nedeľa, 1. mája 2016

novinky za apríl

Ahojte, tak teda už je tu máj a s ním lásky čas i novinky za minulý mesiac. Snažím sa krotiť ako sa len dá, ale akcie 1+1 a podobne na mňa vplývajú viac ako dosť a samozrejme som niektoré produkty potrebovala. Dostala som kupón z Yves Rocher, že ak nakúpim nad 1,99€ dostanem šampón zdarma a to som proste musela. Sprchové gély YR sú voňavé, docela lacné (2,39€) a z veľa % sú prírodné. Vybrala som si šampón Nutritive a je to jeden z najlepších šampónov, ak nie najlepší aký som kedy mala. V bille bola akcia na sprchové gély Palmolive za 1€ a nie že by som mala málo sprcháčov, ale Palmolive milujem a tej cene sa nedalo odolať.


Kondicionéry u mňa docela frčia a poslednú dobu si kupujem len tieto od syoss. Sú skvelé a cenovo vyjdu najlepšie (300ml za 1,99€ a 500ml za 2,99€). Minuli sa mi všetky šampóny a zrovna bola akcia na tieto dva gliss kur za 2,99€, tak u mňa našli miestečko. Sú dobré, ale nie najlepšie. KONEČNE som sa zbavila tampónikov Bel a tak som si urobila zásobu tých z Lídlu, hoci mi príde, že už aj tie sa pokazili. Sú veľmi tenké a také drsnejšie. Najbližšie kúpim asi tie z DMka.


Prišla ďalšia zásielka od Ziaji a veľmi sa teším až príde poriadne leto a vyskúšam akcelerátor opálenia a osviežujúcu vodu v spreji. Mydielko krásne vonia a to posledné je opaľovací krém na tvár.


Prišla mi aj nádherná zásielka z Weledy a to set tradičných výrobkov v najrozkošnejšom obale s líškou. Obsahuje krém na nohy, arnikový olej, skinfood a rozmarínové vlasové tonikum. Čoskoro bude recenzia, len ešte nechám tomu pár dní na poriadny názor.



Čo pekného ste si kúpili vy v apríli? Vyskúšali ste niečo z mojich noviniek?

P.S. nezabudnite sa zapojiť do súťaže, už len do soboty ☺

29 komentárov:

  1. Jůůů, sada od Weledy je nádherná, hlavně jak je to pěkně v té krabičce. Opalovací kosmetika je potřeba, i já už se pomalu zásobuji na léto a měsíc ve Španělsku :-D . Ziaja mě velmi láká, moc se mi totiž líbí využití kozího mléka. Šampon od Yves Rochera mám na seznamu MUST HAVE, jen co mi dojde momentální šampon a sprcháčky miluji. Na to jak jsou malé celkem i vydrží. Myslím si že i tak se držíš a nenakupuješ zbytečnosti, všechno to jsou potřebné věci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo to Španielsko ti závidím, uži si to :) šampón je naozaj skvelý, takže za mňa určite skús, nie sú tak drahé :)

      Odstrániť
  2. Souhlasím s tebou, že ty Bel tamponky jsou strašné. Hodně mě dráždily. Pokud ti můžu doporučit, krome Dmka je super na vatové tamponky také Rossmann. Dříve jsem si je hodně kupovala :) A Jeden kondicionér od Syoss mám a zřejmě se podívám i na tento :)

    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no u nás rossmann nie je, takže si musím vystačiť s inými :)

      Odstrániť
  3. Rozmyslam, ci som si vobec kupila tento mesiac nieco kozmeticke :D ale asi nie, kedze mam milion zasob vsetkeho druhu :D aj ked hej, kupila som si chininovy sampon, ceruzku na pery a sampon alverde kofein :D a rada by som raz vyskusala skinfood od weledy :) inak odporucam tampony coop jednota, 100% bavlna a fakt som s nimi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z coop jednoty? Ďakujem za tip, pozriem sa :) a chválim za malé nákupy, netreba zbytočne míňať :)

      Odstrániť
  4. Tak to si sa naozaj dosť krotila :), ale správne, tak treba :). Šampón od YR musím vyskúšať a strašne sa už teším na recenzie na weledu a už aj na ziaju! Inak mne mamina kupuje tampóniky vždy v jednote, tej ich vlastnej značky coop jednota a sú super a podľa mamy aj zo všetkých najlacnejšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zabudla ešte to kontúrovacie trio od MUR :) a tampóniky z jednoty som dostala už tip, tak sa pozriem po nich :) díkičko

      Odstrániť
  5. Ta nadílka od Ziaji vypadá parádně, počkám si na recenzi a třeba mně zase nalákáš, tak jako nedávno na řadu Cupuacu, teď už ji mám doma a nemůžu se dočkat, až si to na sebe začnu plácat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zvedavá aj ja aké to bude po dôkladnom vyskúšaní :)

      Odstrániť
  6. Jeee, ten set od Weledy vypadá moc hezky a ta krabička je super, těším se na recenze. Z tvých novinek jsem nic nezkoušela, ale taky jsem byla na nákupech a článek teprve chystám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá krabička je úplne nachutnejšia :) videla som už článok a veru krásne veci si si kúpila :)

      Odstrániť
  7. YR má naozaj úžasne a voňave sprcháče a šampóny! A sprcháče od Palmolive a kondicionéry od Syoss patria tirž medzi mojich obľúbencov!:) Ja som sa tento mesiac vybrala do drogerky po nejaký pastelový lak a odniesla som si toho v celku viacej, ako som predpokladala ale to je u mňa klasika, keď nejakú navštívim, haha:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a pastelový lak si si odniesla? :) teraz na jar a leto to bude nádherné na opálenom tele :)

      Odstrániť
  8. Pekne novinky, listickovy set od Weledy mi take udelal velkou radost :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekne novinky, listickovy set od Weledy mi take udelal velkou radost :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne vecičky! ♥ Yves Rocher posiela skvelé kupóny, proste, oplatí sa tam mať svoju zákaznícku kartičku :D Od Ziaji mám tiež to mydlo, akcelerátor opálenia a aj osviežujúci sprej. Prvý dojem je fakt super, teším sa keď tie vecičky budem naplno využívať v lete :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako vidím máš rovnaký vkus na Ziaja veci :D

      Odstrániť
  11. Krásne veci:) a tiež si rada nakúpim sprcháče do zásoby a tie od YR ma veľmi lákajú:)) a teším sa na receziu produktov od Weledy♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) určite vyskúšaj ich sprcháče, nádherné vône :)

      Odstrániť
  12. Ano, bohužel LIDL tyhle odličovací tampony pěkně pokazil a změnil složení. Už se nejedná o 100% bavlnu, což mě velmi mrzí a štve. Používala jsem je cca 2 roky a teď dopotřebuji mé poslední balení a kupuji si jiné. Velmi mě lákají ty ze Sephory :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zo sephory sú vraj fajn, len bohužiaľ my zo Slovenska nemáme šancu no :)

      Odstrániť
  13. tie sprchače od YR su proste užasne a ta vôňa no tym sa neda odolať:) tiež mi prišiel nejaky letak z yr ale škoda najbližší obchod mám dosť ďaleko no hádam tam niekedy ešte zajdem :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som tiež cestovala vyše 200km do yves rocher, resp. hodila sa mi tá cesta a využila som to :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks