nedeľa, 3. apríla 2016

spotrebované za marec

Za celý marec sa mi akosi nedarilo takmer nič spotrebovať. Šampónu a sprchového gélu mám veľké balenia, no napriek tomu sa mi podarilo asi štyri veci minúť v posledný marcový deň a tým som naplnila kvótu minimálne 10 vecí. Minula som ich viac, ale servítky na tvár, zubnú pastu a podobné sem dávať nebudem ☺ 


1.) Sébium gél od Biodermy milujem a toto je asi moje tretie spotrebované balenie. Toto menšie 200ml balenie mám na cca 4-5 mesiacov, takže investícia sa doň vyplatí. Nevysušuje pleť, nádherne odlíči, neštípe ma. Rozhodne odporúčam a mám už ďalšie balenie

2.) Kosatcový krém na tvár od weledy je zázrak, písala som o ňom v tomto článku. Úžasne si sadol s mojou pleťou, krásne hydratoval, zbavil ma 80% akné. Keď domíňam zásoby, kupujem opäť a odporúčam.

3.) Odličovacie tampóny od Bel hrôza. Drsné, oddeľujú sa, fuj neodporúčam a nekupovať. Radšej sa odlíčiť toaletným papierom ako týmto.

4.) Maska nivea moja stálica, vždy mi nádherne upokojí a zhydratuje pleť. Používam už takmer rok a zatiaľ som nenašla lepšiu hydratačnú masku. 

5.) Čajovníkový olej mi takmer nikdy nesadol, smrdel a nič mi s pleťou nerobil. Lenže poslednou dobou sme naozaj veľký kamaráti a mám objednané ďalšie 3 balenia do zásoby. Skvelý pomocník na akné a odporúčam.


6.) Sprchový gél Balea s vôňou kiwi som míňala asi rok a konečne som ho vyhadzujem prázdny. Hoci pekne voňal, nesmierne ma vysušoval a to balenie bolo za trest. Neodporúčam.

7.) Antiperspirant nivea bol taký priemer. Pekne voňal, tak jemno, ale žeby niečo robil to neviem posúdiť, nakoľko nemám problém s potením.

8.) Krém na ruky atoderm od Biodermy bol skvelý. Balenie do kabelky, nádherne voňal, hydratoval, rýchlo sa vstrebával a zanechával hebučké ruky. Odporúčam a snáď si nájdeme ku sebe ešte cestu.

9.) Priesvitný kalciový lak som stihla minúť kým zmenil svoju konzistenciu a bol fajn. Nechty trošku spevnil a vyživil, ale lak od eveline bol o kapičku lepší.


10.) Kondicionér od Balei bol zabudnutý a po jednom použití bol prázdny. Pekne voňal, neobsahoval silikóny, vlasy som mala hebké a za tú cenu okolo 1€ odporúčam. 

11.) Sprej na vlasy od aussie, toto nie. Behom chvíľky sa zgrčkavel, ostal hutnejší ako kondicionér a tak polku balenia vyhadzujem. Za tú cenu neodporúčam, hoci vlasy som mala po ňom taktiež hebké. 

12.) Ďalší kondicionér Gliss kur bol fajn, pekne voňal, vlasy potom boli voňavé a jemné. Kupujem už niekoľko rokov a ešte aj budem.

13.) Môj milovaný balzám na pery od Julči bol môj najobľúbenejší. Krásne voňal, hydratoval, balenie do kabelky a používala som ho viac ako môj milovaný eos. 


Čo sa podarilo spotrebovať vám? Koľko kúskov priemerne spotrebujete za mesiac? ☺

20 komentárov:

  1. Tamponky Bel jsou hrozné, měla jsem je jen jednou a nikdy víc. V podstatě pořád kupuji jen tamponky Ebelin z dm nebo ty z Kauflandu. A sprcháč s kiwi mně nebavil, tak jsem ho dopotřebovala aspoň jako mýdlo na ruce, tam se snesl:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z kauflandu som ešte nemala, pozriem sa po nich :) ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  2. Gél od Biodermy som ešte ani nenačala, ale som naň pekne zvedavá. Krém stále nedošiel, takže neviem, či vôbec niekedy sa dočkám :D. A balzam bol skvelý a tak sa teším ešte na jedno balenie, čo na mňa doma čaká. Aspoň ten som ti mohla v Írsku kúpiť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten krém o ňom môžeš napísať telenovelu :D ale prestaň, ešte že si mi nič nekúpila, mám toho dosť :)

      Odstrániť
  3. Závidím, že nemáš problémy s pocením. Taky se na podobný článek chystám, ale jsem nemocná, tak píšu články, kde už mám fotky nafocené. Ještě jsem se do svého koše na spotřebované výrobky nedívala, ale myslím, že za minulý měsíc se mi tam toho moc nenasbíralo.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. želám skoré uzdravenie, nech si skoro fit :) no ten marec nám nejako neprial na míňanie produktov :)

      Odstrániť
  4. Tu masku od Nivei mám také moc ráda :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. sa mi zdá že málo :) uvidíme za tento mesiac a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  6. Super...o Bel tamponech jsem četla dost negativních recenzí. A o čajovníkovém oleji jsem nedávno slyšela samou chválu :-) O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tie bel sú naozaj hrozné... škoda peňazí :)

      Odstrániť
  7. Ahoj, chci se zptat,kde kupuješ ten čajovníku ví olej?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, klasicky v lekárni a tento je konkrétne z Dr. Max :)

      Odstrániť
  8. Ahoj, chci se zptat,kde kupuješ ten čajovníku ví olej?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krém na ruce od Biodermy mám taky ráda :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skvelo hydratuje, voní a vhodný do kabelky :)

      Odstrániť
  10. Pekná spotreba, spreje od Nivei mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Och, tie Bel tampóny sú otras nad otras! Ja na to vždy po čase zabudnem a keď ich kúpim, tak si nadávam. Najlepšie sú zelené Cathrine z kauflandu!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks