piatok, 11. marca 2016

Ziaja | cupuacu

Chcete niečo nové, voňavé, účinné a jedným slovom dokonalé? Tak vám predstavujem nové produkty z línie cupuacu od Ziaja. Firma Ziaja nespí na vavrínoch a neustále nám servíruje novinky a týmto si teda riadne šplhli a verte, že minimálne jednu vec z tejto línie potrebujete. U mňa pristál cukrový píling a suchý olej určený na pleť, telo a vlasy.


Ako všetky maslá a masky na vlasy, tak aj tento píling sa nachádza v jednoduchej plastovej nádobke, kde samotný obsah je chránený hliníkovou fóliou. Keď len trošku otvoríte samotný píling, vystrelí na vás omamná vôňa orieškov šmrncnutá karamelom, vanilkou a čokoládou ( aspoň ja to tak cítim). Obsahuje klasický cukor, takže vás riadne ošmirgluje a olejový základ vám zaručí hladkú, hydratovanú a mierne mastnú pokožku ( nemusíte sa krémovať a nie je to prehnane olejové). Na jedno použitie ho stačí naozaj máličko a užijete si príjemný zážitok, to vám garantujem :) Zatiaľ najlepšia vec od Ziaji čo som kedy vyskúšala. Ak však nehľadáte takýto drsnejší píling, vyskúšajte pomarančový s mikrogranulkami.




Samotný suchý olej vonia rovnako sladko a príjemne, že aj jeho používanie si budete užívať. Pri jednom streku dostanete von dostatočné množstvo oleja na celé vlasy alebo na natretie poriadne veľkej plochy tela. Na vlasy mi ho je ľúto používať, tam potrebujem minúť iné oleje, ale na telo je dokonalý. Nie je moc mastný, ale zanechá takú jemnú olejovú vrstvu a tá sa mi udrží na tele dobrých 24h. Dokonalo si viem predstaviť používanie tohto oleja cez leto, kde na opálené telo nastriekate tento olej. 




Oficiálna cena pílingu podľa prospektu by mala byť 6,69€  a cena suchého oleja 7,19€. Okrem týchto dvoch výrobkov táto línia obsahuje bronzujúce telové mliečko, sprchový gél a sprchový balzam na vlasy, telo a pleť.

Výrobky Ziaja môžete zakúpiť na eshope www.dobrakozmetika.sk, obmedzený sortiment v kauflandoch, 101 drogériách a v obchodných domoch Tesco. Plný sortiment môžete nájsť v predajniach Ziaja, ktoré sa nachádzajú :
- Shopping park Aupark Košice
- obchodné centrum FORUM Poprad
- city arena Trnava
- OD Prior Trenčín

a informácie o produktoch nájdete na webe Ziaja (www.ziaja.sk)

Láka vás niečo vyskúšať z tejto línie? Čo milujete od Ziaji najviac vy? ☺

18 komentárov:

  1. Juj, ten peeling musím určite mať! :) Vôňa musí byť perfektná a za tú cenu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teda za novú cenu si už môžem kúpiť rovno nejaký prírodný peeling :(

      Odstrániť
  2. Ziaja mě velmi láká, hlavně scrub nebo tělová mléka a vůbec mi nevadí že kosmetika pochází z Polska. I Polsko má dobré věci.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vždy keď vidím niečo od Ziaja idem si to hneď prečítať, lebo mala som odtiaľ telové mlieko klasické a sním som bola naozaj veľmi spokojná. Čo sa týka týchto výrobkov, čo prezentuješ ty zaujala ma skôr tá maska/peeling, môže to byť fajn, čudujem sa, že to je také lacné :o :D možno raz po tom siahnem :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ceny mi zmenili na 3x vyššie, takže tak :( ale ten píling a olej sú fakt super :)

      Odstrániť
  4. Tohle budu potřebovat, už jen když si představím tu úžasnou vůni, věřím, že to bude stát za to:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Produkty vypadají zajímavě, se značkou Ziaja mám poměrně malé zkušenosti, ale určitě ještě někdy něco vyzkouším :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam pílingy a telové maslá, nešliapneš vedľa :)

      Odstrániť
  6. Tak to musí být skvělé výrobky. Opět jsi mě velmi nalákala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to má byť, ty lákaš mňa a ja vás :D

      Odstrániť
  7. Od ziaji mám zatiaľ len krém na tvár a ten ma dosť sklamal :(
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne na tvár vyhovuje zväčša len sensitive rada, čo používaš ty? :)

      Odstrániť
  8. Takéto sladké vône mám rada, olej sa mi veľmi páči. Teším sa, až budú produkty aj v obchodoch, možno už sú, no dávnejšie som nebola v Tescu.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je nová línia, tak neviem či je vôbec už v predajných stánkoch Ziaja :) ale v Tescu na Kamennom námestí je len obmedzený sortiment, preto odporúčam ich predajne alebo eshop no :)

      Odstrániť
  9. Ziaja má vždy také zaujímavé a lákavé produkty ,ale prečo ich nedajú aj do drogérie :/. Cez net sa mi to moc nechce objednávať ,ja mám radšej keď produkt môžem obchytať :). Ale vyzerá to zaujímavo :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno to nezáleží od nich ale od drogérie :) podľa mňa by určite Ziaja chcela rozšíriť sortiment v drogériách, len nie vždy je to v ich kompetencii :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks