streda, 1. júna 2016

Dove original + kampaň #smekrasne

Po dlhšej dobe som späť a hoci nie s každodenným/ s obdeň vydávaním článkov, opäť začnem byť viac menej aktívna. Nákupy a spotrebované produkty tento mesiac bohužiaľ nebudú, nemám moc čo ukazovať, ale v júli si to vynahradíme. Už nejaký čas mám nafotené produkty, ktorých je naozaj dosť a dnes si predstavíme tri antiperspiranty od značky Dove s ich najkrajšou vôňou original. Už vyše mesiaca ich používam pravidelne (sprej a guľôčku, tuhý si hneď zobrala mamuša). Povedzme si úprimne, že občas z ľudí, čo nič také nepoužívajú, spotia sa a sú v uzatvorenom priestore je nám zle. Aspoň mňa napína na vracanie, zlatá bratislavská MHD.


Všetky tri výrobky sú obohatené o 1/4 vyhratačného krému spolu s vitamínom E. Nemali by pokožku dráždiť, ale mali by ju chrániť a zjemňovať. Čo sa týka môjho potenia, v tomto som sa narodila pod šťastnou hviezdou a nejaké mapy sa mi chvalabohu nerobia. Cez zimu nemusím vôbec používať antiperspiranty a vystačím si s hocijakým dezodorantom. V lete už používam antiperspiranty, aby náhodou som na farebných tričkách nemala nejaký fliačik. Čo sa týka fľakov na oblečení, guľôčka ani sprej mi nič nezanechávajú a podľa mamininých slov ani tuhý.

Tuhý 
"Skvelá jemná vôňa, ktorá sa nebije s parfémom. Nezanecháva biele stopy, nepotím sa, nič nesmrdí ani po celom dni a nedrolí sa.". Občas som mávala tuhé antiperspiranty, ktoré zanechávali žmolky a s prstami som si to musela oprašovať, tento to vraj nerobí. Doteraz mi ho ešte nevrátila a nevymenila ho, takže je evidentne spokojná.

Guľôčka
Používam ju keď ide do "tuhého" a vonku sú naozaj veľké horúčavy ( viď posledné dni). Rýchlo sa vstrebe, aplikuje akurátne množstvo, nezanecháva žiadne stopy na oblečení (vyskúšané na farebných tričkách), nesmrdím a potím sa úplne že minimálne.  

Sprej
Je najklasickejšia forma vhodná na každodenné použitie. Ochráni pred neželaným zápachom, ale nezabráni tak dokonalo poteniu. Neobsahuje alkohol, neštípe ani po holení a opäť tá vôňa, to je luxus. 


Dove má už nejaký čas kampaň #smekrasne , kde poukazuje, že každá žena je krásna bez ohľadu na vek, farbu vlasov, postavy a rôznych iných faktorov. No bohužiaľ ako nasledujúce video ukazuje. ťažko sa popisujeme ako krásne, úžasné a hľadáme na sebe nedostatky ( každá povinne do komentáru napísať aspoň 3 veci, ktoré sa vám na sebe páčia najviac! ♥.... u mňa asi zdravé vlasy, nechty, pery). Keď už opisujeme kamarátku alebo kamarátka nás, hneď koľko nádherných vecí na nich vidíme alebo ony na nás, či už husté dlhé vlasy, postava, oči, pery, zuby, mihalnice, obočie,... 




Ako sa chránite pred potením vy? Potíte sa moc a preto potrebujete ťažší kaliber, či vystačíte si s dezodorantami? ☺ Vnímate samú seba ako krásnu alebo na sebe vidíte len samé nedostatky?

P.S. ďakujem za možnosť testovania a môj názor je úplne úprimný

12 komentárov:

  1. Skvelý článok:) a u mňa sú tiež vlasy,pery a potom asi zadok:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten zadok teda závidím :D ja som mala pôvodne napísané aj prsia, ale reku nebudem až tak :D

      Odstrániť
  2. Pěkný článek. Nejraději používám ve spreji nebo tuhý, kuličkové jsem si moc neoblíbila. S deodoranty i antiperspiranty má od Dove dobré zkušenosti a tudíž věřím že i tato Original verze může být fajn. Potím se o něco více než ty, občas se mi kruhy udělají ale mám kolikrát období kdy se potím méně či skoro vůbec. Zato moje mamka se potí nadměrně a přitom není tlustá nebo jinak nemocná.
    Jinak na sobě se mi líbí vlasy jak barvou i délkou, to že jsem zdravá a i to že za každých okolností jsem spokojená se sebou i se svým životem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to má byť :) zdravie je samozrejme prvoradé

      Odstrániť
  3. Ja používam hlavne deodorant Nivea Pure Natural, v horších časoch som zvykla používať Garnier, ale teraz som tiež nedávno mala možnosť otestovať Dove Original a tekutá verzia sa stala mojím miláčikom, ak sa aj tesne po holení niekam ponáhľam, tak si ho môžem spokojne naniesť. Tú krásu už aj istý čas neriešim resp. som so sebou relatívne spokojná, myslím, že na každom človeku tak ženách aj mužoch je niečo krásne, niektorí to však pre svoj postoj nevidia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, neštípe ani po holení :) taktiež si krásna, takže zdravé sebavedomie a ide sa :)

      Odstrániť
  4. Tak to jsi šťastný člověk. Já si už na nejhorší dny pořídila blokátor pocení od Ziaji. Jinak momentálně používám tuhý antiperspirant od Rexony, který aspoň trochu funguje. No a co se mi na sobě líbí? Vlasy, nehty... A to je asi tak všechno.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no kedysi som používala driclor, ale to je všetko len hliník a postupom času som sa prestala potiť takmer úplne :) a Mati videla som ťa a si krásna celá, takže žiadne nízke sebavedomie :)

      Odstrániť
  5. Presne ako píšeš, keď ide do tuhého nastupuje guľočka, inak mám práve jeden od Dove v spreji a je super, takže aj tento potom vyskúšam :). A čo sa mi na mne páči? Vlasy, pery (aj keď mohli by byť plnšie :D) a asi oči, neviem :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a kde si nechala prdel? :D vycvičená a Džuls ty si celá krásna ;)

      Odstrániť
  6. Dove mam nejraději! :) Ale přešla jsem teď jen na tuhé deodoranty, ty ve spreji na mě nějak prestali fungovat :D
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks