piatok, 29. apríla 2016

Cestoviny s raw avokádovým dipom

Už nejaký ten čas sa veľmi zaujímam o zdravšiu stravu a najmä rôznorodé recepty, ktoré sa nenachádzajú v rodinnej kuchárke. Mojou obľúbenou food blogerkou je určite Kačí zo smoothcooking.cz a práve u nej som sa inšpirovala týmto receptom, ktorý som za posledný týždeň varila 3x. Rýchle na prípravu, málo surovín a je to famózne.


Budete potrebovať :
- 1/2 balíčka cestovín (na jedno avokádo)
- bazalka / pesto
- kuracie prsia
- cesnak
- avokádo
- parmezán
- citrón
- soľ a čierne korenie
- olivový olej

Avokádo, bazalku (dala som asi tak 5-6 lístkov), 2 strúčiky cesnaku, 2 polievkové lyžice olivového oleja, soľ, čierne korenie a polovicu citróna spolu rozmixujeme  na dip a zamiešame k uvareným cestovinám ( 1/2 balenia). Následne kuracie mäso nakrájame na malinké kúsky, osolíme, okoreníme a dáme osmažiť. Už len vmiešame do cestovín s dipom a navrch postrúhame parmezán. Kačí dávala aj slnečnicové semienka, ale u nás v obchode ich zrovna nemali ☺




Je to naozaj mňamka a už teraz mi tečú slinky na ďalšiu porciu. 

Vyskúšate niekedy tento recept alebo ste vyskúšali? Na aký spôsob jedávate avokádo?

P.S. nezabudnite sa zúčastniť malej súťaže.

6 komentárov:

  1. Cestoviny mam velmi v oblube a tento recept je fakt jednoduchy a vyzera chutne :) skusim to urcite, akurat ze bez masa :) avokado inak mam najradsej vo forme natierky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám těstoviny ráda, jen tenhle týden jsem je na oběd nebo večeři měla 4x:-) A recept vypadá zajímavě, díky za další tip:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Těstoviny i avokádo miluju, a tak tenhle recept určitě ráda vyzkouším :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to úžasne a cestoviny zbožňujem:) takže určite vyskúšam:))
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks