piatok, 22. apríla 2016

Moja zbierka parfumov, toaletných vôd a telových sprejov

Podľa sledovanosti a ohlasu sú moje zbierky kozmetiky vašimi obľúbenými. Bola už zbierka rúžov odvtedy sa zase pomenilo a rozrástlo ako aj make upy, tak aj balzámy na pery. Parfumov nemám veľa, ale niektoré sú ultra voňavé a stoja za zmienku.

Doteraz som si nikdy nepotrpela na drahšie parfumy, ale akonáhle som ich raz skúsila, poctivo na nich ulietam. Oboch krásavcov mám od Vianoc a s jedným už prichádzam takmer na dno.

Giorgio Armani Si
je kultová vôňa, obľúbená u miliónov žien a ja sa k nim pridávam. Je nádherné ženská, ovocno- kvetinová ( berte ma s rezervou, neviem moc popisovať vône). Kupovaná zásadne v parfumériách, e-shopom neverím keď je aj o 70% lacnejšia :) Výdrž je celý deň.

Hlava: čierne ríbezle  Srdce: ruža, frézia  Základ: vanilka, pačuli, ambroxan, drevité tóny

Lanvin Eclat D´Arpege je čisto kvetinová vôňa a má jednu chybičku krásy, nevydrží dlho voňať. Dá pár hodín a potom už ani náznaku. Za tú cenu (30ml bola v akcii za 33€) by som čakala niečo viac, ale vôňa to je nádherná.


Hlava: zelený orgován list pomarančovníka  Srdce: kvet broskyne vistéria červená pivónia zelený čaj čínska vôňokvetka Základ: ambra pižmo céder




O telových sprejoch od Victorie Secret som písala v tomto článku. Love spell vonia po broskyniach a Secret craving po čiernych ríbezlách a vanilke. Osobne sa mi viac páči Secret craving, ale tá má omnoho menšiu výdrž. Love spell vydrží voňať niekedy aj celý deň, čo je veľmi slušné na telový sprej. Dajú sa zakúpiť na parfums. 


Taktiež o toaletnej vode od Adidas som písala v tomto článku. Minulý rok bola veľmi využívaná a tak mi v nej ostalo minimum. Teraz po nej siaham minimálne napriek tomu, že mi sále krásne vonia ( odporúčam na elnine kupovať). Tú "smrtku" som vyhrala u jednej blogerky a hoci na prvý pohľad je flakónik desivý, tá vôňa je FAMÓZNA. Nie je drahá, dlho vydrží, a je dostupná na parfums i vo Fannku.

Hlavalimetka, jablko, klementínka Srdcesladké tóny Základpižmo, drevo



Myslím si, že ich mám dosť na to aby som mohla striedať a mál na to, aby sa mi nejaká skazila a nestihla ju dovtedy minúť. Top je za mňa určite Si a odporúčam ovoňať každej z vás ☺

Aká je vaša najobľúbenejšia voňavka alebo top parfum? ☺

22 komentárov:

  1. Sprej od VS ma veľmi lákajú:) musia voniať úžasne♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už chcem konečne vyskúšať nejaký telový sprej od VS, ale rozhodnúť sa pre jeden bude asi veľmi ťažké! Škoda, že na dublinskom letisku bol obchod VS na inom druhom termináli :(, ale aspoň som ušetrila :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby som mala nejaké malé flaštičky tak ti prelejem :D

      Odstrániť
  3. Pěkná sbírka! Chtěla bych zkusit spreje od VS! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som vyberala podľa netu kde je presný popis vôní a trafila som sa :) a už existuje toľko recenzií, že si každá vyberie :)

      Odstrániť
  4. Já jsem si nedávno konečně pořídila svůj první sprej VS, vybírání to bylo dlouhé, ale nakonec jsem zvolila Love Addict a zatím nelituji, fakt krásně mi voní:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty sprejde od VS musí být fajn, mám jeden doma a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja pouzivam telove spreje od avon najcastejsie, ale chystm sa na victorias secret :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie od avonu mi nič nevydržali, to sú zbytočné peniaze :)

      Odstrániť
  7. Hodně se mi líbí ta lebka. Ani jeden parfém jsem neměla, ale hodně mě lákají vyzkoušet tělové spreje od Victorie secret. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá "lebka" vonia úžasne :)) skús si objednať z parfums k nejakému sviatku :)

      Odstrániť
  8. Ja osobne veľa vôni nevlastním popravde ich moc nepoužívam mám jednu od avonu a ta je moja top.. ale pačia sa mi tie victoria secret:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. počula som že má avon fajn vône, len je nevýhoda katalógového predaja no :)

      Odstrániť
  9. Spreje VS a taky Si bych moc ráda vyzkoušela :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Myslím, že máme rovnaký noc na vône :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks