streda, 4. mája 2016

spotrebované za apríl

Druhý článok v mesiaci pravidelne patrí k spotrebovaným produktom a tento mesiac nebude výnimkou. Vždy sa snažím čo najviac minúť a tento mesiac mi to príde dosť chudobné. Snáď ďalší mesiac bude poriadna nálož prázdnych produktov. Prázdnych obalov je iba 10 a už som mala aj 25ks tuším ☺


Podarilo sa mi hneď minúť dva šampóny (oba 400ml) a kondicionér 300ml. Nikdy nepoužívam iba jeden šampón, ale pravidelne to striedam, nech si vlasy nezvyknú. Garnier fructis šampóny sú moja srdcovka a je to jasný víťaz z tejto dvojice. Odmastí, vyživí, prevoní a dobu umytia vlasov mám aj 5 dní, čo inokedy 2 dni bohužiaľ. Ku kondicionéru sa už nebudem vyjadrovať, mám ďalší kúpený a zbožňujem ho.


Elmex pasty si niektorí chvália a niektorí nie, vraj že nepení a nemá výraznú chuť. Ja ich používam od mojich 14tich rokov, čo som mala strojček ( čiže fúú 9 rokov). Podarilo sa mi úplne do dna minúť dva balzámy na pery. EOS vanilkový bol skvelý, len nemohol byť v teple lebo sa roztekal, tak bol uložený v chladničke. Malinký astrid je spomienka na moje detstvo a už som ho musela minúť ten kúštik, bol po záruke :D... balzám od oriflamu je tiež po záruke a už smrdí, tak letí preč. Olejček na vlasy od Balei krásne voňal, bol za tú cenu fajn, ale nič výnimočné som si nevšimla. Mám iných favoritov v olejoch na vlasy.


Mydlo na ruky z Lídlu neviem či je limitka, ale je skvelé. Stoji 1€ (1 liter), nádherne voní, pení a mám ďalšie kusy do zásoby. KONEČNE posledné balenie Bel tampónkov a už nikdy viac, ani zadarmo. Jedine tak na brúsenie dreva. Vzorky krému mixa (tu mám iba 4ks, ale mala som ich vyše 20) boli skvelé. Krém jemno príjemne voňal, skvelo hydratoval a rýchlo sa vstrebával. 



Čo sa podarilo spotrebovať vám? Máte viac minutých obalov ako ja? Vyskúšali ste niečo z mojich spotrebovancov? ☺

40 komentárov:

  1. Ten šampon od Fructis mám ráda, dřív jsem na tuhle značku zapomínala, ale teď jí přicházím na chuť. Ale tamponky Bel byly i pro mně příšerné, fakt zklamaly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ mi vyhovovali od nich všetky šampóny aj kondicionéry :)

      Odstrániť
  2. Oranžový Garnier mi tiež veľmi vyhovoval. Bola som až prekvapená, že drogériový šampón je taký skvelý. Ohľadom kondicionéru sa tiež nebudem vyjadrovať. Je B-O-Ž-S-K-Ý ♥ Mám dokonca pocit, že som ho objavila práve vďaka tebe, ale nie som si istá. Takže posielam jedno neisté, ale veľké ďakujem :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vzorečky od Mixa jsem měla taky, jsou výborné. Já se k mému Spotřebováno nemůžu dokopat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dosť ma prekvapili, úžasná textúra, vôňa a hydratácia :)

      Odstrániť
  4. U nás doma sú Elmexki tiež najobľúbenejšie :D. A od Mixy chcem už dlho niečo vyskúšať, takže si ma potešila, že je to fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Elmex mam aj ja velmi rada :) chcela by som skusit eos vanilkovy v tycinke.. Ja som tento mesiac spotrebovala balzam na pery od weledy a krem na ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús radšej klasické vo vajíčku, tie sa neroztekajú a dlhšie vydržia :)

      Odstrániť
  6. Celkem dost produktů. Já jich tentokrát nemám tolik takže spotřebováno udělám až příští měsíc, kdy toho bude víc. Nemůžu si pomoct ale Elseve šampony ani Syoss vč. kondicionerů mi vůbec nevyhovují, zato Garnier Fruktis mi nevadí. Elmex pasty mám ráda ale pasty spíše střídám takže nemám žádnou stálici.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som mala aj viac produktov :)) tak každému sedí niečo iné a to je super, aspoň nemá v kuse to svoje aj vypredané ako catrice konrektor napr. bohužiaľ :D

      Odstrániť
  7. Garniere mám tiež veľmi rada:) a práve tento oranžový používam...olejčem od Baley mám veľmi rada a Elmexky sú podľa mňa najlepšie a vyhovujú mi aj na moje krvavé ďasná:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidím že máš rovnakú vlasovú starostlivosť :)

      Odstrániť
  8. Jee, malinky Astrid, ten si take z detstvi pamatuju :-) A zavidim, ze jsi nasla sampon, po kterym ti vlasy vydrzi bez myti tak dlouho, ja stale musim umyvat obden, at pouzivam co chci :-/ Tak snad na nejaky zazrak take nekdy narazim :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskúšaj bezsilikónové prírodne :) mne na začiatku pomáhali dosť tie :)

      Odstrániť
  9. Elmex pasty jsou nejlepší :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bel odličovacie tampóny som nemala ani ja rada. Tiež mi strašne drhli a dráždili pleť. No v poslednej dobe som si obľúbila tie z FRESH predajní. Stoja 60 centov a sú skvelé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fresh predajne? to som ešte nevidela nepočula :)

      Odstrániť
  11. Elmex pastu som mala a bola som s ňou spokojná :) Vatové tampóny sú moje obľúbené :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tieto bel máš obľúbené? veď sú úplne hrozné :/

      Odstrániť
  12. Elmex pastu už používam taktiež veeeľmi dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné spotřebováno. Elmex zubní pasty jsou i mé oblíbené a fructis na vlasy mám taky moc ráda. Ty odličovací tampony Bel nechápu, kdysi jsem si je velmi ráda kupovala, byly fajn, ale teď je to hrůza.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vraj jeden druh je fajn od nich, ale neviem... bojím sa skúsiť a nabudúce siahnem po ebelin :D

      Odstrániť
  14. Škoda ,že ten olej od Balei nič moc, kukala som už naň. Radšej skúsim niečo iné :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za mňa top olej je od avonu taký žlto modrý :)

      Odstrániť
  15. Fructis moc nemusim, ale pekne voni🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌷🌷🌷

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  16. :D bel tamponiky su rakovina ako vidim nikto ich nema rad

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ja ťa celkom obdivujem ako to stíhaš míňať :D ale to si asi naozaj poriadna beauty blogerka :D :) pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Katka, ale ja sa nepovažujem za beauty blogerku :) na to sú iné kapacity :)

      Odstrániť
  18. Šampon od Garnier Fructis používam aj ja len z tyrkysovej rady a je veľmi dobrý:) Kondicoiner od Syoss som používala a je taký príjemný, ani zlý ani nejaký úžasny.

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z tej tyrkysovej rady som ešte nemala, musím vyskúšať niekedy :)

      Odstrániť
  19. Já mám pasty Elmex poměrně ráda, ale v poslední době jsem věrná Dontodentu :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sú z DMky či Lidla ? :D som teraz stratená :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks