utorok, 19. apríla 2016

Súťaž ☺

Ahojte, už dlho tu nebola žiadna súťaž a zišlo sa mi tu niekoľko produktov ktoré už mám alebo ich nevyužijem. Tak ich predsa nebudem sysliť a podelím sa o tieto produkty s jednou z vás ☺



Hrať sa bude o:
- telové mlieko od Dermacolu
- masielko na pery The body shop
- balzám na pery od Figs&rouge
- 4 náušničky

Podmienky sú trošku obmenené a inšpirujem sa Rendy z Ordinary life.
1. Sledovať ma tu na blogu cez gfc
2. Komentovať články odo dnes do 7. mája. Prvé losovanie random čísla určí článok a druhé losovanie konkrétny komentár. Keďže radšej odmením dievča ktoré komentuje ako také, ktoré nechá komentár a pozrie sa až na vyhodnotenie. Email nedávať, výherkyňa bude zverejnená v článku a bude sa mi musieť ozvať.

Držím palce :)

22 komentárov:

  1. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Vybrala jsi moc krásné ceny, ráda zkusím štěstí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji jako Charmedka
    Krasna soutez a podminky jsou skvele, take uz jsem premyslela, ze se u Rendy inspiruji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem Ťa na GFC ako Miriama Rusinová :)
    vynikajúca súťaže + skvelé výrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Ev.
    Super súťaž aj produkty, rada skúsim šťastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduju jako cottonlatte :)
    Líbí se mi tvoje pravidla, určitě je lepší, když vyhraje nějaká pravidelnější čtenářka :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC slovakovairca95
    Másličko na rty vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super súťaž,práve tieto balzamy som vždy chcela vyskúšať!:)
    GFC:Lucia Pentíková

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dva balzamy na pery v jednej giveaway, to je snad sen :) sledujem pod tymto menom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji tě dlouho: Michaela Barthová
    Třeba se štěstí usměje

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem ťa ako Saja Frey:)
    Veľmi zaujímavá súťaž!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gfc Maria Nadaska

    Andreablog

    Skvela soutez a jeste lepsi vyhra

    OdpovedaťOdstrániť
  12. uužasna suťaž uplne ako stvorena premňa ♥♥♥:-D
    Gfc Roumí

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem ťa cez GFC ako vaja vaja:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja sa istotne zapojím už len kvôli tomu balzamu na pery od Figs&Rouge, aby som ho mala v sade ku krému na ruky. Som ako žena v domácnosti, ktorá keď sa jej rozbije jedna šálka zo sady, musí dokúpiť alebo rovno kúpiť celú novú sadu :D. A takisto kávové telové mlieko je veľké lákadlo :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krasne darecky jsi pro nas vybrala :-) Sleduji pod timto jmenem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gfc Miska
    Super cena :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC Denisa Slobodová
    Super produkty a najviac by ma potešili balzámky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. aaaale :D tiez samipaci tento system vyberu vyhercu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks