pondelok, 27. júna 2016

obľúbenci za máj+jún

Hoci som mala na blogu chvíľku absenciu, v mojom živote som poctivo všetko skúšala, testovala a samozrejme aj nakupovala. Snažila som sa vybrať naozaj len to najviac obľúbené a používané + jedno veľké sklamanie. Čo si myslíte že ma sklamalo? ☺


Penu na suché a popraskané chodidlá som objavila náhodou v Lídli a spomenula som si na jednu veľmi pochvaľnú recenziu, čo som na ňu čítala. Stála smiešne 1€ a je úžasná! Tá aplikácia s tou penou je príjemná a rýchla. Pena so suchými pätami a nohami dokáže zázrak, avšak musíte po nanesení počkať aspoň 2-3 hodinky, kým sa efekt dostaví. Odporúčam všetkými desiatimi. O suchom oleji od Dove som písala v tomto článku a milujem ho. Vôňa, hydratácia, balenie, všetko je dokonalé. Konečne sa mi podarilo minúť očné krémy od Biodermy a nastal moment skúšania nového a domov mi pristál z výhry tento od dermacolu a musím opäť len pochváliť. Je krásne hutný, bez parfemácie a skvelo hydratuje. Make-up sa mi zvykol usádzať vo vráskach okolo pier a po mesiaci pravidelného používania sa mi tam neusádza a vrásky sú jemnejšie. Trikrát hurá pre dermacol.



Milujem kontúrky od essence a opäť som sa vrátila k tejto ružovo-fialovej, ktorá je úžasná na leto. Stojí smiešne 1€ a odporúčam. Veľkým príjemným prekvapením sú aj gélové očné linky od maybelline, ktoré ma stáji 1,70€ na elnine. Majú krásny studený podtón ( skúsim ich použiť neskôr aj na obočie), ľahká aplikácia pomocou pribaleného štetčeka a držia mi celý deň. No a veľkým sklamaním je pre mňa miracle gel od sally hansen. Kto si tipol správne?☺ Klasická pôvodná negélová verzia mi vydržala na nechtoch neporušená 14 dní aj bez nadlaku a táto "novinka" bez vytvrdnutia v lampe mi nevydrží ani 24 hodín.Takže pri kombinácii lak + nadlak sa dá v akcii 15€ inak 20€ a nevydrží ani jeden deň. Nie ďakujem neprosím. Ešte že som si to nekupovala sama. Navyše kým to celé uschlo to trvalo. Neodporúčam!


Čo pekného ste si vy obľúbili / neobľúbili za posledné mesiace? ☺

P.S. nezabudnite sa zapojiť do súťaže, ktorá odo dnes prebieha

25 komentárov:

  1. Super veci:) len škoda toho laku, lebo ma naozaj krásnh farbičku;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a krásne vynikne na opálenej pokožke, len hold smola, tá výdrž :/

      Odstrániť
  2. Nejsem žádný módní a kosmetický guru, nevystojím přílišnou parfemaci, ale stejně :-) Hodně jsem momentálně nadšená z laku na vlasy od Balea, je fialový obal, je na objem extra stark :-D Vlasy se mi i po spánku nežádoucně nekroutí. Dále červená rtěnka od miss sporty (nosím jednou za uherský rok, tak jsem nechtěla utrácet), Tesori d'oriente. Během dne se mění její vůně, protože prostě ráno je intensivní a večer už jen jemná a cítíš jen při zahřátí, aspoň já. A skvěle vonící tělové mléko z Rocher, vůně pomerančových květů a ještě něčeho. :-)

    Škoda, že ten lak selhal, protože vypadá fakt moc hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yves rocher má skvelé vône, zrovna včera som sa nad nimi rozplývala :))

      Odstrániť
  3. Ten suchý olej Dove bych ráda vyzkoušela a o tom produktu z Lidlu jsem ještě neslyšela, zní to zajímavě! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá pena, za nôžky bola taká dosť zašitá v jednom regáli, ale je naozaj skvelá :)

      Odstrániť
  4. Ach, aká som rada, že nie som jediná, ktorej ten lak nič nevydrží. Už som si fakt myslela, že mám rapavé nechty alebo čo :D. Ale ten olejček od Dove musím vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš žiadne rapavé nechty, len sa to moc nepodarilo no :D niet nad ich klasické laky :)

      Odstrániť
  5. Pro mě je jsou teďka nutností micelární vody, kterými čistím obličej třeba 5x za den :D. Oblíbenci jsou od Astridu a klasika růžová Bioderma!
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Protože, jak je teplo, tak se mi hodně mastí pokožka a to nesnáším a micelárka mi ji pěkně vyčistí a pleť osvěží :)

      Odstrániť
  6. Ten gelový lak je přímo bozský odstín :))
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tu pěnu na nohy jsem v Lidlu taky sháněla, ale v našich končinách asi není dostupná, takže nic:-( Tak aspoň, že tělový olej Dove potkávám v drogerce pravidelně, ale zatím vyčkávám na akci, jeho cena se mi nelíbí:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u vás býva zase viac produktov a u nás nie :)

      Odstrániť
  8. a teraz ľutujem že som tu penu na chodidlá nekúpila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Cože? lak od takové značky nic nevydrží? To je hrozná škoda, zrovna tak pěkná barvička

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. klasické complete salon manicure sú top, dva týždne dokonalo vydržia, ale žiaľ tieto sú prepadák

      Odstrániť
  10. Odpovede
    1. vlastne mam ten klasicky s tym som spokojna nadmieru

      Odstrániť
  11. Ten lak je uzasne ♥ Super na leto,hlavne na opalovanej pokozky :) Skoda ze nevydrzi :/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mňa lak od Sally H. tiež sklamal :( mám odtieň NAKED AMBITION a nevydrží nič :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks