pondelok, 18. apríla 2016

celulitída | #1 cellublue

Pomaly, ale isto k nám prichádza leto a bude čas odhodiť dlhé nohavice. Žiadna z nás predsa nechce, aby na stehnách a zadku mala previsnutú kožu s celulitídou a preto je čas niečo s tým robiť. Niekto vsádza na zdravú stravu, pitie veľa vody, veľa pohybu a niekto lenivý si radšej sadne za televízor a bude sa masírovať malým čudom.


Pomôcka proti celulitíde je vyrobená z lekárenského silikónu, takže je dosť pevný, ale dá sa ľahko zmačknúť. Pre pohodlné "masírovanie" je nutné sa vopred niečím natrieť a u mňa to vyhráva jednoznačne kokosový olej. Krásne po pokožke kĺže a zároveň je aj hydratovaná. Je dôležité odhadnúť podtlak, takže zo začiatku nemačkajte moc, aby ste si nevyrobili modriny. 

Postup masírovania ( dole je inštruktážne video)
- zdola hore po dobu 3 minút
- zľava do prava po dobu 1 minúty
- a naposledy krúživými pohybmi 1 minútu 


Princíp je na bankovaní, čo je známa metóda, ktorá sa používala už v stredoveku. Vytvorí sa podtlak, čo zapríčiní zvýšenú cirkuláciu krvi a prívod kyslíku. Cellublue používam od začiatku februára, takže už dva a pol mesiaca. Nepoužívam to každý deň, ale snažím sa aspoň 5x do týždňa. Výsledky sú už viditeľné, ale musela som k tomu zaradiť aj zdravšiu stravu ( najmä veľa zeleniny a veľa vody) a najmä pohyb. Samozrejme nemám úplne vyfotošopovanú pokožku, ešte sa nájde nejaký ten váčok, ale je hlavné, že to nie je viditeľné tak moc ako bolo. Ja určite v používaní pokračujem, v kombinácii so zdravšou stravou a pohybom a snáď cez leto to bude tip top ☺



Dá sa objednať na oficiálnom eshope za 19,90€ alebo na stránke fann.cz v akcii za 374Kč.

Máte celulitídu? Zbavujete sa jej, či kašlete na to?

P.S. ďakujem za možnosť testovať cellublue

7 komentárov:

  1. mňa celulitída trápila pred pár rokmi, no čo som sa dala na pravidelné cvičenie a vegan stravu, celulitída zmizla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len pre nás trošku lenivejšie potrebujeme sa jej zbaviť trošku inak :) ale aj to minimum cvičenia pomáha :)

      Odstrániť
  2. príde mi to dosť drahé dať 20€ za takú malú pomôcku, skúsim sa popozerať na ebay po niečom lacnejšom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. videla som už aj také alternatívy, ale neviem ako tie fungujú a z akého sú materiálu :)

      Odstrániť
  3. Neviem či je toto trochu novší typ ale páči sa mi ten čo mam ja je taky priesvitnejší a tiež som ho testovala je to dobra vecička len som na ňu trochu leniva a raz za čas tochto fešaka použijem a myslím že je to jediná vec ktorá určite nie uplne ale pomôže pri pravidelnom používaní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som si všimla že kedysi boli priesvitnejšie, a tie sú trošku krajšie :) no som zvedavá za pár mesiacov, isto ho kdesi zapatroším a zabudnem naň :D

      Odstrániť
  4. Mám objednanú lacnejšiu verziu a dúfam že bude tiež fajn

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks