piatok, 8. apríla 2016

Ja a yankee candle

Yankee candle vosky a sviečky sú tak omielané na blogoch a youtube, že vám určite neunikli. Moja prvá skúsenosť s touto značkou pramení práve z blogov, kde ma zarazila cena sviečok a klopala som si na čelo, kto dá za to toľko peňazí. Začala som teda s voskami, ktoré ma vyšli okolo 1€ na otvorení prvej predajne yankee candle v Bratislave ešte minulý rok. Poviem vám, bol to boj vybrať pár voskov, pretože veľa z nich mi nevoňalo. Buď som niektoré necítila, moc výrazná vôňa alebo jednoducho mi nevoňali. 


Nakoniec som si ich pár vybrala a začala páliť. Pálim ich v tejto aromalampe z Asku, ktorá stála 2,50€ aj s nejakým voskom naprd. Veľmi mi vyhovuje jej veľkosť, nakoľko sa vosk nepripaľuje, ale nie je ani miska moc vysoko nad sviečkou. Všetko tak akurát. Nalomím vždy nejaký pätinu alebo štvrtinu vosku a to úplne stačí. Keď chcem vytiahnuť vosk, dám na 15 minúť do mrazničky a potom opatrne špáratkom obídem rohy a vosk ľahko vylúpnem.


Momentálne mám načaté tri vosky - pink dragon fruit, orange splash a strawberry buttercream.

Pink dragon fruit - Nádherná sladká vôňa, ktorú som videla obľúbenú u viacerých blogerkách. Nie je úplne intenzívna, ale dokáže mi prevoňať kuchyňu s obývačkou ( máme spojené). Vôňa sa udrží pri nejakých dvoch čajových sviečkach, takže 10 hodín dokáže voňať a následne už vyhodím.

Orange splash  - Túto vôňu som dostala od Julči na Vianoce a hoci mi nepripomína pomaranč, napriek tomu vonia trošku kyselo citrusovo. Vôbec nie je silná a intenzívna, takže pre tých, komu vadia silné vône túto odporúčam. Vonia len pri jednej čajovke, následne stratí vôňu a vyhadzujem.

Strawberry buttercream  - Môj prvý vosk, ktorý je zároveň veľmi veľmi ale naozaj veľmi intenzívny. Po pár minútach musím presúvať aromalampu z jednej miestnosti do druhej, lebo vôňa je tak silná, až niekedy ma z nej bolí hlava. Stačí naozaj trošička a vôňa sa rozplynie po celej miestnosti. Malý kúsok dokáže voňať aj počas 3-4 čajových sviečok a aby som nezabudla, vonia úplne sladučko. Tu etiketa sedí ☺


Keďže nechcem mať načatých veľmi veľa voskov, niektoré mám v zálohe. Takže dokopy všetkých voskov mám 8 ( jeden som už celý vypálila, môj najobľúbenejší sugared apple, ktorý sa bohužiaľ dopredáva ). 

Aloe water - Je krásna sladká vôňa ( ja mám vlastne len sladké vône), ktorá mi skôr pripomína melón ako aloe.

Pain au raisin - Opäť sladká vôňa. Má to byť vôňa koláčikov, s hrozienkami a hoci tam necítim nič konkrétne, túto vôňu musíte mať. Mňam.

Cranberry ice  - Vôňa na želanie pre moju maminku. Na ovoňanie nie je až tak intenzívna, ale vonia krásne. Brusnice zahalené v nejakom koláčiku. Vianočná vôňa ako vyšitá. 

Pineapple cilantro  - Je vôňa trošku kyslastého ananásu, ktorá je ale veľmi jemná a príjemná. 

Vanilla lime - Je môj veľký obľúbenec, ktorý nám visel aj v autíčku. Tak nádherný miešanec sladkej vanilky a kyselej limetky, kde nádherne to ide rozoznať. Veľký kandidát niekedy do veľkej sviečky.


Nakúpila som nám aj vône do auta, ktoré podľa popisu majú voňať približne dva týždne, ale nám vydržala 3 mesiace v aute ( kde sme ju už vymenili za vanilla cupcake) a naďalej nám vonia vnútri zavesená na kľučke okna. Jedna vychádza na 3€ a trojbalenie rôznych vôní na 6€. Sú balenia aj 3 rovnakých, ale ja som chcela vyskúšať rôzne a MILUJEM ICH ♥


Vosky najradšej kupujem vo fann parfumériach, kde vychádzajú najlacnejšie (1,80€) alebo v Panta Rhei, kde sa dajú zohnať od 1,60€ až do 2,19€ ( čo je ich oficiálna cena). Ak by som si mala vybrať z týchto všetkých vôní moju top, určite by to bola vanilla lime, aloe water, pain au raisin a bohužiaľ moja vypálená sugared apple. Niekedy pouvažujem aj nad veľkými sviečkami práve týchto vôní.

Čo vy a yankee candle? Milujete / nenávidíte? Aká vôňa je vaša najobľúbenejšia? Máte len vosky a votivky alebo i sviečky? ☺

34 komentárov:

  1. Já YC zbožňuji:-) Kde jsou ty doby, kdy jsem YC neznala:-D Nejvíc jedu ve voscích, mám i pár votivek, ale vosky jsou vosky, ta vůně je intenzivnější. A už pomalu začínám šetřit penízky i na svíčky, propadla jsem tomu úplně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasný príklad toho, ako nás zmagoria blogy a ytb :D

      Odstrániť
  2. Viem, že by som najlepšie urobila ak by som si vždy najprv kúpila vosk a až podľa tohu veľkú sviečku, ale nemôžem si pomôcť A YC kupujem takmer len v skle. Poháre z nich už nemám takmer kde skladovať :D Každopádne chválim výber, väčšina z týchto vôní patrí medzi mojich obľúbencov, tak som zvedavá ako budeš spokojná :) A ďakujem za tip na aromalampu, pretože tá moja stará mi všetky vosky pripaľovala.

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na sviečku sa chystám asi až v tých veľkých výpredajoch, keď veľká bude pod 20€ :) inak mi to príde moc drahé :(

      Odstrániť
  3. Ty jo, tak jsem se koukala, že bych se třeba inspirovala, ale mám radši takové ty vůně typu - Baby Powder, Fluffy Towels, Midnight Summer, Cedar a balsam atd. :) možná jednou dám šanci i něčemu takhle ovocnějšímu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na tie jemnejšie sa chystám teraz na jar a leto :) a zrovna na tie prvé dve :)

      Odstrániť
  4. Už dlouho přemýšlím právě nad těmi velkými svíčkami, avšak ta cena není moc příznivá :/ Ale poslední dobou uvažuji nad vosky a koupi aerolampy. Podle toho bych asi zjistila, jestli se pro mě vyplatí kupovat tak drahou svíčku :D :)
    La vie est belle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús aspoň vosky, tie prevoňajú tiež krásne :) ale bacha, len niektoré vône :)

      Odstrániť
  5. Já tez uplně YC miluji! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to závislosť no, hoci sa zatiaľ dosť krotím :)

      Odstrániť
  6. Ešte som ich neskúšala, ale veľmi ma zaujali:) ja som milovník takýchto sviečok a voskov, takže by sa mi určite zapáčili! A musia voniať naozaj skvelo:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yankee candle jsou absolutní top a musím říct, že aktuální favorit je Oud Oasis. To je tak nádherná vůně, že už šetřím na svíčku :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som ešte veruže nevoňala, ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. ani nie, vždy sa to dá spotrebovať takto skoro :) možno sa raz dopracujem aj k 100vke, ako majú iné :D

      Odstrániť
  9. Ja by som ich najradšej vyskúšala všetky, pretože keď som v predajni, tak už sa mi všetky zlievajú do jednoho a neviem čo vonia lepšie a už vôbec si neviem vybrať dva tri. Teda levandulové tie vylučujem hneď, to nemám rada :D. V Írsku boli YC Store v každom malom meste, ale kúpila som si len tri vosky. Cena bola 1,49 libier čiže v prepočte tak ako u nás a keď aj bolo niečo v zľave tak to boli otrasné vône :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preto je v tých predajniách a parfumériách káva, neutralizuje to vôňu :) takže potom môžeš opäť smelo čuchať a vyberať :D dakedy zájdeme spolu :)

      Odstrániť
  10. Já patřím k těm, které YC ještě neměli. Cena svíček mi přijde taky dost vysoká a na vosky moc nejsem. Možná se někdy poštěstí a i já je vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  11. YC jsou dokonalé! Sice jsou dražší, ale stojí za to! :o My jsme měli jednou doma tu největší velikost a svíčku jsme milovali! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nezunovala sa vám po čase? :) ja sa toho bojím že sa veľkej čoskoro "nasýtim" hoci cenovo vyjde najlepšie :)

      Odstrániť
  12. Ja som mala asi dva vosky a oba boli, ale osobne dávam prednosť sviečkam. Na druhú stranu nemusím mať YC, keďže moja drahá polovička veľmi voňavé sviečky nemusí :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jóój tak to je naprd, ale aspoň ušetríš na tom :)

      Odstrániť
  13. S vosky zkušenost nemám, ale měla jsem už dvě yankee candles (z vánoční sady) a jsou fakt úžasné! Rozhodně si chci aromalampu pořídit a pálit v ní i tyto vosky :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Yankee candle milujem, hlavne vosky a tiež ich mám milión :D
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Yankee Candle mám veľmi rada :) Najradšej mám vosky! Tie sú dokonalé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú sú :) len treba vybrať správnu vôňu :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks