piatok, 1. apríla 2016

novinky za marec

Konečne tu máme apríl a s ním prichádza aj nádherné jarné počasie, ktoré nám dovolí na chvíľku vyjsť iba s ľahkým svetríkom ( u nás bolo včera v chládku až 20,5°C). A keďže tu máme prvý apríl, znamená to novinky za uplynulý mesiac. Moc sa mi toho nenahromadilo, snažím sa držať na uzde, no aj tak som nejaké tie eurá pomíňala.


Matný tekutý rúž essence bol prešlap ako hovado. Nezaschne, je veľmi suchý, blbý aplikátor a žeby bol nejak extra matný sa nedá povedať (2,49€ DMko). Makeup od estyle je toľko vychvaľovaný a za cenu nejakých 4,80€ z krasotiky som neodolala a objednala ho. Dilema bola vo výberu odtieňu, nakoľko odtieň 1 a 2 sa dosť podobajú, no ja som si vybrala jednotku. Má žltý podtón, ale ja potrebujem väčší ( som doslova ako kuriatko kvôli veľkému množstvu bilirubínu v krvi). Krikľavo žltý lak miss sporty som ešte nevyskúšala, ale isto bude skvelý na leto (1,49€ 101 drogérie). Kondicionér od syoss som si kúpila na základe ceny v Lídli. Raz som ho mala, bol skvelý, no teraz mi akosi s vlasmi nerobí nič. (1,99€ Lidl)


Hneď ako som zbadala na ebay tieto štetce, nedali mi spávať. 12ks za cenu 7€ som predsa len obetovala a čakala na príchod týchto miláčikov, lenže som ostala mierne sklamaná. Polovica má prírodné štetiny z kozy a tie sú veľmi tvrdé a pichľavé. Pri použití púdrové produkty dosť prášia a tak z nich používam iba blending brush. No druhá polovica štetcov, tie sú syntetické a sú dokonalo jemné, hebučké, mäkučké. 


Podarilo sa mi aj vyhrať u Katky súťaž o dermacol veci a poviem vám, som nadšená. Riasenka je úžasná a už chápem okolo nej taký boom. Je veľkou konkurenciou k mojej lash sensational od maybelline. Micelárka je asi najlepšia akú som kedy mala (predčila aj biodermu). Telových mliek mám habadej, tak uvidím či ho využijem. Čo mi veľmi padlo do noty je krém na oči a pery, nakoľko môj očný krém mi momentálne dochádza. Makeup je tmavý, tak snáď sa cez leto doňho opálim. Neskutočnú radosť mi Katka spravila, keď mi prihodila vzorku tuhého šampónu od Soaphorie, ktorý som chcela už dlho vyskúšať. Ďakujem ☺ 


Čo pekného ste si kúpili vy? Mali ste šťastie na nejakú výhru?

32 komentárov:

  1. Tekutá rtěnka má nádherou barvičku, ale už na ruce se mi moc nepozdává, takže škoda. Líbí se mi i odstín laku a ty štětce jsou parádní. Gratuluji k výhře, já teď měla taky menší štěstí na výhry. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozmýšľam že ju pôjdem vrátiť, lebo je tá náplň veľmi suchá a to hneď od začiatku :( škoda aj tých 2€

      ďakujem :) vidím, že aj tebe sa darí vo výhrach :)

      Odstrániť
    2. Zajímalo by mě, zda ti ji vezmou zpět. Tak aspoň držím palce. :-)

      Odstrániť
    3. vraj sa môže ísť vrátiť tovar do ktorejkoľvek predajne aj bez bločku :) čo som čítala na ich stránke na fb, tak baby vracali aj polovičné balenia výrobkov, reku to je aký kšeft :D

      Odstrániť
    4. Tak to je super, jsem ani nevěděla. :-D

      Odstrániť
  2. Ta micelárka od Dermacolu mně zklamala, odličuje skvěle, ale štípe mně v očích..ale Tobě třeba vyhovovat víc:-) A řasenka Devilash mně mile překvapila, od Dermacolu jsem dlouho žádnou řasenku neměla, tak jsem ráda, že mi sedla:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa v očiach štípala iba sensibio bioderma, inak ďalšie 4 iné čo som mala boli super :))

      Odstrániť
  3. Ja som si tiež tie štetce objednala a súhlasím s tebou. Tie prírodné sú hrozné ,chcela som ich hneď vyhodiť ,ale kamarátky si ich nechali. Pichali a strašne smrdeli, ale im to nevadilo. Syntetické sú v pohode. Na korektory a krémové produkty sú super :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne nesmrdeli ešte že, ale aj tak som ich hneď všetky umyla :) no ja používam veľké na líčenie iných na makeup a je to fajn, hoci je s tým viac roboty :)

      Odstrániť
  4. Skvelé nákupy:) a ten Syoss si ukoristila za naozaj skvelú cenu! Rúž ma krásny odtieň:), len škoda, že je na dve veci...a blahoželám k výhre, určite ťa veľmi potešila(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tá farba rúžu je úžasná a aj by som ho kúpila, ale teraz už samozrejme kašlem na to :D. Ale lak bude super na leto a čo sa týka syoss, tak mne zatiaľ vyhovovali všetky, čo som skúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ušetrila som ti 2,49€ :D a nekomentuj mi tu články, užívaj si ešte Írsko :)

      Odstrániť
  6. Rtěnka má krásnou krásně pigmentovanou barvu. A štětce vypadají taky fajn. To se ti to s nima bude pracovat že ? Přeji hezký den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dá sa s nimi líčiť, len púdrové produkty viac prášia no :)

      Odstrániť
  7. Ta záležitost na rty od essence je dechberoucí :D Asi už vím, co budu při příští návštěvě drogerie potřebovat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak snáď ty nebudeš mať to balenie takú suché :)

      Odstrániť
  8. Taky mi přišly štetce z ebay, naštěstí jsou všechny krásně hebké. Brzy budu mít na blogu článek.
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videla som na fb, tie mám aj ja a sú skvelé :)

      Odstrániť
  9. Ja mam ten matny lesk doma ale v nude odtieni.. A musim suhlasit ze neni matny ale podla mna je celkom fajn vytvori taky zamatovy povrch..aplikator zvlastny, silna vona. Planujem kupit ine odtiene :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten nude by som práveže chcela vyskúšať, ale keď vidím aké som mala šťastie na ten suchý obsah... ty máš v poriadku obsah a neni taký presušený?

      Odstrániť
    2. Neviem ci sa to da nazvat presuseny ale hej, je ta konzistencia taka tuha zvlastna.. Na druhej strane taky obsah ma aj tekuty ruz od bourjois za 12€...

      Odstrániť
    3. tak teraz neviem či ma to potešilo alebo nie :D

      Odstrániť
  10. mě Syos produkty na vlasy moc nevyhovují. :( Vlasy mám po nich zplihé a těžké.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ja mám iba po šampónoch... v ten deň hneď mastné

      Odstrániť
  11. ja používam šampón na vlasy od Syoss a som s ním celkom spokojná :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne nevyhovujú no, ale tak každému sedí niečo iné :)

      Odstrániť
  12. Syoss moc v lásce nemám. Nevyhovuje mi a vždycky mám po něm vlasy takové divně splihlé. Štětce jsou nádherné! Ale škoda, že ti zrovna ty přírodní nevyhovují. :/
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú také pichľavejšie no, ale tak využijem :)

      Odstrániť
  13. Vaau, tak tá výhra musela naozaj veľmi potešiť:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks