari. Presne ako keď otvoríte balenie, tak mi to vonia. Má chutnú zelenú farbu a nevysušuje pokožku rúk. 



OSVIEŽUJÚCI TELOVÝ SPREJ/BODYMIST (100ml, 3,69€)
Tento výrobok musím fakt pochváliť a čo si naozaj užívam je jeho vôňa tamarindu a zeleného pomaranča. Veľmi mi pripomína dáky parfém čo som mala. Rozprašovač je jemný, takže vám obsah spreja dlho vydrží. Príjemne chladí a na osvieženie je skvelý. Používam ho ako na pleť, tak i na telo a nikde ma nič nedráždi, nevysušuje, takže za mňa odporúčam. 


Výrobky sa dajú zakúpiť buď na eshope www.dobrakozmetika.sk, všetky produkty taktiež nájdete na www.ziaja.sk alebo ak nemáte rady objednávanie z eshopov, tak priamo v kamenných predajniach Ziaja pre teba: Shopping aupark Košice, Obchodné centrum FORUM v Poprade, Nákupné centrum City Arena Trnava a v OD Prior Trenčín.

14 komentárov:

  1. Zamlouval by se mi ten tělový sprej, moc si neumím představit tu vůni, ale o to víc mně láká. Tak až budu zase objednávat, tak na něj budu pamatovat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to taká sviežo citrusovo ovocno letná vôňa :) ale treba ma brať s rezervou, neviem moc popisovať vône :)

      Odstrániť
  2. Zaujal mě více sprej, na léto může být super a vůně pomerančů by se mi líbila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sprej je osviežujúci a neskutočne voňavý, takže určite by si neoľutovala :)

      Odstrániť
  3. Mýdlo mě dost zaujalo, rozhodně se po něm mrknu.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. majú na výber niekoľko vôní, takže určite by si si vybrala :)

      Odstrániť
  5. telové spreje mám rada :) sú ideálne na leto keď sú horúčavy a človek nechce na seba striekať ťažké vône

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) vôňa je úžasná, ale osviežujúca :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks