piatok, 24. júna 2016

Dove | uplifted+

Dnes si dáme ďalší článok a to hneď o týchto troch krásavcoch od Dove z rady uplifted+. Na testovanie som dostala masážny roll-on, telový olej a telový krém. Musím vyzdvihnúť neskutočne nádhernú vôňu, ktorou je táto rada známa. Ľahká vôňa lekien a uhoriek v kombinácii so sviežimi lístkami zelenej fialky, tónmi santalového dreva a indonézskej pačuli so sladkým pižmom. Proste dokonalá sladká svieža vôňa, ktorá sa na tele drží dlho, obzvlášť u oleja. Čo obstálo u mňa najhoršie a čo naopak? 


 Telový olej je u mňa jednoznačne favorit číslo jedna. Skvelé, skladné balenie, ľahká aplikácia, vôňa sa na tele udrží veľmi dlho (na štátniciach mi robila spoločníka miesto parfému). Výhodou je, že po použití nebudete mastný, ale olej sa krásne vstrebe. Napriek tomu zanechá pokožku jemnú, hebkú, lesklú a hydratovanú. Čo sa týka "uplifted" účinku, žiaden som si pri týchto troch produktoch nevšimla ani po dvojmesačnom používaní, ale aj tak produkty milujem.


Telový krém je taká klasika, ktorou nikto nič nepokazí. Priznám sa, že častejšie používam olej ako mlieko. Konzistenciou je ľahké, dobre sa rozotiera a vstrebáva. Vôňa sa taktiež nejaký ten čas udrží na tele, ale pri oleji to badám dlhšie. Hydratácia je postačujúca tak na leto. Musím pochváliť aj obal, opäť niečo nové a nie klasické tuby z tvrdého plastu. 


Pri roll-one by som pochválila chladivý efekt, ktorý vytvárajú guličky. Gél sa ihneď vstrebe, masáž je príjemná, ale akosi som čakala viac. Čakala som väčšiu hydratáciu a najmä som od neho čakala nejaký ten "uplifted" efekt, žiaľ márne. Takže za mňa je tento roll-on najslabším článkom spomedzi týchto produktov.


Zaujala Vás táto rada? Láka Vás niečo vyskúšať? ☺

Ďakujem za možnosť testovania týchto produktov.

16 komentárov:

  1. Tělový olej bych si také ráda počídila :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těšila jsem se é bych vyzkoušela ten Roll on ale po tvé zkušenosti vsadím asi na obyčejnou tuhou Rexonu. Tělové oleje mám ráda ale spíš s nějakou zajímavou parfemací, takhle by mě asi nebavilo jej natírat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie je roll on proti poteniu, ale na telové partie na spevnenie :)

      Odstrániť
    2. Aha, vidíš to jak jsem blbá :-) Na zpevnění bych něco potřebovala ale raději bych vsadila na něco už vyzkoušeného.

      Odstrániť
    3. neni si blbá, to vôbec...nenapísala som to do článku, moja chyba :) na spevnenie pohyb, veľa vody, masírovanie a mne zabralo aj cellublue :)

      Odstrániť
  3. Čekám až tuhle řadu nachytám v nějaké akci, pak si z ní musím pořídit aspoň ten olej, ten mně láká nejvíc:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Olej mám doma a fakt je skvelý, veľmi ma prekvapil :) Ten roll-one má väčšinou negatívne recenzie, čo som pozerala. Teda nagatívne - nie sú nejakú veľmi pozitívne.
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som niekde čítala aj veľmi pochvaľné, ale bohužiaľ nevšimla som si žiadne spevnenie pokožky :) ale na masáž a schladenie je výborný :)

      Odstrániť
  5. Přiznám se, že jsem od Dove moc produktů neměla, ráda bych tedy určitě vyzkoušela! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ten olej musím vyskúšať! Len fakt treba kupovať len v nejakej akcii, lebo tie ceny sú brutal za 200 alebo koľko ml :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. minule boli v tescu za 6,99€ :) to sa dá a ešte keby sa dal uplatniť nejaký kupón na zľavu, ta super :) ale veľmi dlho vydrží, použila som ho asi 15x a neubudla zatiaľ ani 1/3 :)

      Odstrániť
  7. Vyzera super ten olej :) Kde mozem kupit?Este som nikde nevidela :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks