streda, 9. marca 2016

Weleda | starostlivosť o ruky a nechty

Keby ste prišli ku mne domov, nájdete nespočetné množstvo krémov, olejčekov a lakov na nechty. Naozaj si zakladám na peknej manikúre, hoci nie vždy to ide. Upravené nechty je pre ženu základ a nie je pekné ak má obhrýzené nechty, suchú dotrhanú kožtičku okolo nechtov a suché ruky. K tomuto všetkému mi poslednú dobu pomáhajú títo traja pomocníci od weledy s olejom z BIO granátových jabĺk.

Krém na ruky sa nachádza v hliníkovej tube ako takmer ich všetky výrobky (kto nevie prečo, odporúčam prečítať tento článok a na spodu je to písané ) a je skutočne hutný a výživný. Stačí ho len malá ďobka (pokojne aj menšia ako na fotke) a máte vyživené ruky na dlhú dobu. Parfemáciu má ako všetky produkty z tejto rady, čo niekomu môže vyhovovať a niekomu nie. Je to výrazná silná vôňa santalového dreva. Krém naozaj odporúčam hoci jeho cena je vyššia.




Vyživujúci olej v ceruzke používam niekoľkokrát do týždňa a nedám naň dopustiť. Obsahuje "vlákienka" a v strede dierku, cez ktorú vychádza olej. Stačí dole otočiť koliečkom a na jedno otočenie natriem aj tri nechty, takže olej vydrží naozaj dlho. Nie je moc riedky, takže zbytočne nesteká a nemáte všetko mastné. Po pravidelnom používaní vidím naozaj rozdiel. Nemám žiadne zádery, neštiepia sa mi nechty, nelámu sa mi a ostane mi len vyživené okolie nechtov (viď fotka dole). 


Kedysi by som ani len nepomyslela na zatlačenie nechtovej kožtičky a lakovala som kade tade. Polka laku bola mimo a nevyzeralo to pekne. Sem tam som použila pomarančové drievko, ale aj tak sa mi efekt nepáčil. Pri použití tejto olejovej ceruzky nedochádza k žiadnemu silnému zatlačeniu, necht nie je podráždený a olej ju krásne zmäkčí. Na druhej strane obsahuje náhradné aplikátory, takže na nejaké tie mesiace máte vystarané.



Pre niekoho to môže byť zbytočné a vystačí si s obyčajným olejom ( napr. kokosovým) a pomarančovým drievkom. Ja však naozaj vidím rozdiel pri použití celej tejto zostavy a moje nechty si to evidentne užívajú. Rastú mi ako divé, neštiepia sa, nelámu, nemajú žiadne ryhy a lak na nich vydrží dlho.

Využili by ste takúto sadu na nechty? Ako sa staráte o nechty, nechtové okolie a kožtičku okolo nechtov? ☺

17 komentárov:

  1. Taky si nemohu tuhle péči vynachválit, krém na ruce je na mě,ale mastnější a víc mi vyhovuje mandlička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mandľový som neskúšala :) ale verím, že je rovnako skvelý :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. odporúčam, ešte som naň nevidela nič negatívne :)

      Odstrániť
  3. Tohle by určitě stálo za hřích aspon něco z toho vyzkoušet :) Láká mě nejvíce krém :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda že sa nedajú zohnať aj vzorky, aspoň by si človek vyskúšal či mu daný produkt sedí :)

      Odstrániť
  4. Já používám olejíček na nehty od Oriflamu, ale asi nebude tak šetrný jako tento od Weledy. Zaujal mě i krém. Tato kosmetika se mi líbí a taky bych ji ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od oriflamu mám aj ja .. nie je na zahodenie, ale je moc riedky :(

      Odstrániť
  5. Máš krásné nehty! :) S krémem zkušenost nemám, ale tužky mám a jsem s nimi také moc spokojená :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) to ma teší, je to naozaj skvelé a účinné :)

      Odstrániť
  6. máš krásny tvar nechtov, závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja som spokojná, tiež som predtým kožičku vôbec nezatláčala, lebo mi to nikdy nešlo a vyzeralo to ešte horšie, ale s týmito pomocníkmi to ide ako po masle :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to skvěle, mě by se krémík určitě hodil, dostr trpím na záděrky.

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som tiež spokojná s touto sadou. Olej na zmäkčovanie kožtičky mám pocit ,že v mojom prípade nič nerobí, ale krém a vyživujúci olej sú pecka riadna :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks