streda, 27. apríla 2016

čistota v domácnosti

Ahojte. Poslednú dobu sa skôr vyžívam v kupovaní rôznych čističov do domácnosti ako v hľadaní dvadsiatej ôsmej riasenky. Mám rada voňavú a čistú domácnosť. Snažím sa nepoužívať toho veľa a hlavne nekupovať rôznych xy chemikálií, ale bez nich to občas nejde ( snáď raz si zakúpim parný čistič).


Na pranie toho nepoužívam veľa. Kedysi sme doma používali rôzne prášky na pranie Ariel, Persil a podobne, no teraz som si zvykla kupovať tekuté prostriedky. Pekne voňajú, vyčistia, nie je problém s upchávaním prášku ( aj keď my sme ho vždy dávali priamo do bubna). Máme Perwollov hneď niekoľko, na čierne oblečenie, farebné a toto sport&active, ktoré je moje najobľúbenejšie (4,99€ za 3l v Tescu v akcii). Aviváž používam takmer stále a táto coccolino je zatiaľ najlepšia akú som mala. Pomer cena a objem vychádza lacnejšie ako klasické Lenor a Silan a vôňa je neskutočná (momentálne v tescu v akcii za 3,49€). Vďaka DMke sa mi podarilo byť skautom týchto perličiek do prania, ale bohužiaľ som sklamaná. Keď ich dám málo tak nič necítim, keď ich dám veľa tak je ich cítiť len minimálne a vystačilo by mi to na 4-5 praní. Za tú cenu 8€ (v akcii 6€) nie ďakujem neprosím a klasická aviváž je lepšia, lebo perličky ani nezmäkčia prádlo. Vlastne nerobia takmer nič.


V celom dome nám prevláda dlažba a pre lesk používam toto obyčajné leštidlo z Lidlu. Nestojí veľa a svoju službu si splní ako hociktoré aj 3x drahšie. Ďalšie dva sprejové čističe mi uľahčujú prácu, stačí nastriekať, nechať pár minúť pôsobiť, trošku prejsť handrou a opláchnuť vodou. Vaňa, umývadlo a kachličky sa lesknú.


Do záchodu som si najviac obľúbila tieto závesné guľôčky Bref ( akcia v 101 drogérii za 1€). Krásne to vonia, udrží to celý čas biely záchod, vydrží to cca 3-4 týždne a veľa vôní na výber (citrón, levanduľa, potom také ružové kvetinové, táto moja lesná a ešte akési modré). Pre dobrý pocit občas nalejem fixinelu a vydrhnem kefou. Záchod je krásne biely ☺


V kuchyni si vystačím s vlhčenými obrúskami taktiež z Lidlu, ktoré sa sem tam predávajú s týmito krabičkami. Či parapet, pracovná doska, stôl, všetko vyčistia a prevoňajú (vône citrón a oceán). Keďže máme sklokeramickú varnú dosku, sem tam sa na nej niečo pripáli a čistíme taktiež s čističom z Lidlu. Do tretice v kuchynských pomocníkoch máme jar na riad a jednoznačne u mňa vedie táto jabĺčková. Nádherne vonia ( radosť umývať riad), skvelo odmastí, vyčistí a stojí iba 0,99€. Lídl sa nezdá, ale má dosť veľa šikovných pomocníkov. 

Čo používate vy doma na upratovanie? Zhodujeme sa v nejakom prípravku? ☺

15 komentárov:

  1. V Lidlu jsou super pomocníci do domácnosti :) Už kolikrát nás s mamkou mile překvapili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lidl má spoustu skvělých věcí, s tím souhlasím. Nemám zatím svoji domácnost ale i tak si kupuji své prostředky kterými si uklízím v pokoji a v koupelně. Vyzkoušela jsem toho mnoho ale vím že nemá cenu za to utrácet zbytečně moc. Nejlepší prostředky bývají k dispozici pro úklid ve firmách :-) často německé a velmi kvalitní přípravky ale běžně používám Savo kterým umývám zejména kachličky, sprchový kout ale se Savem je třeba nakládat opatrně ale vyčistí vše. Na podlahy používám Sanytol který je velmi dobrý. Co se mi vůbec neosvědčilo tak je značka Vanish, pouze velká reklama ale žádný zázrak. Na leštění nábytku momentálně používám Mr. Muscle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no raz som nechala pôsobiť okolo vane savo a normálne to vyžralo taký malý plech čo sme tam mali položený :D a Mr. muscle nepoznám veru :)

      Odstrániť
  3. Tiež mám niektoré čistiace prostriedky z Lidlu, prášok používam len detský, inak ma svrbí všetko čo môže, hlavne na pranie bielizne. Kúpeľňu drhnem Cifom alebo Citrou a nedávno som si tiež kúpila Fixinelu na vodný kameň a som prekvapená, ako skvelo funguje, darmo niektoré komunistické produkty sú skrátka lepšie než tie dnešné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, aj na pranie rôzne tuhé mydlá :) ocino kedysi chodieval pravidelne do zahraničia a z Nemecka dovážal pracie prášky a aviváže čo sa nedali absolútne porovnať s týmito na SVK

      Odstrániť
  4. Tiež som sa prihlasovala na tie perličky do prania ako skaut ale nevidalo, ale ked tak čítam o nich tak je to aj dobre kedže su v celku o ničom, aj som si myslela že je to skor taka blbosť ale tak človek aspoň vie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono tie ružové krajšie voňajú :) ale čítala som u niektorých holkách že im to riadne vonia a stačí máličko, ono záleží aj od vody a prášku asi :)

      Odstrániť
  5. Cocolino mám i já moc ráda, nádherně provoní prádlo. O perličky jsem se taky hlásila, ale bohužel jsem neměla štěstí. Vidím,že jsem stejně o nic nepřišla. Kuličky Bref do záchodu používám i já a Fixinelu jsem taky kdysi dávno měla. A do toho Lidlu asi opravdu budu muset zajít. Každý si výrobky od nich velmi chválí.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U nas su vacsinou produkty od znacky perwoll a persil :) a potom klasicke prasky na pranie ako rex a pod.. Ale nejak sa o to popravde este nezaujimam, najskor sa zacnem asi az vo svojej vlastnej domacnosti .. :D sice mame pomaham, ale neriesim co pouzivam, proste zoberiem pripravok ktory potrebujem a hotovo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja na domácnosť používam hlavne organické produkty, nedám na ne dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Avivíže Coccolino jsem si úplně zamilovala, vzala jsem jednu na zkoušku, protože se mi líbilo to balení a byla v akci a od té doby kupuji pořád:-) Jinak hodně věcí do domácnosti mám taky z Lidlu a nebo z dm:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Heh koukám, že doma máme víceméně to samý. Oceňuji takovýto článek :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Coccolino jsme si doma zamilovali snad ve vsech vunich👍👍👍

    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks