streda, 6. apríla 2016

favoriti za marec

S dnešným článkom trošku meškám, pretože som nevedela čo sem zaradiť. Takmer nič sa v mojej líčiacej a telovej rutine nezmenilo. No napriek tomu sa našlo pár výrobkov, ktoré som používala najčastejšie a jeden mimo kozmetický výrobok. Makeup od E style je určený pre zrelú pokožku 30+, ale na moju normálnu až suchú pokožku je skvelý. Má žltý podtón a stredné krytie. Trošku mi vadí vôňa, je dosť silná a taká starodávna, ale i tak som si makeup obľúbila. Rúž Essence v staroružovom odtieni 07 natural beauty používam už nejaký ten mesiac, ale teraz sme si opäť našli k sebe cestu. Úžasný odtieň, cena, komfort pri nosení robí z neho miláčika. 


Konečne k nám prišla jar (miestami leto) a zo zbierky som vytiahla nádhernú výraznú ružovo-červenú farbičku laku na nechty od miss sporty. Má uschnúť do minúty, čo sa nepodarilo, ale do 20 minút to zvládne :). Mono tieň od catrice používam ako lícenku a je krásne pigmentovaná ( miestami až moc), má nádherný shimmer a na pleti mi drží celý deň. Stála ma 1€ vo výpredaji pred dvoma rokmi a opäť sme sa zamilovali do seba. Tekvicový olej z deluxe týždňa z Lidlu používam vnútorne už asi 3-4 týždne a moje vlasy a pokožka hádam nikdy neboli krajšie. Vlasy mám lesklé, pomalšie sa mi mastia, mám ich hebké. Na nechty som si zatiaľ nevšimla účinok, ale napríklad moja pleť už nie je taká suchá ako bola a hlavne, úžasné chutí po orieškoch. Mňam.


Čo pekného ste si obľúbili vy v marci? Vyskúšali ste niečo z mojich obľúbencov? ☺

12 komentárov:

  1. Mala som iba rúž od Essence:) a tekvicový olej na vlasy ma zaujal! Musím ho niekedy vyskúšať:) lak má skvelý odtieň:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk+giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám taky takovouhle rtěnku, akorát jiný odstín. A nějak unešená z ní teda nejsem. Výdrž je nicmoc. Ale jinak krásné věci, snad s nimi budeš spokojená! A snad ti bude vyhovovat i ta rtěnka. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som, že to záleží od odtieňa :) ja mám dve a s obidvomi som spokojná, no viac s touto :)

      Odstrániť
  3. Tekvicový olej? tenvyzera dobre ja sa po ňom tiež obzriem take niečo by sa mi zišlo, ale viem si ho predstaviť aj do šalátov:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, môže sa aj do šalátov, polievok :) ale ja ho milujem len tak, pre jeho orieškovú chuť :)

      Odstrániť
  4. Mám jen rtěnku Essence, jen v jiném odstínu, celkově mám Essence rtěnky ráda:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za tú cenu sú veľmi prijateľné a príjemné na nosenie :)

      Odstrániť
  5. Tyhle rychleschnoucí laky od MS mám moc ráda, nejen že rychle schnou, ale zároveň i dlouho vydrží na nehtech :)
    Catamount

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne práveže docela dlho schli, ale výdrž famózna :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks